tomparkiet

Traktor FORD 8210 Opinie użytkowników

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomparkiet    1

Witam zamierzam kupić Forda 8210 i chciałbym się coś o tych ciągnikach dowiedzieć ten jest w kwadratowej kabinie myslę że jakiś 85-87 rok cena 25 tyś opony prawie nowe ogólnie suchy .Prosiłbym użytkowników takich maszyn o jakięś opinie na temat tego ciągnika i jakie są słabe strony tej maszyny z góry dzięki.Gdzie w tym traktorze włącza się przedni napęd

Edytowano przez tomparkiet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    393

Napęd włącza się klawiszem przy kierownicy z lewej strony zapala się dioda w tym klawiszu .(sterowanie elektryczne i hydrauliczne prąd odcina olej )Ciągnika tak owego nie posiadam .ale znajomy ma to wiem co to jest .Sprawdz hydraulikę czy jest silna najlepiej ciśnienie na gniazdach na zimnym i na gorącym oleju .Ciągnik wygodny dość dobrze prowadzi się po wyboistych drogach .sprawdz  olej w skrzyni i czy skrzynia jest cicha i nie była rozbierana (A piekielny wzmacniacz momentu )czy działa To szukasz mark II czy już III z białymi błotnikami .Daj link to zobaczę to cudo z Fotki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomparkiet    1

z tego co patrzyłem na www.tractoor.pl to raczej jest mark II bo mark III jedzie 36 km/h a jak tym jechałem na maksa to nie wiem czy 30 km/h było przecież II i III mają białe błotniki były tam jakies przełączniki po lewej stronie kierownicy i jak się jeden włączyło to się zapalił jakiś chyba żółw na desce i jeszcze jedno trochę mgiełka z odmy leci to chyba zły znak ale u mnie dużo by nie robił to może w prasie trochę pochodzi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    393

W mark II żółw ma włącznik w podłodze miedzy sprzęgłem a hamulcem .Ciągnik tani ale części to są drogie .No dymek z odmy to wiesz wedle uznania .a ten drugi klawisz to od wskażnika paliwa dolny czy górny zbiornik pokazuje paliwko .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diuk1975    0

Witam. Kupiłeś tego Forda? posiadam takie cudo już parę lat i jest w mojej okolicy kilka podobnych tak więc coś o nim mogę napisać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomparkiet    1

Witam kupiłem go jak będę miał trochę czasu to wstawie fotki ogólnie ok tylko 1 i 3 wchodzi ale jak się rusza to zgrzyta i wyskakuje trzeba te biegi mocno wbijać i trochę wajchę przytrzymywać i jak się przytrzyma to już załapie i jedzie.Ostatnio zaczoł mi się zapowietrzać jak stoi zimny to jak zapali  to pochodzi trochę i się zapowietrzy odpowietrzę go i już chodzi normalnie dumam filtry wymienić tylko nie wiem czy ten pod kabiną też się wymienia bo cały zardzewiały jakby od nowości nie był wymieniany.Trochę mnie spalanie przeraża jak go kupiłem to na dwie godziny jazdy około 60 km cały czas pedał w podłodze spalił około 25 litrów jachałem samym ciągnikiem według mnie trochę dużo ale może 6 musi tyle wziąść a twój ile tak mniej więcej na godzinę np w prasie pali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
diuk1975    0

Witam.To,że Ci spalił 25l na 2h to nie jest dużo bo jego norma tak się waha 12-15l. i nie patrz na to czy na pusto czy pod obciążeniem ten typ tak ma (jak john deere swoje musi wziąść). U mnie w pługu overum 4x45 na normalnej ziemi bierze ok 14-15l na 1ha ale na rędzinie(marglu) w tym roku spalił ok 30 l na ha (3 polowa-blokada-pedał podłoga-ok. 30 cm głębokości i zaje....sta góra),pocieszam się tym że sąsiad orał c 360  jednym pługiem (dwa odkręcił) i spalił sporo więcej. Co do filtrów to lepiej powymieniaj wszystkie koszt nie jest taki wielki a mogą być zapchane. Ogólnie bardzo mocny i trwały sprzęt  mam go ok 5 lat i tylko oleje i filtry wymieniam. Miał być fiat  f 130 a trafił mi się ford i nie żałuje wyboru

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kafarek1123
      witam. mam problem z moim case 4240. nagle przestało dzialac wspomaganie.wieczorem dzialalo a rano odpalam i nie mogę skrecic ani w lewo ani w prawo. zaczalem od uszczelnienia siłownika a dziś wymieniłem orbitrol i nic.na szczescie kupilem tani zamiennik bo mialem przeczucie ze to nie wina orbitrolu bo dziwilo mnie ze stalo sie to tak nagle.ale zapasowy orbitek sie pewnie kiedys przyda. i teraz nie mam pojecia co zrobic dalej. czy do wspomagania jest dodatkowa pompa? pytam bo podnosnik pieknie podnosi nawet na wolnych obrotach z podpietym plugiem.przedni tuz tez dziala bez zarzutu i juz mi sie pomysly skonczyly. mam traktor od pieciu lat i nigdy nie bylo problemów wiec nie zdazylem poznac budowy ukladu.jesli ktos ma jakis pomysl lub mial podobny problem to prosze o pomoc bo juz rece opadaja a chcialbym sie z tym uporac bez mechanika.
    • Przez c308
      Witam zastanawiam sie czysto teoretycznie gdybym chciał założyć firmę produkującą traktory to jak taka maszyna powinna wyglądać aby z podzespołów dostępnych na rynku stworzyć tanią,prostą maszynę do której nawet za 20,30 lat nie byłoby problemu o części.I czy w ogóle w Polskich realiach takie cos (moje marzenie z dziecinnych lat)jak budowa ciągnika jest realne.
      Moja propozycja jest taka silnik 100km mocy perkins,pompa podnośnika ursus c 385 lub 1224,tuz także od nich,Kabina prosta wykonana we własnym zakresie tak samo maska i światła.Najważniejsze z czego skrzynia i mosty aby za pare lat był dostęp do części.Wałek 540 zalączany elektromagnetycznie jak noże w kosiarce,tak samo załączany przedni napęd.Cena 100 tys za egzemplarz czy to ma jakikolwiek sens.
    • Przez PatrykBesiński
      Dzień dobry, 
      Problem jaki wykryłem w Renault Dionis 130 podczas pracy na wałku WOM. Po włączeniu wałka na sucho, bez podłączonej maszyny jest wszystko ok, wałek pracuje, natomiast podczas pracy pod obciążeniem WOM wałek po chwili wyskakuje, dźwignia przeskakuje w pozycję neutralną. Trzymając dźwignię lekko palcami jest ok, ale gdy nie przytrzymuję dźwigni to po sekundzie wypada. 
      Dzieje się tak pod obciążeniem.
      Gdzie może leżeć problem? 
      Czy jest tam jakaś regulacja dźwigni i być może za lekko wskakuje czy raczej problem leży gdzieś w napędzie WOMu? 
    • Przez dominikl95
      witam pojawił mi się problem w fordzie 7910 z przednim napędem Majac wyłączony napęd uprawiałem ziemię i jechałem pod górkę i widziałem że napęd się sam załączał i wyłączał.Tak jak by dostawał prąd i się włączał Dodam że rowniez że przy włączonym przycisku nie pali mi się światełko na przycisku że jest załączony. Myślicie że to wina włącznika elektrycznego 4x4 czy głębsza usterka
    • Przez Stachowy
      Witam!
      ostatnio zaczalem sie zastanawiac czy zamiast kupna c360 i tura do niego nie lepiej bedzie kupic ostrowka. bo tak z przodu mamy tura na grubej ramie a tylka wyzke mozna odjac.
      i mam kilka pytan do osob ktore pposiadaja ostrowki. jaki jest udzwig przedniej łyzki, i czy tylni most jest jak w c360 ze da rade zrobic belki i zaczep. bo wiem napewno ze przekaznika nie ma i ze nalezalo by dac duza p[rzeciwwane na tyle bo jednak lyzka troche wazy. dobrym plusem jest wspomaganie i oddzielny zbiorkim z plynem do hydrauliki jakiego nie oferuje c360.
      czekam na opinie pozdrawaiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj