Grzebek

Ciśnienie wtrysku MF698T

Polecane posty

Grzebek    1

Witam wszystkich forumowiczów!

Jakie jest ciśnienie otwarcia rozpylacza w ciągniku MF698T? Jeśli ktoś dysponuje pewnymi danymi, prosze o podanie tej wartości.

Poniżej krótka historia co wiem.

Na starych końcówkach ciśnienie wynosiło od 190atm do 200atm. Ponieważ chciałem się upewnić jaka powinna być prawidłowa wartość, przeglądając internet natrafiłem na stronę, Workshop-Manual-Perkins, i tam w tabelce dotyczącej silnika T4.236 znalazłem różne cisnienia otwarcia wtryskiwacza podane w zależności od kodu wybitego na obudowie wtryskiwacza. W moim przypadku byłoby to 230atm. Ponieważ różnica wtrysku między starymi końcówkami, a tymi z tabelki  wydaje mi się znaczna, proszę o podanie prawidłowych wartości. Ciągnik ma już swoje lata i mógł ktoś wymieniać elementy silnika lub same wtyiskiwacze i kod na obudowie może być przypadkowy.  Może ktoś już przerabiał ten temat, lub ma wiedzę w tym temacie. Dodam jeszcze, że jest to silnik turboładowany, podobny występuje w MF398 lata 87-88, MF3070 lata 86-88. Dziekuję.

Pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterwx2    0

Ciśnienie Wtrysku dostosowuje się do ciśnienia pompy tzn ja na pompie masz np. 200 to wtrysk 5 mniej czyli 195 Jeżeli chcesz dobrze ustawić to musisz dać pompę i wtryski razem do kalibrowania.


Jak pomogłem to daj strzałkę w górę. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzebek    1

Dziękuje za odpowiedź. Rozumowanie z ustawieniem wtrysku o 5atm mniej niż możliwości pompy są mi znane. 

Jednak ponowię swoje pytanie. Czy ktoś zna ciśnienie wtrysku w MF698T podane przez producenta?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ben87    1

dołanczam sie do pytania . tyle że ja poszukuije do wtryskiwacza z ciągnika mf595 silnik A4. 318

KOlego a możesz spisać nr z wtryskiwacza ? to ci może pomoge jeżwli jest to końcówka od tego silnika...:P u mnie ktoś włożył jażdą inną:P

 


JB6801027 - taki powinien być nr na rozpylaczu w silniku a4. 236 T

ciśnienie do tej końcówki podam Ci może później jak znajde:P

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ben87    1

już ci mówie 225bar;)


na końców ce może pisać tylko 6801027 lub JB6801027

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Ustaw jak miałeś i nie kombinuj. Albo oddaj pompę i wtryski to Ci ustawią poprawnie bo jak sam napisałeś nie wiesz w jakim stanie jest pompa i może okazać się że po ustawieniu na te 225 bar będzie problem. Ktoś z jakiegoś powodu obniżył na 200.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ben87    1

w warsztatach rzadko wiedzą jak prawidłowo ustawić. musi być tak jak było fabrycznie. pompe koniecznie sprawdzić to racja. to są silniki dobre ale precyzyjne a nie jak w c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    701

Oj wiedzą wiedzą tylko zależy jaki warsztat:) Standardowo dla słabszych pomp obniża się ciśnienie a nie ustawia fabrycznie. A swoją drogą to 20 bar raczej nie zrobi jakiejś kolosalnej różnicy. Chcesz mieć wszystko super to oddaj pompę z wtryskami a jak chcesz tylko wtryski zrobić to ustaw mniej niż fabrycznie zalecane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ASOGCURSUS    21

Tabelka ciśnień

Końcówka 2645K602 to 6801027

post-8945-0-26077900-1416768509_thumb.jpg


Naprawy ciągników Ursus,regeneracja pomp hydraulicznych tłoczkowych i podnośników,sprzęgieł WOM,montaż niezależnej hydrauliki zewnętrznej ,zwiększanie udźwigu podnośnika o 1000kg w ciągnikach Ursus 4514,5314 tel. 513982414

 

Kupię uszkodzone sprzęgła hydruliczne wom  Massey Ferguson

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzebek    1

Dziękuję za odpowiedzi.

Informacje zawarte w postach, a zwłaszcza ASOGCURSUS i ben87, potwierdzają moją wcześniejszą, niepełną,  wiedzę o ciśnieniu i rozpylaczach w silniku T4.236, pracującego w  MF698T.

Podsumowując:

  obudowa- LRB67014, 2645A302

  kod wybity na obudowie- HL

  końcówka wtrysku- JB6801027, 2645K602

  ciśnienie wtrysku- 230atm, 233bar

Dodam, że ustalenie jaka wersja silnika T4.236 jest zastosowana w MF698T nie była dla mnie oczywista, bowiem producent oferuje aż 6 wersji tego silnika, każdy z innym wtryskiwaczem i cisnieniem.

Dziękuję i pozdrawiam.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Scoti
      Witam mam problem ze skrzynia a mianowicie rozbierałem dekiel skrzyni bo troche ciekł uszczelniłem i złożyłem jak odpaliłem to biegi na zakresie B były na odwrót a na A dobrze czyli jak włączałem bieg do przodu na B to jechał do tyłu a jak R to do przodu co mogłem źle złożyć ? prosze o szybką pomoc dzieki
    • Przez swiety791
      Witam szanownych forumowiczów. 

      Panowie. Mam problem ze swoim MF 3070. Podczas ruszania i wolnej jazdy szarpie mi przednimi kołami. Napęd normalnie mozna włączać i wyłączać. Jak napęd jest właczony jest wszystko super. Jak z kolei napęd wyłaczony to szarpie nimi. 
      Pomyslałem, że to problem z atakiem lub satelitami w przednim moście. Rozebrałem wszystko i ku mojemu zdziwieniu. Wszystko w najlepszym porządku. Dodam jeszcze, że u mnie nie ma satelit tylko mam jakby sprzęgło kłowe. Ale to chyba nieistotne na tym etapie. 
      Wymieniłem również tulejkę i pierścienie na sprzęgle przedniego napędu. Tam też jest wszystko w najlepszym porządku wg mojej oceny. 
      Prosze pomóżcie, co to może być? Miał ktoś podobny przypadek?
    • Przez Rider
      Witam, po uruchomieniu ciągnika miga kontrolka WOM, wałek się nie uruchamia, półbiegi nie działają, napęd, blokada też. Hydraulika i podnośnik działa normalnie.
      Naciskając pedał sprzęgła normalnie zaświeca się kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni  (po uruchomieniu normalnie gaśnie) oraz kontrolki żółw/zając te od półbiegów - rozumiem ze zasilanie Autotronic jest. 
      Na uruchomionym silniku wałkiem da się kręcić
      Monitor na słupku nie działa
      Gasząc silnik kontrolka WOM gaśnie.
      Oporność na czujniku WOM (z tłu przy siłowniku ) oraz na pompie olejowej (przy filtrze hydr.) ok 450 Ohm - wg instrukcji ok, kręcąc ręką wom-em wartość się zmienia więc przypuszczam, że te czujniki są ok.
      Podpinając zasilanie bezpośrednio z akumulatora do cewki WOM - wałek startuje, do cewki hamulca WOM - hamulec blokuje wałek.
      Wersja komputera - Autotronic II
      Pytanie co może być przyczyną migającej kontrolki WOM?
       
    • Przez Scoti
      Witam wymieniłem sprzęgło w moim mf tarczki od napedu no i chyba tyle a teraz problem który mam to ze sie zapowietrza troche popracował w polu i znów nie ciągnął jak odpowietrzyłem to ciągnął więc gdzie moze łapać powietrze jakieś rady ?
    • Przez ursus485
      Witam niedawno nabyłem massey fergusona 3070 do lekkiego remontu. teraz się okazało że nie działa cała hydraulika(pompa chyba wcale nie ciągnie) ten wałek co ją napędza obraca się swobodnie i po odpaleniu silnika się chyba wcale nie obraca . To jest wersja datatronic , czy komputer ma coś wspólnego  z obracaniem się pompy ? Czy pompa jest w jakiś sposób wyłączalna a może pracuje cały czas po odpaleniu ? Proszę o pomoc każda rada się przyda z góry dziękuję . Pozdrawiam .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj