Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wyrebski1    103

wielkie dzięki "miscola", zrobię podobnie. A jeszcze coś przy okazji-wczoraj rozebrałem głowicę i w jednej tulei zauważyłem dość spore rysu z jednej strony, prawdopodobnie tak przypuszczam, ze pochodzą one od sworznia korbowodu. Pewnie zawleczka puściła tylko jej nie było w misce. Hmm!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miscola    0

Z tymi sworzniami to raczej rzadko się zdarza, szybciej pęknięty pierścień, ale może? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Te rysy na tuleji to sa własnie od tego zabezpieczenia. Wyskoczyło z gniazda i szlifowało. I nie dziwne że go nie znalazłeś. ;) A rysa spora?? Juz nie duża a powoduje dosc dużą utratę kompresji wiec sie nie dziw że sadziło ci ja korkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

to tylko moje przypuszczenia co do sworznia ale być może to zabezpieczenie rysuje. Rysy są dwie, widoczne gołym okiem. Na pewno kompresja uciekała. Tylko teraz się zastanawiam-czy wymienić jeden zestaw naprawczy czy drugi od razu też?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Skor go już rozebrałeś to wymiana tylko jednego zestawu to praca na marne. Po wymianie tylko jednego może sie okazac że drugi nie jest w zbyt dobrej kondycji bo w koncu juz troche pracował. I nie będziesz miał w 100% zdrowego silnika. A po jakims czasie znowu go rozbierzesz na wymiane tego zetawu i znowu bedzie komplet stary i nowy.

Ja bym wymieniał juz oba na raz. Zaoszczedzisz 150 zł a efektu może nie być. a silniki nie lubią gdy jest nie równa kompresja w cylindrach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

Wymień 2 od razu.Bo nowy będzie miał te 25 kompresji a stary mniej.I po co masz drugi raz znów rozbierać ciągnik dla zmienienia jednego zestawu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wyrebski1    103

to tak zrobię bo rzeczywiście może sie okazać, że np za 2 lata mogę rozbierać. A dwa zestawy już dawno czekają :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

ja u siebie w tamtym roku zakładałem nowe zestawy naprawcze, wału nie ruszałem bo cisnienie trzyma, jedynie głowice nową kupiłem już uzbrojoną bo w starej zawory pochowały się w gniazdach na prawie 3mm. I do dziś zrobiłem już 400 mth i ja wiem ciec nie cieknie tylko takie zawilgocenie naokoło korka na pokrywie widać jak jest zakurzona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

mam pytanie o głowice ciapka, bowiem w głowicy nie pochowały sie zawory tylko wystają tak z 1mm, czy to źle czy dobrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

tak jak kolega napisał powinny wszystkie wystawać gdzieś tak na 1 mm mniej lub więcej, własnie temu na tłokach są te wycięcia porobione okrągłe, aby tłok w nie nie walił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

tak myślałem, bo głowica ma dopiero niecałe 1000 mtg, wiec chyba jeszcze nie wyrobiona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

tak uzbrojona z chełmna, :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

to u mnie juz ma ponad 2000 mth i jest ok więc napewno nie wyrobiona :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

no to tylko wymienię zestawy, 2 lata temu dałem z THM po 2 miesiącach chodziło gorzej niż na starych, bo reszta 1tys mtg jeszcze pochodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

zestaw THM masz co Ciebie podkusiło żeby to zakładać :) toż to zrobione jak z gumy ababskiej :) a co do reszty to napewno pochodzi jeszcze więcej niż te 1000 mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

brałem na szybko bo rozwaliło mi cały silnik, a ciągnik był potrzebny i zwracałem uwage tylko na wał głowice itp .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pom Tyczyn, chyba dobry ciśnienie trzyma, nie ma co zmieniać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

tez tak myślałem, bo był jakiś inny a cena była prawie 400zl mniejsza, to coś mi nie pasowało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

a są tam jeden lub dwa takie, sąsiad grosza szkoduje to brał ten tańszy, może rok pochodził czy dwa potem ciśnienie stracił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

oszczędny dwa razy traci :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj