Skocz do zawartości

Zdjęcie

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04


21 odpowiedzi na ten temat

#1 Share stanrol

stanrol

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 listopad 2014 - 19:27

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04

FBC 523837.04- napięcie ciśnienia hamowania z tyłu, obwód czujnika. Panowie gdzie znajduje się ten czujnik, i czy to może być przyczyną że cały czas palą się światła stopu.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 7920 błąd FBC 523837.04 Dzisiaj, 00:16
  •  

#2 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 23 listopad 2014 - 22:13

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04

RXA0072702_____UN05JAN04.gif

 

Sprawdź element oznaczony numerem 23, powinien znajdować się nad pedałami hamulcy.



#3 Share stanrol

stanrol

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 listopad 2014 - 20:55

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04

Dzięki wielkie kolego. Usterka usunięta, regulacja  pomogła.



#4 Share stanrol

stanrol

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 25 listopad 2014 - 18:56

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04 Pojawiły się dwa kolejne błędy jeden od amortyzacji osi drugi zaś od siedziska. SFA 523902,07 układ przedniego zawieszenia, ASU 524011.08 aktywny układ fotela. Prosiłbym o przetłumaczenie tych błędów i ewentualne przyczyny pojawienia się ich. Z góry dzięki

#5 Share Ziomal20084

Ziomal20084

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Werchliś

Napisany 09 grudzień 2014 - 20:47

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04

co do pierwszego kodu Kod spowodowany przez: Czujnik położenia wykrył brak ruchu w górę przez ponad 10 sekund.

co do drugiego bledu Kod spowodowany przez: Zespół sterujący siedziska aktywnego (ASU) wykrył, że napięcie obwodu przyspieszeniomierza siedziska nie zmienia się, gdy sterowanie siedziska jest w stanie aktywnym.



#6 Share stanrol

stanrol

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 grudzień 2014 - 17:14

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04

Dzieki kolego za przetłumaczenie. A może orientujesz się gdzie znajduje się ten czujnik położenia przednij osi i czy to przez niego nie działa ta amortyzacja.



#7 Share Ziomal20084

Ziomal20084

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Werchliś

Napisany 10 grudzień 2014 - 20:27

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04

poszukaj na osi przedniej takiej malej dzwigienki, ona jest polaczona z czujnikiem pozycji tls. a jak to nie pomoze to trzeba suzkac problemu gdzies inidziej.



#8 Share stanrol

stanrol

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 16 grudzień 2014 - 19:28

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04

Znalazłem ten czujnik i sprawdziłem go miernikiem i wychodzi mi że jest on sprawny, nie mam pojęcia co jest usterką tego TLS-a.



#9 Share Ziomal20084

Ziomal20084

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Werchliś

Napisany 16 grudzień 2014 - 21:41

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04

No dobra czujnik moze być dobry, ale po drodze wiązka moze byc w jakis sposob uszkodzona i czujnik przekazuje złe informacje do komputera


Za pomocą multimetru cyfrowego połączyć końcówki “C” oraz “A” i sprawdzić, czy na multimetrze jest następujące wskazanie:

Ustawić kluczyk stacyjki w położeniu PRACA (silnik wyłączony)

Napięcie: 4,8 - 5,2 V. A jak nie to zmostkuj czunik i wtedy zobacz czy tls bedzie działac


Edytowany przez Ziomal20084, 30 grudzień 2014 - 11:07.


#10 Share stanrol

stanrol

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 grudzień 2014 - 16:02

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04

Sprawdziłem miernikiem te wtykę i jest 5,3 V. Nie wiem już gdzie szukać przyczyny. Byłem w serwisie przejazdem i rozmawiałem z serwisantami i oni powiedzieli żeby sprawdzić dojście oleju do bloku zaworów i powrót, jak nie dochodzi to wina gdzieś z tyłu w zaworach. Jak olej dochodzi to wina bloku zaworów. Ja sprawdziłem dopływ i jest.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 7920 błąd FBC 523837.04 Dzisiaj, 00:16
  •  

#11 Share Ziomal20084

Ziomal20084

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Werchliś

Napisany 17 grudzień 2014 - 16:54

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04

No dobra, ale przy kazdym TLS sa dwa akumulatory gazowe, moze w nich lezy wina? 

a w jakis sposob w reki mozesz podniesc i opuscic przod?



#12 Share stanrol

stanrol

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 grudzień 2014 - 18:15

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04 W żaden sposób nie można podnieść tej osi leży na obozach do końca. Pierwszy raz mam do czynienia z amortyzacja osi w John deere. Mam same fendty i w nich można włączać i wyłączać amortyzacje. Odczytałem jeszcze dwa błędy 523950.04 I 523950.03. Chyba bez serwisu się nie obędzie.

#13 Share Ziomal20084

Ziomal20084

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Werchliś

Napisany 18 grudzień 2014 - 19:57

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04

Skoro, lezy to coś jest nie tak z blokiem zaworowym, trzeba bedzie sprawdzic zawory i cisnienie w akumulatorach od TLS czy w ogole gaz w nich jest.

 

Pierwszy błąd - Niskie napięcie obwodu lewego czujnika położenia przedniego zawieszenia

Drugi błąd - Wysokie napięcie obwodu prawego czujnika położenia przedniego zawieszenia

 

Błedy wyskoczyły dlatego ze odłaczałes czujniki



#14 Share stanrol

stanrol

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 grudzień 2014 - 21:22

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04

Dziś kolejne pare godzin rozpracowywania gdzie jest problem i zauważyłem że do tych dwóch cewek co są w tym bloku zaworów nie dochodzi prąd. Może kolego orientujesz się czy jest jakiś bezpiecznik od TLS-a?



#15 Share Ziomal20084

Ziomal20084

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Werchliś

Napisany 19 grudzień 2014 - 09:18

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04

wieczorem bede mial czas to posiedze i popatrze.



#16 Share Ziomal20084

Ziomal20084

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Werchliś

Napisany 19 grudzień 2014 - 20:58

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04

A więc, jako takiego bezpiecznika nie ma od TLS'a jedynie co mozna zrobic to przeskanować wiązkę prawdopodobie moze byc uszkodzona.

Mozna takze z ręki skalibrowac tls czyli gora dół i ustawic pozycje neutralna, ale to trzeba przesc w tryb diagnostyczny ciagnika.

w ostatecznosci serwis i sprawdzenie wiazki.  

zasilanie wiazki jest z tylu po lewej stronie, druga od lewej ona jest od tls

 

ps. sprawdz bezpieczniki 

F51

F24

F44


Edytowany przez Ziomal20084, 19 grudzień 2014 - 21:02.


#17 Share stanrol

stanrol

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 grudzień 2014 - 20:09

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04

Sprawdziłem bezpieczniki, so dobre. Wiązke prszeszedłem od tych cewek z przodu aż do tyłu i nie znalazłem uszkodzenia. A może ktoś się orientuje jak przeprowadzić tą kalibracje?



#18 Share stanrol

stanrol

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 grudzień 2014 - 22:04

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04 A może ma ktoś jakiś schemat tego tlsa?

#19 Share stanrol

stanrol

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 91 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 styczeń 2015 - 20:56

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04 Cały czas pokazuje błąd że uszkodzony jest czujnik poziomowania. Wykrecilem go i sprawdziłem rezystancje oraz zasilanie na kablu i dla mnie wychodzi ze jest on sprawny.
Cały czas pokazuje błąd że uszkodzony jest czujnik poziomowania. Wykrecilem go i sprawdziłem rezystancje oraz zasilanie na kablu i dla mnie wychodzi ze jest on sprawny.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 7920 błąd FBC 523837.04 Dzisiaj, 00:16
  •  

#20 Share kiler

kiler

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 117 postów

Napisany 19 styczeń 2015 - 13:16

John Deere 7920 błąd FBC 523837.04

A. Czujnik ciśnienia oleju osi TLS Plus

B. Akumulator z komorami pierścieniowymi: Działa w połączeniu z akumulatorami ciśnienia sprężania i odbiera olej, kiedy oś obniża się podczas jazdy na zboczu lub, gdy narzędzie jest podniesione. Blok sterowania (I) utrzymuje zawieszenie w położeniu środkowym, co jest monitorowane przez czujnik położenia (E). Położenie środkowe umożliwia komfortową jazdę i dobre osiągi we wszystkich warunkach obciążenia. 

C. Blok sterowania pierwszeństwa 2 (dostarcza olej do bloku sterowania (I), który uruchamia podnoszenie osi i opuszczanie)

D. Zespół sterujący przedniego podwozia (przetwarza sygnały wejściowe z czujnika ciśnienia (A) i czujnika położenia (E), a także dane w magistrali CAN, aby zapewnić przekazywanie odpowiednich sygnałów wyjściowych do elektrozaworów w bloku zaworów (I), które wzbudzają ruch osi)

E. Czujnik położenia osi - przekazuje sygnały wejściowe do sterownika

F. Dwa akumulatory ciśnienia umożliwiają działanie zawieszenia, odbierając olej, który przemieszcza się z siłowników, kiedy oś jest ściskana.

G. Cięgło Panharda (zatrzymuje ruch poprzeczny)

H. Siłowniki hydrauliczne umożliwiają pionowy ruch osi

I. Blok sterowania posiada dwa elektrozawory odpowiedzialne za dostarczanie oleju zarówno do części pierścieniowej, jak i do bocznego otworu siłownika, umożliwiając odpowiednio: podniesienie lub obniżenie zawieszenia. Sygnały wejściowe do elektrozaworu umożliwiają powrót osi do położenia centralnego, w każdej sytuacji

J. Sterownik oprogramowania SFA - oprogramowanie odczytuje sygnały wejściowe z czujnika położenia (E) i porównuje je ze znaną wartością dla położenia środkowego. W przypadku, gdy zmiana położenia jest wykrywana przez dłuższy czas, elektrozawory w bloku zaworów (I) wzbudzają się, by spowodować ruch siłownika w odpowiednim kierunku i znaleźć środek.

Pełny skok zawieszenia trwa zazwyczaj 1 sekundę, co pozwala, by układ miał czas rozróżnić typowe sygnały wejściowe dla warunków terenowych lub zmian poziomu. To zapobiega nadmiernemu reagowaniu.

Oprócz aktywnego wyśrodkowywania zawieszenia, układ TLS Plus John Deere przejmuje zmieniające się w sposób stały ciśnienie po stronie tłoczyska, wykorzystując układ zamkniętej pętli. Gdy zawieszenie reaguje z inną częstotliwością, która może ujemnie wpływać na komfort kierowcy, to układ dostraja ciśnienie po stronie tłoczyska, zmieniając sztywność sprężyny i poprawiając zachowywanie się układu w czasie jazdy.

Załączone miniaturki

  • TLS JOHN DEERE.jpg

Edytowany przez kiler, 19 styczeń 2015 - 13:17.


Podobne tematy