Skocz do zawartości

Zdjęcie

Stukanie w silniku


429 odpowiedzi na ten temat

#181 Share PAWELEK1108

PAWELEK1108

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Helenow

Napisany 06 grudzień 2011 - 14:20

Stukanie w silniku wymieniłem dzis wszystkie tryby i stukanie ustało zostało taki tylko odgłos zebatek nawet głosny ale to chyba normalne ?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Stukanie w silniku Dzisiaj, 11:13
  •  

#182 Share mar56cin

mar56cin

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 90 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 grudzień 2011 - 19:07

Stukanie w silniku Tak. Koła zebate muszą sie lekko dotrzec. Po pownym czasie ten odgłos zniknie. :)

Edytowany przez milanreal1, 06 grudzień 2011 - 22:40.
cytowanie poprzedniego posta


#183 Share PAWELEK1108

PAWELEK1108

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Helenow

Napisany 02 styczeń 2012 - 15:11

Stukanie w silniku problem ze stukaniem i z zebatkami sie skonczył nie wiecie dla czego?
bo sprzedałem ciągnik haha
teraz czekam na nowego new hollanda td 5050+osprzet moze nie bedzie stukac

#184 Share Marcin2601

Marcin2601

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 75 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie Przasnysz
  • Zainteresowania:motoryzacja, elektronika, rolnictwo

Napisany 25 styczeń 2012 - 13:50

Stukanie w silniku Witam mam problem, wymienialiśmu kompletną obudowe rozrządu w 3p, założyliśmy dekiel wszystko podokręcane zapłon ustawiony na znaki. Ciągnik zapalił ale słychać jakieś stuki jakby coś uderzało w dekiel. Zdjelismy spowrotem i zapaliłem bez dekle okazało się jakby wałek rozrządu pukał w dekiel. Samoistnie się wysuwa. co sie stało?
pozdrawiam

#185 Share Marcin2601

Marcin2601

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 75 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie Przasnysz
  • Zainteresowania:motoryzacja, elektronika, rolnictwo

Napisany 25 styczeń 2012 - 14:55

Stukanie w silniku na deklu jest taka blaszka na starym widac jakby ten wałek amrtyzował sie o tą blaszkę czy tak ma być?

#186 Share PIOTREK44

PIOTREK44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Nieznana

Napisany 23 wrzesień 2012 - 12:49

Stukanie w silniku witam, odnawiam troszeczkę temat , po wymianie przewodu który podaje paliwo to wtrysku ( sekcja IV od baku ) słychać takie właśnie "cykanie" na wolnych obrotach , podobne te "cykanie" jest to włączonego kompresora w ursusie c-360 , filtr powietrza jest drożny zawory są dobrze wyregulowane , przewód został wymieniony ponieważ lał, nowy też leje [leje na skręceniu przewodu z pompą ]

podejrzewam zawieszony wtrysk ponieważ możliwe że przy wymianie przewodu dostało się coś to wtrysku i syczy ale nie jestem w 100% pewny niech wypowiedzą się osoby z większą wiedzą ode mnie

pompa wtryskowa regenerowana z głowicami

Edytowany przez PIOTREK44, 23 wrzesień 2012 - 12:58.


#187 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 wrzesień 2012 - 13:21

Stukanie w silniku Jezeli zawiesił sie wtrysk to powinien dymić na jasno

#188 Share PIOTREK44

PIOTREK44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Nieznana

Napisany 30 wrzesień 2012 - 09:19

Stukanie w silniku wszystko się wyjaśniło przewód idący to wtrysku nowy który założyłem okazał się bublem dopiero stary przewód jest dobry ,wtrysk jest w porządku

#189 Share Cichy1925

Cichy1925

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 117 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Warmińsko - Mazurskie pow. Braniewo

Napisany 08 październik 2012 - 20:28

Stukanie w silniku podpinam sie pod temat powiedźcie mi jak wyregulować zawory i jaki luz powinien być na poszczególnym zaworze mi też troszke cyka ale to własnie wina zaworów tak myśle

#190 Share kolos87

kolos87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 55 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Powiat Żywiecki
  • Zainteresowania:Dużo tego;)

Napisany 08 październik 2012 - 21:23

Stukanie w silniku Kolego Cichy,

luzy zaworowe (bez względu na temperaturę silnika):

- ssące 0,18 - 0,22 w przybliżeniu 0,20
-wydechowe 0,28 - 0,32 - I I - 0,30

Regulując luz na każdym cylindrze tłok powinien się znajdować w górnym martwym punkcie na granicy suwu sprężania i pracy (można przyjąć, że w momencie wtrysku do akurat regulowanego cylindra) ponieważ luzy zaworowe są wtedy największe.
Wkładasz szczelinomierz odpowiedniej grubości między trzonek zaworu, a końcówkę dźwigni i sprawdzasz czy przesówa się swobodnie, ale bez luzów. Nie może dać się przesówać ciężko - zbyt mały luz! Żeby wyregulować bierzesz śrubokręt, kluczyk, popuszczasz nakrętkę kontrującą i w zależności od potrzeby dokręcasz, lub odkręcasz śrubę regulacyjną w końcówce dźwigni zaworu, po czym ponownie ją kontrujesz. Regulacja jak się nie mylę w kolejności 1-3-4-2
Chyba tyle. Jakby coś więcej, to niech inni mnie poprawią lub dopiszą.
Zetor Team

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Stukanie w silniku Dzisiaj, 11:13
  •  

#191 Share zbozowy

zbozowy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 343 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zwoleń

Napisany 08 październik 2012 - 23:12

Stukanie w silniku jak to luz zaworowy bezwzględu na temp. silnika? to po co w takim razie jest luz zaworowy? zawsze sie go ustawia na zimnym silniku.

Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.


#192 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7597 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 09 październik 2012 - 07:25

Stukanie w silniku Akurat w 60-ce nie ma to znaczenia. Są silniki w których ma. A luz jest po to by uniknąć niedomykania zaworu przez brak luzu, dać miejsce elementom sterującym na rozszerzanie się wskutek temperatury, dać miejsce wyrabiającym się elementom. Głownie wpadającym coraz głębiej zaworom wskutek zużycia przylgi i gniazda.
KPK Kumurun Team

#193 Share zbozowy

zbozowy

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 343 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zwoleń

Napisany 09 październik 2012 - 08:59

Stukanie w silniku no właśnie żeby dać miejsce elementom sterującym na rozszerzenie się wskutek temperatury. to teraz ustaw luz na nagrzanym silniku i potem sprawdź na zimnym. no ale może 60 to już ma takie rozwiązania,że rzeczywiście nie ma to znaczenia...

Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.


#194 Share kolos87

kolos87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 55 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Powiat Żywiecki
  • Zainteresowania:Dużo tego;)

Napisany 09 październik 2012 - 09:12

Stukanie w silniku Jak kolega @seweryn20 pisze - akurat w 60-ce nie ma to znaczenia. Tego jestem pewien. Z resztą podałem ssący od 0,18-0,22 a wydechowy od 0,28-0,32, więc jak chce Ci się tak bawić to na zimnym silniku możesz sobie ustawić według górnej granicy podanych zakresów, a na gorącym według dolnych i po sprawie.

Pozdrawiam.
Zetor Team

#195 Share PIOTREK44

PIOTREK44

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 264 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Nieznana

Napisany 10 październik 2012 - 13:27

Stukanie w silniku

podpinam sie pod temat powiedźcie mi jak wyregulować zawory i jaki luz powinien być na poszczególnym zaworze mi też troszke cyka ale to własnie wina zaworów tak myśle


http://www.agrofoto....ustawic-zawory/ może ci to coś pomoże
jeżeli chodzi o cykanie to u mnie była wina przewodu który lał i przytykał dostęp do wtrysku
a filtr powietrza jak tam?

#196 Share Cichy1925

Cichy1925

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 117 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Warmińsko - Mazurskie pow. Braniewo

Napisany 13 październik 2012 - 20:24

Stukanie w silniku filtr powietrza czysty mi tak zaczeło cykać po zrobieniu głowic i tak mysle że poprostu źle wyregulowane

#197 Share adrian07091994

adrian07091994

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie/ niedaleko Krasnika

Napisany 01 styczeń 2013 - 23:07

Stukanie w silniku Witam przepraszam jeśli podobny temat istnieje ale nie wiemy już co robić w ostatnim czasie silnik w c360 dziwnie się zachowuje raz na jakiś czas którego nie da się określić czasem co 30 mian a innym razem przez cały dzień w ogóle, najczęściej podczas dodawania gazu przy ruszaniu albo zawracaniu silnik zaczyna stukać metalicznym dźwiękiem i dziwnie kopcić (robią się takie kłęby dymu czarnego) przez ok 5 sekund potem wszystko wraca do normy luz na zaworach ustawiony i się nie zmienia wszystkie uszczelki pod głowicami wymienione cały czas ma tyle samo siły trochę kopci ale to wina pierścionków bo są już do wymiany czy może to być spowodowane tym ze któraś szklanka możne się zawieszać bo tak uważa ojciec ze może coś być w tym kierunku czy ktoś miał podobny problem lub może coś nam doradzić zanim rozbierzemy pol silnika i nic nie znajdziemy:-(

#198 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 01 styczeń 2013 - 23:18

Stukanie w silniku Spalanie stukowe, jeden z wtryskiwaczy jest nieszczelny, pojawia się na nim kropla paliwa która spala się później, wtryskiwacze do roboty.
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#199 Share adrian07091994

adrian07091994

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 40 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie/ niedaleko Krasnika

Napisany 01 styczeń 2013 - 23:22

Stukanie w silniku no właśnie o wtryskach tez debatowaliśmy ale nie pasowało nam to z powodu tego ze raczej powinno być to chyba cały czas widoczne a nie od czasu do czasu :( ale myślę ze jednak od tego zaczniemy czekam na kolejne propozycje :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Stukanie w silniku Dzisiaj, 11:13
  •  

#200 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 01 styczeń 2013 - 23:27

Stukanie w silniku Nie będzie widoczne cały czas, iglica wtryskiwacza jest wyrobiona (raczej zawór stożkowy) i uszczelnia jedynie przy stałym wydatku paliwa, przy wzroście przy dodaniu gazu zacina się niekiedy i st ąd ten efekt, chcesz czekaj se i pisz i pytaj sie kogo chcesz
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Podobne tematy