Skocz do zawartości

Zdjęcie

Stukanie w silniku


429 odpowiedzi na ten temat

#161 Share PAWELEK1108

PAWELEK1108

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Helenow

Napisany 25 listopad 2011 - 20:02

Stukanie w silniku tylko ze 2 tygodnie przed remontem zrobiłem samą głowice i wtryski bo sadził bardzo odmą i mówili ze tylko głowice zrobic i zrobiłem założyłem i wtedy tych stuków nie słyszałem ale odmą nadal dawał wiec zrobiłem też reszte i teraz po skreceniu wszystkiego to stukanie
jak przystawiam ucho do klawiatury to tak jak by tam ale wiadomo metal przenosi wiec sam niewiem ale napewno nie na panewkach jesli już to te tłoki jak kolega pisze ale przecież mówili ze planowane i nie widziłem zeby wystawały
wiec co radzicie sciągac głowice znowu??

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Stukanie w silniku Dzisiaj, 15:21
  •  

#162 Share zorzyk2

zorzyk2

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3403 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:nima

Napisany 25 listopad 2011 - 21:55

Stukanie w silniku Zrób tak jak kolega radzi, poluzuj przewód do wtryskiwaczy, tak po kolei sprawdź każdy cylinder. Jeśli stuk ustanie całkowicie to będzie końcówka. Jeśli nie, ściągaj głowice. Splanowana głowica zbliża zawór do tłoka i czasami trzeba schować te zawory głębiej. Chyba, że przestawiłeś na napędzie wałka rozrządu i pozmieniały się fazy rozrządu. Zdalnie naprawimy , niestety. Opcja wyższych nowych tłoków wydaję się mało prawdopodobna, bo pisałeś, że nie wystają pomad tuleje.

Edytowany przez zorzyk2, 25 listopad 2011 - 22:00.


#163 Share PAWELEK1108

PAWELEK1108

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Helenow

Napisany 26 listopad 2011 - 08:10

Stukanie w silniku ROZRZĄD NA ZĄBKI IDEALNIE PASOWAŁ

własnie byłem odkrecałem przewody od wtrysków nic nie pomaga
a ten głos to jak ucho przystawie to tak jakby klawiatura słychac jak nizej przystawie koło rozrusznika to tak jakby jakies tryby sie jargotały
chyba mnie czeka kolejne rozbieranie ;[

#164 Share januszm1

januszm1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 listopad 2011 - 08:34

Stukanie w silniku Niedaleko mnie jeden znawca tak skladal silnik ze kozbowody zalozyl przekrecone o 180 stopni i tez mu stukalo.

#165 Share mar56cin

mar56cin

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 90 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 listopad 2011 - 11:10

Stukanie w silniku U mnię tez stuka na jedym cylku, i wywala ojej, ale to z kazdego cylka. Heheh Remont juz w kródce :lol:

#166 Share PAWELEK1108

PAWELEK1108

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Helenow

Napisany 27 listopad 2011 - 14:57

Stukanie w silniku zdjąłem głowice zero sladów zeby tłoki uderzały w zawory i co teraz??????????????????????

#167 Share 2701

2701

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 listopad 2011 - 18:59

Stukanie w silniku Sprawdz czy zawory lekko chodzą i czy spreżyny nie popękały a co z kołem pośrednim czy regenerowane-robiłeś wałek rozrzadu może tu coś nie tak

#168 Share PAWELEK1108

PAWELEK1108

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Helenow

Napisany 27 listopad 2011 - 19:07

Stukanie w silniku głowica p remoncie wiec tam sprezyny i wszystko powinno byc ok
koło nie regenerowane a wałek rozrządu został stary bo mówili ze tam jest cisnienie opadowe i nic sie nie psuje niema potrzeby wymiany

#169 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4013 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 27 listopad 2011 - 19:45

Stukanie w silniku PAWELEK1108 koniecznie zmień mechanika.
Wałek rozrządu jest tak samo smarowany pod ciśnieniem jak wał korbowy tylko z tą różnicą że w obudowie która też się wyrabia.Wałka rozrządu się nie szlifuje tylko wymienia na nadwymiarowy

Edytowany przez asharot, 27 listopad 2011 - 19:46.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#170 Share mar56cin

mar56cin

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 90 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 27 listopad 2011 - 19:45

Stukanie w silniku Tak na chłopski rozum: Stuki na górze silnika- głowica niema sladów uderzen i tłoki tak samo ok. zobacz dokładnie czy nie jest popękana któras z spręzyn, jesli masz czym to pokoleji rozbieraj i składaj kazdy zawór, To ze jest po regeneracji nie daje gwarancji ze wszystko jest ok. Upewnij sie czy głowica jest ok, a potem jedziemy dalej ;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Stukanie w silniku Dzisiaj, 15:21
  •  

#171 Share PAWELEK1108

PAWELEK1108

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Helenow

Napisany 30 listopad 2011 - 16:16

Stukanie w silniku

Tak na chłopski rozum: Stuki na górze silnika- głowica niema sladów uderzen i tłoki tak samo ok. zobacz dokładnie czy nie jest popękana któras z spręzyn, jesli masz czym to pokoleji rozbieraj i składaj kazdy zawór, To ze jest po regeneracji nie daje gwarancji ze wszystko jest ok. Upewnij sie czy głowica jest ok, a potem jedziemy dalej ;)

DZIS SIEDIAŁEM PRzY nim kolejne godziny i zgłupiałe założełem spowrotem głowice i bez zmian stuka i stuka stuykanie jest rytmiczne i tak jakby bliżej pochodzi z wałka rozrządu lub samego rozrządu przykładałem ucho do miski i nic tam nie słychac
czuje ze chyba bede musiał go rozebrac na czesci pierwsze

Edytowany przez PAWELEK1108, 30 listopad 2011 - 16:19.


#172 Share mar56cin

mar56cin

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 90 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 listopad 2011 - 19:30

Stukanie w silniku Ale nie rozebierałes głowic?. Jezeli nie, to było wiadomo ze będzie stukał dalej...Bo nic nie zrobiłes. A więc nie mamy pewnosci czy jest ona sprawna. No niestety ale musisz od czegos zacząc, a głwica jest nr.Pierwszym :mellow:

#173 Share PAWELEK1108

PAWELEK1108

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Helenow

Napisany 01 grudzień 2011 - 18:42

Stukanie w silniku był dzis mechanik stwierdził ze rozrząd jutro rozbieram zobaczymy?

#174 Share PAWELEK1108

PAWELEK1108

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Helenow

Napisany 02 grudzień 2011 - 13:26

Stukanie w silniku NA KOLE posrednim sa prawie do połowy wyłupane ząbki i ma luz jesli go pociągne do przodu do tyłu w góre nie i na zebach od pompy wtryskowej jest spory luz czyzby to wina koła pompy była????????

#175 Share 2701

2701

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 96 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 grudzień 2011 - 16:30

Stukanie w silniku Luz o któym mówisz nie powinien dawać takich stuków choc z drugiej strony te wyłamane zęby mogą powodowac przemieszczanie się koła pośredniego względem osi spróbuj obrocić wałem i zwróc uwagę jak zachowują się koła rozrządu swoja drogą co powodowało takie uszkodzenie zębów?czy były one zniszczone przed remontem?

#176 Share PAWELEK1108

PAWELEK1108

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Helenow

Napisany 02 grudzień 2011 - 17:30

Stukanie w silniku JUZ PRZY ROZBIERANU TE ZEBY BYŁY USZKODZONE remont był spowodowany kopceniem z odmy
a jakies stuki było wczesniej słychac tylko myslelismy ze to tulejki na tłokach

#177 Share kozulek2

kozulek2

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 02 grudzień 2011 - 17:39

Stukanie w silniku założyliście rozrząd z uszkodzonymi zębami ,ludzie jaja se robicie...rób ten rozrząd i to porządnie .... zmień mechanika bo ten tekst z ciśnieniem opadowym na wałku powala na kolana....

Edytowany przez kozulek2, 02 grudzień 2011 - 17:43.


#178 Share mar56cin

mar56cin

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 90 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 grudzień 2011 - 18:59

Stukanie w silniku

założyliście rozrząd z uszkodzonymi zębami ,ludzie jaja se robicie...rób ten rozrząd i to porządnie

Zgadzam się w 100%. założyliscie stare i zniszczone częsci nazat?!
I masz wątpliwosci dlaczego zle chodzi, mimo remątu?
Zmien te koło lub kła, na nowe. No ale, bynajmniej jest pszestroga dla innych nowych Mechaników :D

#179 Share PAWELEK1108

PAWELEK1108

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Helenow

Napisany 02 grudzień 2011 - 19:31

Stukanie w silniku Czyli najrozsądniej teraz zmienić wałek rozrządu z kołem, koło pośrednie i koło od pompy wtryskowej tak?

Edytowany przez milanreal1, 02 grudzień 2011 - 20:22.
caps lock


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Stukanie w silniku Dzisiaj, 15:21
  •  

#180 Share kozulek2

kozulek2

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 02 grudzień 2011 - 20:33

Stukanie w silniku poszukaj człowieka który prawidłowo oceni ci stan twego rozrządu , włożenie nowego wałka jeśli będą wyrobione otwory to lipa...żeby wpasować nadwymiarowy wałek trzeba rozwiercić blok itd... a to nie jest robota dla laika.

Podobne tematy