dareq1994

Problem z odpaleniem zetro 8011

Polecane posty

dareq1994    1

witam. miałem dziś problem z odpaleniem Zetorka 8011. jakiś czas temu paliłą sie linka od tura 1. ustało to kilka tygodni temu lecz dzisiejszego dnia było to samo. linka zaczeła sie palic i jak wciskałem starter to zapalały sie światła i pukał rozrusznik. co to może być? prosze o pomoc :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Chcesz dodać w istniejącym temacie? Wtedy tak jak tutaj więc już wiesz. Jeżeli chcesz dodać nowy temat to go dodajesz w kategorii jaka Cię interesuje i odpowiada tematowi. Po prawej stronie masz przycisk "napisz nowy temat". Dalej nic trudnego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dareq1994    1

wtedy nic nie robiłem. Następnego dnia co pisałem ostatni post to normalnie odpalił do dziś. A na rozciąg odrazu załapał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    31

nie masz masy na silniku spróbuj dokręcić przewód gruby od klemy minusowej bezpośrednio do śruby która przykręca rozrusznik do silnika bo masa idzie przez linkę i dlatego się grzeje i powinno być wszystko ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

i co robić

Piszesz o tym w drugim temacie a ty nadal jesteś ciemny.Doprowadź masę z z kabiny na silnik i nie będzie się linka palić następnie sprawdź szczotki w rozruszniku i elektromagnes.Jak nie wiesz o co chodzi to sprowadź kumatego mechanika lub elektryka bo jeszcze spalisz tego ursusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey26
      Jaka może być przyczyna że nie rozłącza mi pompy w massey ferguson 6180. I dzieje się to dopiero przeważnie jak ciągnik się rozgrzeje. 
      Rozdzielacz ehr po regeneracji. Różne ustawienia czujnika położenia ramion były próbowane. Może ktoś pomoże?
      Ciągnik massey ferguson 6180
    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

    • Przez Przemek1265
      Witam, mam problem z ładowaniem akumulatora w ciągniku John Deere 6400. Ciągnik był u elektryka i postawił diagnozę na regulator napięcia i go wymienił i sprawdzał ładowanie i było, lecz kontrolka od ładowania cały czas się świeci i akumulator nie jest ładowany i na dodatek stopiło mi w skrzynce z bezpiecznikami ,,bezpiecznik" fachowo to się dioda nazywa. Od czego może ona być? Co może być przyczyną? W czym szukać winy? Dodaję również zdjęcie alternatora i schemat skrzynki bezpieczników z zaznaczonym bezpiecznikiem, który został spalony. Wyczytałem również, w alternatorze jest wtyczka W i jedni piszą, że musi być podłączona, a inni że nie. Jak ma być podłączona to w którym miejscu do instalacji ją podłączyć?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj