vitoma

odma c360 przeróbka

Polecane posty

vitoma    52

witam

 

czy ktos przerobil/widzial gdzies przerobiona odme w c360 ? Chodzi mi oczywiscie o dorobienie krocca i odprowadzenie oparów z olejem wezem do oil catch tanka/lub pod ciagnik tak by cala przednia pokrywa po ciezszej pracy nie byla zapaćkana w oleju. I na dodatek by udało się to zrobić bez spawania alu i zdejmowania pokrywy rozrzadu.

zdjęcia i opisy mile widziane. :)

 

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    393

Widzałem miał dekle z Zetora i odmę rurką do dołu ale korek ma fabryczny z 360 i jest trochę brudny przy korku nawet ma wlew z prawej strony jak w zetorze takie dekielki zakupił i założył do c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Vitoma masz założoną korkową uszczelkę pod to sitko we wlewie? U mnie 60-ka jeździ kupę lat i olejem nie rzuca. Pokrywa jest co najwyżej zasyfiona kurzem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No właśnie. Skoro rzuca olejem to może warto pomyśleć o remoncie? 

A jeśli już koniecznie chcesz mieć inaczej to zrób jak ma zetor. Korek wlewu oleju i odma są w pokrywkach popychaczy z prawej strony silnika.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

Poki ciśnienie oleju trzyma to remontować nie bede. Odpala w mrozy, moc jest- nic sie nie dzieje wlasnie pozatym pluciem olejem spod korka. Uszczelke z korka mam.

 

Jakis link do zdjecia jak wyglada ten zetorowski wlew ?? :)

 
 
Edytowano przez vitoma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GucioJUMZ    393

Na dniach wstawię jak to wygląda na C-360 z tymi dekielkami od zetora .muszę udać się do znajomego .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

OK czekam na zdjecie na c-360 :). A korek oleju od zetora mozna także dokupić bez problemu ?

 

Wtedy ten orginalny wlew oleju w c360 moge nawet zaspawać, prawda ??

 

Ten mały wylot w tej pokrywce to jest wlasnie odma , tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tu to widać dokładnie  74921665_2_644x461_czesci-zetor-3011-501 {fotki z neta}

Nie wiem czy to będzie lepiej, jeżeli Ci wywala oryginalną olej, to: albo brak uszczelki pod sitkiem, albo wali spalinami {walnięta uszczelka pod głowicą} bo nawet jeżeli byłby wyrąbany silnik to i tak akurat w 60-ce tam powinno być sucho, a jeżeli wali spalinami do środka to sam nie będziesz wiedział gdzie w końcu jest tłumik na dole czy u góry.    :P  Lepiej zlikwidować przyczynę wywalania tego oleju niż takie przeróbki. Jeszcze jedno jeżeli leci odmą olej, a leciał będzie skoro zapapruje teraz, to nawet po zgaszeniu ciągnika postawisz go w garażu na betonie, a rano będzie plama bo zawsze jeszcze spadnie przez noc kilka kropel z rurki, 60- ma to rozwiązane akurat dobrze. Ty tylko odkręć te pokrywy z boku od popychaczy i jak uruchomisz to będzie widać czy nie wali spod którejś głowicy.

Taką jak zawsze były, gumową uszczelkę spróbuj jeszcze założyć a nie tam z korka   0046502050.jpg

Edytowano przez KORSARZ1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert21    11

kolego KORSARZ1 to czyli żeby zobaczyć czy nie jest wypluta uszczelka pod głowicą to trzeba odkręcić te pokrywy i będzie widać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr778    33

Obstawiam na nieszczelność na styku gładź cylindra pierścienie tłokowe,pewnie niewielka skoro odpala w mrozy,ale wystarczająca żeby wywalić trochę oleju.Zawory to raczej olej z wydechu.

Edytowano przez Piotr778

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

W 4011 miałem 4 milimetry luzu na zamkach pierścieni i całkiem dobrze paliła. 

Co do uszczelki to nie zobaczysz ale może usłyszysz jak będziesz ręcznie kręcił. W każdym razie jeśli pod tłoki dostaje się za dożo spalin to może pluć z odmy olejem. Z drugiej strony w 60-ce to musi już być na prawdę dużo. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr778    33

No tak u mnie kiedyś ciekło z pokrywy przy kole pasowym(odrzutnik) jak już silnik prosił się o remont na zamkach też coś koło 4mm i próg na tulejach a mimo to przy odmie było sucho.Po wymianie zestawów koło koła też wyschło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No właśnie. Tak że trudno na odległość powiedzieć od strzału co mu dolega.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dondiego    0

Jak robiłeś remont to zawory pewnie też, i tu tkwi sukces.Wiem co mówię bo u mnie po samej naprawie głowic, bez ruszania reszty pomogło.A doradził mi to stary, dobry mechanior.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Zawory raczej wpływu nie mają na wydmuchiwanie oleju odmą.  Jedyne miejsce to prowadnica wydechowego. A przy czterech prowadnicach nie przeleci tyle spalin żeby dało takie objawy. Prędzej jakiś zbieg okoliczności.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dondiego    0

No to mam dwa zbiegi okoliczności bo w 914 też pomogło. A majster robił w PKS-ie i chyba wie co mówi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mowy nie ma by spaliny dostawały się do skrzyni korbowej przez prowadnice zaworów czy nieszczelne zawory tak by dym szedł odmą, nawet jakby były nieszczelne to spalin nic nie blokuje w ujściu do kolektora wydechowego.

A jeżeli komuś pomogła naprawa głowicy to miał walniętą uszczelkę pod głowicą i nawet o tym nie wiedział.

Edytowano przez KORSARZ1
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr778    33

No właśnie jedyna droga spalin do skrzyni korbowej prowadzi przez cylindry a uszczelka pod głowicą też niewiele ma do rzeczy chyba żeby poleciała pomiędzy komorą spalania a drążkami popychaczy ale to raczej niewielkie ilości spalin mogłyby się dostać przez wałek rozrządu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Co? chyba żartujesz że uszczelka pod głowicą ma mało do rzeczy. Jak ją już tam przepali gdzie podałeś to dymem pruje aż się kurzy.

Edytowano przez KORSARZ1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A gdzie olej spływa z klawiatury?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/
    • Przez karolas123
      co sadzice o zało0żeniu turbosprężarki do 3p podobno to daje około 10 koni mocy wiecej jak sadzicie czy taka modyfikacja jest opłacalna???
      c60 3p

      :wacko:
    • Przez URSUS52
      Na samym wstępie chciałbym uprzedzić komentarze typu "kup zetora bądź inny zachodni ciągnik" darujcie sobie... 
      Mianowicie szykuje mi się grubszy remont c360 3p i przy okazji remontu zamierzam poprawić to i owo a z racji tego, że ciągnik będzie pracował z turem przydałby się szybszy wsteczny jak np w Zetorze 7211. Przerabiał już ktoś ten temat w c360? 
    • Przez jedrus2020
      Witam słyszałem kiedyś o przeróbce załączania wałka i pompy hydrauliki polegającej na tym, że na pierwszej pozycji chodziła pompa wraz z wałkiem a na 3 sama pompa. Było to zrobione kosztem obrotów zależnych (przez skrzynie). Jak to zrobić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj