Polecane posty

Davidastra    0

Witam panów mam następujący problem w moim 3p podczes pracy z womem np . prasą czy rotacyjna powyżej 1000 - 1200 obrotów silnika słychać dziwny odgłos przypomina odgłos pracujących bębnów kosiarki rotacyjnej no może jest troche tępszym odgłosem .Tylko podczas cięższej pracy WOM - em Kolega stwierdził że tak ma ten typ Ale mi się to niepodoba Dodam że wszystko sprawnie działa i lekko wskakuje WOM .


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shreku94    0

A te odgłosy dochodzą ze skrzyni czy silnika? ja miałem podobny przypadek w swoim 3p przy pracy z pracy WOM-em przy kosiarce lub prasie,odgłosy dochodziły ze skrzyni tak trochę wyła przy większych obrotach ale zrobiłem remont skrzyni kilka trybów było już wyłamanych lub wydartych i po ich wymianie problem zniknął.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

odgłosy są raczej ukierunkowane na okolice sprzęgło skrzynia ale jednoznacznie niemożna ich zweryfikować mi chodzi p[o głowie bardziej skrzynia są to odgłosy pulsacyjne nie tak że wyje ciągle . W ciągu ale pulsacyjnie głośniej ciszej , głośniej , ciszej


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shreku94    0

sorki źle się wyraziłem z tym wyciem skrzyni. ja miałem tak jak ty przy pracy w kosiarce rotacyjnej na obrotach powyżej właśnie 1000 obrotów skrzynia dawała się dobrze słyszeć było tak jak mówisz wyła pulsacyjnie ciszej głośniej i tak cały czas, kiedy obroty spadały poniżej 1000 obrotów to było ją słychać coraz mniej. myślę ze czeka cie mały remont choć może się mylę i jest jakaś inna przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

Możesz mieć zuzyte łożysko na wałku drugiego stopna albo co bardziej prawdopodobne uszkodzone zęby co współpracują z kołem WOM.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

Witam. U mnie działo się podobnie też wydawało mi się ,że dochodzi to z okolic sprzęgła,a to okazało się ,że wyrobił się wielowypust który łączy wałki WOMu znajduje się on mniej więcej pomiędzy skrzynią biegów a tylnym motem. Na początku hałasowało przy dużym obciażeniu a później już coraz częściej. Po rozebraniu okazało się że wielowypust był zjechany, wymieniłem oba wałki i tuleje zazębiającą i teraz jest dobrze. Możliwe ,że Tobie też to wysiadło ale na 100% to nie jestem pewien ,bo to trudno tak powiedzieć jak sie nie widzi i słyszy co się dzieje na żywo przy tym ciągniku.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

właśnie teraz myśle nad tym bo zrobiłem motor i myślę nad tym i jeszcze mam do roboty podnośnik , pompa ok tylko rtozdzielacz i moze uszczelnienie tłoka , najgorzej wył przy orkanie bo to duże obciążenie , czym cięzej i większe obroty tym głośniej . Shreku ile koszt takiego remontu ?? ja za silnik dałem już 2300 nowe zestwy szlif wału nowy wałek rozrządu planowanie bloku głowicy osiowość panewki i zawory tulejki oraz gniazda co myślicie drogo a i plus uszczelki w tej zenie ??/


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

Witam panowie rozebrałem ciągnik i tak wałek II stopnia ma luz na łożysku i zęby są wytarte na nim w 1/3 długości , poza tym luz na łożysku I stopnia , luz na łożyskach WOM obydwu tył i przód , przyczyna jasna lożyska i wałek II stopnia


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

odświeżam temat przyczyną główną był frez na wałku Wom na tym pierwszym , frez był jakby to ując przesunięty jakby coś szarpnęło womem i przeciągneło frezy na wałku , oczywiście koło obrotów niezależnych miało spory luz latało jak niewiadomo co ...


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rysiek100    0

Witam w moim 4011 mam taki problem otóż podczas wolnej jazdy gdy chcę się zatrzymać wciskam sprzęgło i coś zazgrzyta tak jakby hamulce co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Może być luźny uchwyt szczek hamulcowych, wciskając sprzęgło może się przekręcać wałek i zaciąga taśmy ręcznego, zlokalizuj to dokładnie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

U mnie w 3P teraz tak samo z sprzęgłem. W lato to mi cylinderek nie odbił i ja tego nie zauważałem i mi się szczęki hamulcowe tak zgrzały ze aż się tylnego mostu po lewej stronie nie dało dotknąć. I od tego przypadku na jedno koło hamuje i jak sprzęgło wciskam to też mam takie zgrzytanie. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pazdzioch    1

mam nowe sprzegło i jak właczam obojetnie jaki bieg to zgrzyta mi skrzynia biegów co sie z nia dzieje?????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Wyreguluj sprzęgło.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1993    459

A dzieje się tak po zmianie tarcz? Może są one odwrotnie założone?


Moje sprzęty:
- Władimirec T 25 A2
- MTZ 82
Jeżeli pomogłem kliknij na zieloną strzałkę w rogu mojego postu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Jak założyłeś tarczę sprzęgłową odwrotnie to będzie sytuacja że nie nie wbijesz żadnego biegu a będzie cały czas jechał :) Tarczę zakłada się długim do silnika.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel7709    0

Witam

oto mój problem

W c-4011 gdy pracuje silnik słychać lekkie stuki gdzieś w skrzyni a gdy włączy się bieg wsteczny to stuka głośno jakby ktoś w obudowę stukał, zauważyłem też że jak ciągnik stanie lekko pod górkę i gdy wciśnięte jest sprzęgło i wbity jakikolwiek bieg to ciągnik nie stoczy się do tyłu dopiero stoczy się jak wyjmę bieg na luz. Najbardziej irytuje mnie wbijanie biegów zgrzyta na każdym chyba że uda mi się wyjąc bieg poprzez puknięcim lewarkiem o obudowę na której są zegary wtedy bieg bkolejny wbiję bez problemu ale częścioej zgrzytają

Proszę o info co z tym zrobić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel7709    0

Nie jestem ,mocno w temacie o jakie szpilki chodzi mozesz cos wiecej

Edytowano przez daniel7709

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wrodarek
      Witam
      Mam problem ze skrzynią w traktorze władimirec t-25. Otóż po wbiciu biegu szosowego sprzęgło nie odbija do końca, zatrzymuje sie w połowie, po przejechaniu ok 10,15 metrów bieg wyskakuje i słychać tylko zgrzyt. Po rozłożeniu skrzyni okazało sie ze na ruchoma zębatka na wałku głównym nie zazębia sie do końca w tej od przełożenia szosowego. Co może być tego przyczyną ?
    • Przez macius11157
      Witam czytałem trochę o tym ale nigdzie nie ma dokladnie wyjasnionego czy każdy dx posiada blolade 6 biegu po przez zabezpieczenie srubka. Przerabial ktoś taki temat ?chciałbym mieć pewność że nie narobie się na darmo.
      Ciągnik to dx 4.50 1987r
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez Piotrekk9540
      Witam, mam problem ze skrzynia biegów w ares 710 2000r rewers mechaniczny. przy zmianie polbiegow słychać uderzenie w skrzyni podobne do uderzenia młotkiem w metal. najsilniejszy dźwięk wydaje przy zmianie z 3 na 2. gdy zmieniam na większe polbiegi uderzenie to jest cichsze. miał ktoś podobny problem ?
    • Przez Maikel1987
      Chce się dowiedzieć jak się spisuje  skrzynia w tym modelu 5120 ? Drogi koszt naprawy skrzyni jak coś siadzie ?  Ona jest na tarczkach  czy jak ? Ogólnie ile wytrzymują ? 
    • Przez Pstrąg
      Witam,
      Mam problem , otóż nie wiem gdzie znajduje się filtr skrzyni biegów w fendt 309c (silnik deutz) 2000r. Przekopałem forum i nadal nie wiem na 100 % gdzie jest. Ktoś wspominał ,że w okolicach tylnego lewego koła ale i tak nie mogłem znaleźć. Prosze o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj