Skocz do zawartości

Zdjęcie

CASE INTERNATIONAL ciezko pali


39 odpowiedzi na ten temat

#21 Share suzuki18l

suzuki18l

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów

Napisany 18 grudzień 2014 - 19:02

CASE INTERNATIONAL ciezko pali

jak kupowałem w dolnośląskim siewnik, gościu miał 959 i tak samo mi pokazał by szybko odpalił, 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
CASE INTERNATIONAL ciezko pali Dzisiaj, 06:52
  •  

#22 Share macin87

macin87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1232 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 grudzień 2014 - 21:04

CASE INTERNATIONAL ciezko pali

Mój 743xl też ciężko pali w zimne dni, ale mam już na niego sposób, jeżeli temperatura spada poniżej 0, A więc podgrzewam tą spiralę co jest w dolocie powietrza tak ok 20s, to coś co jest do gaszenia wduszam do połowy i zaczynam kręcić, odpala za raz ale tylko na dwa gary, pochodzi parę sekund i wciskam ten od gaszenia do końca. Taki mam sposób. sprawdzony był gdy temperatura spadła do -10 w tym miesiącu. 

To co ty piszesz to fakt który podaje instrukcja obsługi i dotyczy ciągników 743, 745, 845 oprócz 856. 

Jeżeli ciągnik nie puszcza dymku przy rozruchu w ciągu 1s problem dotyczy zasilania paliwem. Zimą przy -10 C łatwo to sprawdzić- pojawia się biały dym, mieszanka spala się ale jest zbyt opóźniony i rozłożony w czasie zapłon tejże mieszanki- mamy jednak gwarancje że paliwo dochodzi do cylindrów czyli układ niskiego ciśnienia działa poprawnie, a problem może dotyczyć złego rozpylenia (pompa daje już słabe ciśnienie lub rozpylacze niedomagają) lub wolnych obrotów rozrusznika (słaby akumulator, zasiarczone klemy lub sam rozrusznik)

Jeżeli jednak silnik nie puszcza dymku po 1s a np. po kilku krotnym kręceniu rozrusznikiem problem tkwi w układzie niskiego ciśnienia czyli pompka i przewody (w swoim przerabiałem ten problem przewody były sparciałe i poprzecinane przez metalowy pancerzyk, do tego polecam dobrze uszczelnić za pomocą opasek zaciskowych wolny spływ (przelotowy) wtryskiwaczy- wpłynie to że jeżeli już pompka a dokładnie jej zaworek zwrotny nie domaga że nie będzie nam się paliwo cofać



#23 Share bandit1945

bandit1945

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 218 postów

Napisany 19 grudzień 2014 - 07:41

CASE INTERNATIONAL ciezko pali Marcin a ja mam 885xl... To tez mozna tak zapalac?

#24 Share macin87

macin87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1232 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 grudzień 2014 - 20:36

CASE INTERNATIONAL ciezko pali

Bandit zrób zdjęcie z bliska pompy wtryskowej



#25 Share jaco512

jaco512

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 663 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Sokołów Podl.
  • Zainteresowania:technika rolnicza,mechanika itp.

Napisany 20 grudzień 2014 - 19:57

CASE INTERNATIONAL ciezko pali

Jakieś zdjęcia są na poprzedniej stronie, post #10.



#26 Share macin87

macin87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1232 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 grudzień 2014 - 21:24

CASE INTERNATIONAL ciezko pali

Nie są zbyt wyraźne ale z tego co widzę to nie ma. Charakterystyczne w tym "bajerze" jest to że jak odciągamy dźwignie od gaszenia wyczuwamy dwa położenia 



#27 Share bandit1945

bandit1945

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 218 postów

Napisany 21 grudzień 2014 - 11:33

CASE INTERNATIONAL ciezko pali

siema. oto zdjecie pompy.

 

dawałem do zrobienia swój rozrusznik ii wymienili mi tulejki oraz szczotki. i okazało sie ze mam dalikatnie krzywy wirnik.... ale nie wymienialem go..

 

teraz kręci szybko i wczoraj mi zapalil bez problemu z czym wczeszniej nie bylo mowy.

 

aa dzisiaj juz nie zapalil...

Załączone miniaturki

  • IMG_20141220_111918952.jpg


#28 Share macin87

macin87

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1232 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 grudzień 2014 - 15:39

CASE INTERNATIONAL ciezko pali

Ta linka na górze jest od gaszenia czy od gazu? (pompa jest troche inna od mojej)

 

Dobra przyjrzałem się lepiej i wiem że na 100% nie ma tego u ciebie


Edytowany przez macin87, 21 grudzień 2014 - 15:58.


#29 Share andrzej78

andrzej78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 230 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Roztocze
  • Zainteresowania:Motoryzacja

Napisany 21 grudzień 2014 - 22:50

CASE INTERNATIONAL ciezko pali

Witam .Ja mam case 4230 ,układ zasilania jest identyczny bo to ten sam typ silnika D-268.Miałem identyczny problem ciężko palił przy niskich temperaturach ,nawet dodatkowy akumulator na kablach rozruchowych niewiele pomagał.W obecnym tygodniu założyłem rozrusznik od c 330 ,ale z bendiksem od MF255 (10 zębów) pasuje idealnie .Trzeba było przedłużyć kable i troszkę podszlifować głowicę rozrusznika bo zbyt ciasno pasuje w korpus.Kręci szybciej ,ale pewność będę miał jak będą mrozy.Wtedy pomyślę co dalej.Do tej pory miałem rozrusznik Lucas,wirnik do niego jest niedostępny,cały ponad 700 zł ,z przekładnią raczej u mnie nie wytrzyma bo co kilka dni muszę odpalać,nawet zimą.

Pompka ręczna powinna być przed filtrami tak jak napisano wyżej ,przydaje sie przy wymianie filtrów.


Edytowany przez andrzej78, 21 grudzień 2014 - 22:59.


#30 Share wojtektomaszewski

wojtektomaszewski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów

Napisany 26 grudzień 2014 - 17:44

CASE INTERNATIONAL ciezko pali

Andrzej 78 mam taki sam ciągnik i taki sam problem z odpalaniem, napisz jak se radzi po zmianie rozrusznika teraz w większe mrozy, bo sam mam zamiar go zmienić bo już mnie krew zalewa że musze go grzać nagrzewnicą na gaz żeby odpalił

 

Przy okazji, mam problem ze światłami z przodu, brak krótkich i długich, boczne i tylne są,góra przód i tył też, przełącznik kierunkowskazu cyka gdy chce włączyć długie światła więc chyba działa bo sygnał też jest, sprawdziłem bezpieczniki wszystkie całe, czy są może jakieś inne poza tymi małymi pod obudową licznika? Żarówki wyjmowałem sprawne. Światła przestały działać w nocy gdy ładowałem bele na polu i miałem powłanczane wszystko co się dało. Teraz nie wiem gdzie szukać usterki. Ktoś pomoże?


Edytowany przez wojtektomaszewski, 26 grudzień 2014 - 18:17.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
CASE INTERNATIONAL ciezko pali Dzisiaj, 06:52
  •  

#31 Share andrzej78

andrzej78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 230 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Roztocze
  • Zainteresowania:Motoryzacja

Napisany 26 grudzień 2014 - 22:34

CASE INTERNATIONAL ciezko pali

Jutro będę wiedział bo jest mróz jak będzie palił.Powinno być dobrze .Miałem wolny do żniw rozrusznik więc go założyłem (wcześniej od c330 założyłem go do perkinsa w claasie).Niema sensu wywalać kasy na nowy jesli nie jest się pewnym usterki ,dołożyłem jedynie 40 zł na bendiks 10z.

Odnośnie świateł ,przy bezpiecznikach przed zegarami jest przekaźnik od świateł ,jest specjalny bistabilny,kliknięciem dźwignią  przy kierownicy podawany jest tylko impuls do zmiany ,sprawdz ten przekaźnik ( otwórz i spróbyj ręcznie poprzeżucać zwory,powinien być w szarej blaszanej obudowie z uchem) ,sam go wymieniałem bo nie było styku do długich (ok 60 zł).



#32 Share wojtektomaszewski

wojtektomaszewski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów

Napisany 27 grudzień 2014 - 08:44

CASE INTERNATIONAL ciezko pali

OK. Dzięki za podpowiedź ze światłami, sprawdziłem ten przekaźnik, faktycznie był jakiś zawieszony teraz działają długie, ale krótkich dalej nie ma. Szukałem podobnego przekaźnika ale nie mogę na niego trafić, są kostki do roboczych na dachu itd. ale brak tej od krótkich, może to jest ta sama co do świateł postojowych? Gupi już jestem....

Na razie wykręce swój rozrusznik i może coś się da zregenerować jeśli nie, to będę kombinował z innym. Czekam na info jak Twój odpala.

Pozdrawiam

 

Panowie rozrusznik wykręciłem mam jakiejś firmy Magneti Marelli M127 2,8 kw, pytanie: czy te 2,8 KW może być przyczyną słabego odpalania w mroźne dni? Bo w oryginale jest 3,0 KW, czy to ma znaczenie?


Edytowany przez wojtektomaszewski, 28 grudzień 2014 - 20:24.


#33 Share Jacek62

Jacek62

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 66 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 styczeń 2015 - 12:21

CASE INTERNATIONAL ciezko pali

Jak nie ma zmiany świateł to padł przekaźnik /zwarł ci na długich i tak został/ .Sprawdź jeszcze dokładnie bezpieczniki -nie wzrokowo tylko sprawdź je miernikiem plastikowe lubią się od temperatury skurczyć i nie łączą -lepsze są ceramiczne. Przekaźnik ma numer katalogowy :1502351C1 lub 3221178R1.Wpisać w gogle te numery a wyskoczy kilka ofert i cen.

 

 



#34 Share wojtektomaszewski

wojtektomaszewski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów

Napisany 04 styczeń 2015 - 19:15

CASE INTERNATIONAL ciezko pali

Ale teraz mogę włączyć lub wyłączyć długie światła ale nie zapalają się w ogóle krótkie. Bezpieczniki zmieniałem, przekładałem i nic. Może faktycznie to ten przekaźnik wszystko pier...

 


Edytowany przez wojtektomaszewski, 04 styczeń 2015 - 19:16.


#35 Share Jacek62

Jacek62

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 66 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 styczeń 2015 - 18:27

CASE INTERNATIONAL ciezko pali

Za światła odpowiadają trzy podstawowe elementy: włącznik świateł czyli klawisz ,przełącznik zespolony przy kierownicy ,przekaźnik .Zabezpieczają je bezpieczniki a za zmianę świateł odpowiada przekaźnik o którym pisałem wyżej.Jeśli on nawali to albo nie ma świateł w ogóle lub zostaną tylko te na których przekaźnik zastał na zwarciu /a one lubią się zawieszać/ -potocznie długie albo krótkie. Wydaje mi się że to u ciebie właśnie przekaźnik. Żeby wszystko wykluczyć sprawdź żarówki i kostki żarówek czy jest tam prąd i czy nie są zalepione błotem . 



#36 Share andrzej78

andrzej78

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 230 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Roztocze
  • Zainteresowania:Motoryzacja

Napisany 05 styczeń 2015 - 19:41

CASE INTERNATIONAL ciezko pali

Swiatła drogowe i mijania zasilane są tym samym przewodem,jedynie przekaźnik przekierowuje na jedne lub drugie.jeżeli nastepuje zmiana (przełącznikiem przy kierownicy - drogowe włączaja sie i wyłączają) to ewidentnie przekaźnik ma brak przejścia na światła mijania.



#37 Share wojtektomaszewski

wojtektomaszewski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów

Napisany 07 styczeń 2015 - 17:18

CASE INTERNATIONAL ciezko pali

OK.  Dziękuje za pomoc, zamówie ten przekaźnik i zobaczymy, najwyżej będzie w zapasie.



#38 Share NasCzworoAF

NasCzworoAF

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Olki
  • Zainteresowania:http://www.youtube.com/user/NasCzworoAF Zapraszam :)

Napisany 07 styczeń 2015 - 17:22

CASE INTERNATIONAL ciezko pali kolego mialem taki sam przypadek u siebie na warsztacie tez z case , okazalo sie ze mial góre nie szczelna czyli : wypalone gniazda zaworowe po oddaniu glowicy do regeneracje wlasciciel mowil ze przy -19 pali na dotyk ;) pozdrawiam jeszcze proponuje sprawdzic zawor zwrotny w pompie wtryskowej

#39 Share wojtektomaszewski

wojtektomaszewski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów

Napisany 09 styczeń 2015 - 20:23

CASE INTERNATIONAL ciezko pali

dzięki Kolego, silnik też jest do przewalenia w tym roku.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
CASE INTERNATIONAL ciezko pali Dzisiaj, 06:52
  •  

#40 Share wojtektomaszewski

wojtektomaszewski

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów

Napisany 15 kwiecień 2015 - 14:31

CASE INTERNATIONAL ciezko pali

Wracając do tematu, była wina przekaźnika, po wymianie światła się odnalazły.

Natomiast co do odpalania to zauważyłem że po przeczyszczeniu rozrusznika i regeneracji alternatora, widać poprawę przy odpalaniu. Może była zawieszona szczotka albo po prostu poluzowane przewody. Alee... zamontowałem też grzałe tak na wszelki wypadek.

Dziękuję wszystkim za pomoc i za informację!


Edytowany przez wojtektomaszewski, 15 kwiecień 2015 - 14:31.



Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy ciezkie zapalanie