Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Stonek    1

Jakie zaciąganie dymu pod cylinder trzydziesta ma wlew oleju w głowicy a to że dymi ci z korka to znaczy że ci się głowica kończy będziesz musiał ją oddać do regeneracji lub kupić nową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maly1256    0

Jeżeli nie bierze oleju, dobrze odpala i ma moc to nic nie trzeba robić. Rozgrzany silnik ma prawo trochę podymić z korka, przecież w 30-stce w korku jest odpowietrzenie skrzyni korbowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Rok temu robiłem kapitalny remont silnika w swoim ursusie c330. Od jakiegoś miesiąca zaczął mi wywalać olej wlewem (przy nagrzanym silniku). Jak może być tego przyczyna?

Pozdrawiam 

Edytowano przez MateuszStawecki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Witam. Rok temu robiłem kapitalny remont silnika w swoim ursusie c330. Od jakiegoś miesiąca zaczął mi wywalać olej wlewem (przy nagrzanym silniku). Jak może być tego przyczyna?

Pozdrawiam 

 

Przyczyna taka że załozyłes złe zestawy naprawcze tak jak tutaj......abec7apf92fg.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukjohn97    9

Jak leci olej z odpowietrznika to ustawcie zawory i problem zniknie. U mnie zawory były przyczyną wyrzucania oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0

Witam, pewnie dostanę po głowie za odgrzebanie tematu no ale trudno, do rzeczy, Panowie mam taki problem z 30-stką że wywala olej górą nawet teraz w chłodniejsze dni i bez wielkiego obciążania,ciężko odpala bo muszę grzać świece z 1 minutę (w lato dobrze odpala) a jak jest ciepła to dosłownie od strzała pali, a najdziwniejsze jest w tym to że jak odpali to pracuje hmm jak by to powiedzieć ..jak by robiła pod obciążeniem np włączyć kosiarkę rotacyjną na wolnych obrotach" dopiero jak się rozgrzeje to jest ok, nawet w polu jak robiłem to musiała się rozgrzać żeby normalnie pracować bo np musiałem orać 3czasami 2  biegiem żeby normalnie później orać 4, a i zapomniałem że dosyć obficie dymi jak jest zimna a jak się rozgrzeje to mi się wydaje że mniej dymi. Wyyydaje mi się że co do wywalania oleju korkiem to zaczęło się jak wymylem korek w benzynie (nie pytajcie po co to zrobiłem) xd Jak ktoś doczytał te moje wypociny i może mi pomóc to czapka z głowy. Pozdrawiam 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
g2osc    25

Witam 

Ponowie temat 

Pacjent C 328 orginalny wlew oleju na pompie paliwa od ok 2 miesięcy silnik pluje olejem przy większych obrotach na wolnych nic się nie dzieje. Ciągnik teraz pracuje z rebakiem do drewna więc obroty pod 1900. Ciśnienie na zimnym ok 4 na ciepłym ok 3. Odpala normalnie moc ma oleju nie bierze uzupełniam tylko tyle ile wykapie. W polu jesienią nic takiego się nie działo pracował normalnie. Dodam, iż korek został wymyty i wyczyszczony z syfu. Ktoś wie co.moze być przyczyną??? 

Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
solek01    208

Moja 35 też trochę pluje to zrobiłem ociekacz aby nie lało się po silniku i nie zamierzam nic z tym robić na chwilę obecną, bo zdania są podzielone jedni każą silnik remontować inni piszą że ten typ tak ma. Także zbędnych kosztów nie dających 110% pewności nie szukam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
g2osc    25

Tyle że nie kopci mocno z odmy i ciśnienie stale trzyma dobre. Sam już zgłupiałem co mu może być 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Tyle że wywalanie czy plucie z odmy nie ma nic wspólnego z ciśniem tak jak było pisane że na zimnym 4 a na ciepłym 3 bo to zupełnie inne rzeczy. Jak wyjechana góra i wali w jakimś tam stopniu spalinami w dół tracąc kompresję to i temu pluje z odmy. I tu wchodzi już ciśnienie sprężania a nie ciśnienie oleju bo ciśnienie oleju może być prawidłowe a góra wyjechana robisz remont samej góry i będzie chodzić dalej :) bo tak czytając tematy sporo ludzi patrzy że jak ciśnienie oleju dobre to i reszta dobra a jest wręcz przeciwnie. Ciśnienie może być bardzo niskie a nawet kontrolka może się zapalać czyli dół do zrobienia no ale góra może być ok 

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
g2osc    25
15 godzin temu, Roki212 napisał:

Tyle że wywalanie czy plucie z odmy nie ma nic wspólnego z ciśniem tak jak było pisane że na zimnym 4 a na ciepłym 3 bo to zupełnie inne rzeczy. Jak wyjechana góra i wali w jakimś tam stopniu spalinami w dół tracąc kompresję to i temu pluje z odmy. I tu wchodzi już ciśnienie sprężania a nie ciśnienie oleju bo ciśnienie oleju może być prawidłowe a góra wyjechana robisz remont samej góry i będzie chodzić dalej :) bo tak czytając tematy sporo ludzi patrzy że jak ciśnienie oleju dobre to i reszta dobra a jest wręcz przeciwnie. Ciśnienie może być bardzo niskie a nawet kontrolka może się zapalać czyli dół do zrobienia no ale góra może być ok 

Wału i tak nie ruszal bym nawet bo tam magia jest straszna😄 pamiętam że coś z panewkami było a że lepiej go nie ruszać😄no cóż nic tylko szukać dobrego zestawu naprawczego i rozbieramy 😉 

Dzieki za odpowiedź! 

Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj