6701zetormarcinbmwe39

zetor 6711 nierówne obroty

Polecane posty

witam w zetorze falują mi obroty tzn na biegu jałowym obroty skaczą od 500 do 800 ciągle góra dól pompę robiłem 2 razy ostatnio po remoncie generalnym silnika tydzień temu i dalej to samo co może być przyczyną na stole probierczym wszystko jest ok czy to wina regulatora obrotów ?                                chciałem dodać ze ciągnik jak jest zimny ma strasznie ciężko odpalić trzeba go kręcić  idzie biały dym a on nie łapie   a jak załapie to jak  lokomotywa kopci 

Edytowano przez 6701zetormarcinbmwe39

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emtezecik    50

biały dym to prawidlowa reakcja zimnego silnika obroty faluja bo moze filtr powietrza jest zabity i nie dostaje powietrza silnik , może paliwko gdzies jest przytkane ? jezeli wszystko jest ok to szukalbym w regulatorze obrotów .

Co do problemu z zapalaniem to jezeli wyciagales pompe to należy sprawdzic kąt wtrysku paliwa bo po wyciagnieciu pompy nie ma pewnosci ze jest tak jak byc powinno jak sie to ustawia opisane jest w innym temacie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

witam ja miałem to samo w tym zetorze ustaw dokładnie kąt wtrysku . Podejrzewam że musisz docisnąć pompę do silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego jak dosunę pompę do silnika to lepiej pali a kont wtrysku jest  ustawiony popranie  i nadal ciężko pali a na dodatek bardzo mocno faluje pompę  robiłem  potem sprawdzali bo nie wierzyłem bo po zrobieniu pompy  jest tak samo jak przed robienie  panowie mam już dość tego silnika taki silnik kupiłem czy jeśli był by przestawiony na rozrządzie to by mogło być tak 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

witam a przypadkiem nie masz zbyt wielkich luzów na rozrządzie . Spróbuj jeszcze odchylić pompę od silnika .Powiem że u siebie też nie jestem zadowolony z pracy tego silnika po remoncie ale podejrzewam że jest to spowodowane tanimi końcówkami wtryskiwaczy . U mnie nie uzyskasz wolniejszych obrotów jak 800 a przed przestawieniem kota to i nawet 1000 musiał chodzić a falował nawet do 1200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego ja  mam końcówki za 80 zl za sztukę  to raczej dobre musza być  a ciągnik dalej jak nie chodził tak  nie chodzi dobrze  czy jeśli był by przetrawiony na rozrządzie to by mogło tak być 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj