-
Podobna zawartość
-
Przez TheBociek1996
Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
Case IH Maxxum i Puma
Steyr Profi i CVT
New Holland T6 i T7
Oto co udało mi się znaleźć w sieci.
Case IH:
Maxxum
Puma
oraz zapowiedź
https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM
New Holland:
T6
T7
Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.
Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.
Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
-
Przez luki8859
Witam, który ciągnik wybrać, czy może jakiś inny o tej samej mocy? Proszę się wypowiadać o tych ciągnikach zarówno dobrze jak i źle
-
Przez nunu85
Cześć koledzy.
Zdecydowałem sie napisac ten temat, bo do dziś pamiętam, z sam przed zakupem ciągnika szukałem w sieci opinii o nim.
I tak w 2013 roku zdecydowałem sie na wspomianego w temacie steyra (kopia case maxxum'a).
PLUSY
-mocny i elastyczny silnik
-mocna hydraulika tylnego podnosnika
-niezłe wyposażenie
MINUSY
-niezbyt udana skrzynia biegów (szarpanie przy zmianie biegów na ktore kalibracja nie pomaga, głośna praca-ot wyje i to jest niby normalne w tej serii)
-nienajlepsza jakosc podzespołów-sporo wadliwych części.
Awarie (czy tez to co mnie irytuje) przez te 2 lata i 600 motogodzin
-Od nowego traktor przy prędkosciach 8-18km/h i jeździe po twardym podłożu (niekoniecznie asfalt, może być też ujeżdzone pole) dostaje silnych wibracji- wszystko silnie drży. Jest to niezmiernie irytujące, a serwis twierdzi, ze to tylko wina opon i jak sie dotrą, to bedzie lepiej.
JAkos przez 600 godzin nic sie nie polepszyło. Jest tak źle, ze nie wyobrazam sobie tym traktorem np pryskac czy siac nawozów.
-Również od nowego przy predkosciach od 20 wzwyż coś huczy w tylnej prawej zwolnicy. Jak zgłąszałem na gwarancji serwisantom, to mnie zbywali, ze to opona buczy, że tak moze byc itp.
-Przednia miękka os już po kilkunastu minutach stania traktora w miejscu traci cisnienie oleju i spoczywa na odbojnikach. Wg centrali z Płocka tak może być, bo nie ma na to żadnych przewidzianych w dokumentach norm. To nic, ze nie mogę jej zblokowac czy wyłączyć amortyzacji (bo w ciagu kilku minut wszystek olej wycieknie). Wg nich jest dobrze.
- Silnik pomimo ze łądnie pracuje i ma moc popija sobie 1litr oleju na 25-30 godzin pracy.
-Ostatnio zaczęło inaczej niż zwykle coś hałasowac w skrzyni biegów na biegach od 13 wzwyż (jakby cos tam wewnątrz luźno latało i sie obijało)
- Z klimatyzacji wycieka czynnik i co roku muszę dopompowywać pół kilo bo przestaje chłodzić.
Podsumowując, gdybym wiedział to co wiem dziś, zdecydowanie nie brał bym tego traktora (ani zadnego innego case czy steyra).
Rozumiem jakas jedna wada w danym egzeplarzu. Ot moze sie zdarzyc.
Ale taka kumulacja o niczym dobrym nie świadczy.
ps. Jakby kogos interesowało:
spalanie od 9l/h przy bardzo delikatnej pracy i niewielkim obciązeniu do 15l/h przy męczeniu w orce/gruberze. Jak na moje to dosc niewielka rozbieżnosc- mógłby palic nieco mniej przy małym obciążeniu.
-
Przez SZKOPSSON
Witam użytkowników, od niedawna stałem się właścicielem ciągnika wyposażonego w filtr dpf, w związku z tym mam do was kilka pytań:
1. jak problematyczne jest wypalanie filtra dpf w waszych traktorach?
2. czy już ktoś się tego pozbywał ?
3. Co sądzicie o tego typu uszlachetniaczach do paliwa wspomagających wypalania filtra http://k2.com.pl/mycie-wstepne/product/2693-k2-dpf-50-ml lub http://www.millersoils.pl/produkty/premium-samochody-osobowe/dodatki-do-paliw/dpf-cleaner-regenerator/
Jeśli chodzi o mnie to uważam takie dodatki za bardziej bezpieczne niż np. http://k2.com.pl/component/ssproducts/product/2711-k2-dpf-cleaner-500-ml którego to używa się bezpośrednio w filtrze.
No i ostatnie pytanie czy w związku z faktem posiadania ciągnika z dpf, aby ułatwić wypalanie/lub minimalizować ryzyko zapchania używacie paliw premium, a jeśli tak to czy później nie macie problemów ze zwrotem akcyzy, bo dajmy na to na fakturze będzie pisać ON premium/power a nie samo ON, a ustawodawca nie przewidział takiego zapisu w ustawie o zwrocie podatku akcyzowego.
-
Przez Marek330ci
Witam Przymierzam się do zakupu ciągnika Case CS - 100 i prosił bym o opinie na temat tego sprzetu.
Czy jest to solidny fest sprzęt, na co patrzeć kupując , co maja super, co słabe.
Dane ;
Silnik Sisu 4t o mocy 100km
Podnośnik EHR
skrzynia ZF z 4 polówkami
Jaka awaryjność ,
Czy skrzynie są wytrzymałe i nie padają oraz jakie koszty naprwy skrzyni , silnik itd
Silnik , most elektryka skrzynia itd wytrzymałość naprawy, jednym słowem wszystko o tym ciągniku.
Chce tylko sprawdzone opinie , nie ze coś słyszałem, by nie było zgrzytów
Bardzo proszę o opinie i z góry dziękuje wszystkim którzy zechcą się przyłączyć do rozmowy
Przeniesiony do odpowiedniego działu
-