majtek53

Ursus C-380 -Informacje

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
123456    54
Dnia 21.07.2019 o 11:41, damianraki3 napisał:

Dzięki wielki. Będę próbował pytać czy sprzedadzą ten dach. 

I jak kupiłeś ten dach ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Posiadam Ursusa 382 z 2016r. i ost. zaobserwowalem (dodam ze patrzac pod slonce) lekka biala smuzke bialego dymu (pary) z odmy...... kiedy słonce nie swieci nie widac tej smużki Niby Perkinsy tak maja. Olej w porzadku ,plyn wporzadku...... Ciągnik ma dopiero 250Mth....jakies sugestie.......Aha w zeszlym roku na jesieni padl mi czujnik przeplywu powietrza w filtrze powietrza. Filter do tamtego momentu byl (ten duzy wstepny) czyszczony 2-3x w roku nie wymieniany.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Odmą nie ma co się przejmować. Wkład filtra trzeba czyścić dość często. Ten duży wkład jest wkładem głównym, a mały jest bezpiecznikiem. Jeżeli ciągnik pracuje w dużym zakurzeniu, to filtr trzeba czyścić codziennie, albo i kilka razy dziennie. Do tego na czujnik zapchania filtra nie ma co liczyć, bo często on wskazuje zapchanie stanowczo za późno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no czesto zdarzalo mi sie nim pracowac w sporym kurzu (klasa ziemi;). mam jeszcze 4512 z 2001r. praktycznie z identycznym silnikiem i tam koncowka odmy jest w zaschlym smaro-brudem w 382 odma jest mokra tak jakby z nie zachnietym . rozmawialem z kilkoma "magistrami" a  jednym z serwisu. diagnoza : jezdzic , obserwoac, nie przejmowac sie ;))).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DanutaN    0

Witam,

piszę do Was z prośbą o podpowiedź. Posiadam Ursusa C380 z roku 2015 i pojawił się problem z brakiem ciśnienia na przyczepy. Sprężarka działa, ciśnienie jest ale na wyjściu złączy brak ciśnienia. Co może być?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojciech1991    13

Mam ursusa c380 z 2016 roku. Przebieg okolo 1000 mth. Mam problem z odpaleniem, nawet latem gdy było ciepło. Teraz jest jeszcze gorzej. Odpala, dopiero za 3 razem. Czy przyczyną może być słaba masa od akumulatora? Zamontowałem na wiosnę  nowy wyłącznik masy, bo oryginalny wyłącznik i kabel wyrzucił z układu poprzedni właściciel.Wczoraj ten wyłącznik mi się upalił i całkiem straciłem masę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojciech1991    13

Wymieniłem cały przewód masowy na nowy i wyrzuciłem wyłącznik masy. Odpalił za pierwszym razem, ale najpierw włączyłem stacyjkę na około 30 sekund i słychać było jak podawała pompka paliwa, a po przerwie podgrzałem na świecach żarowych. Generalnie odpalił, ale mam wrażenie że ciężko. Mam także Zetora Proximę i on zawsze energicznie i mocno kręci i od razu odpala.A może te perkinsy tak mają. Jak jest w waszych ciągnikach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123456    54

Ursus ma mały akumulator i dlatego pewnie słabo kręci. Proxima ma duzo większy akumulator i lepiej kręci . Poruwnaj akumulatory i zobacz róznice 

Edytowano przez 123456

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojciech1991    13

Czy żeby włączyć WOM musicie gasić silnik, zaciągnąć dźwignię sprzęgła wom, włączyć WOM, uruchomić silnik i zwolnić powoli dźwignię sprzęgła WOM? Jak to wygląda u Was?

Czy żeby włączyć WOM musicie gasić silnik, zaciągnąć dźwignię sprzęgła wom, włączyć WOM, uruchomić silnik i zwolnić powoli dźwignię sprzęgła WOM? Jak to wygląda u Was? 

Gdy oďpalaĺem go w chłodne dni około 0 stopni przez pierwsze kilka minut nie miał siły wchodzić na obroty, gdy przespieszałem jadąc samym ciągnikiem nie miał siły nabrać prędkości. Dopiero gdy złapał temperatury siły mu przybyło. Ma zamontowanego Tura. Czy to może mieć wpływ? Paliwo leję czyste, na filtrze paliwa od wymiany przejadę z 80 mth. Co może być przyczyną braku mocy po odpaleniu w chłodne dni. Latem tego nie czułem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

U mnie, w 11054, przymarzało sitko w pompie nad filtrem paliwa. Na zimnym silniku ogólnie ciągnik jest mułowaty. Do włączenia WOM nie trzeba wyłączać silnika. Zaciągasz sprzęgło WOM (dźwignia z lewej), włączasz zakres WOM i puszczając sprzęgło WOM załączasz wałek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michix231    0

Ursus c-380 jest problem z podnośnikiem a dokładnie z uciekającym olejem poprzez ramiona podnośnika uszczelniacze wymienione i dalej leci ale zauważyłem że jest luz na tym wale co trzymają się ramiona i przez to olej ucieka ma ktoś może schemat tego albo ktoś to przerabiał bardzo ciężkich maszyn nie ma do podnoszenia bo najwięcej ważąca talerzówka 700kg  dużo na podnośniku też nie robił bo tylko pług 3 zwykły talerzówka  kosiarką i lekki gruber. A co do podnośnika to jeszcze są takie drgania minimalne podniesienie i opuści i tak przez jakiś czas może podnośnik zapowietrzony lub pokręcić tymi pokrętłami od szybkości podnoszenia ciągnik ma 1200 mth z góry dzięki za odpowiedź 

Edytowano przez Michix231

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojciech1991    13

Mam Ursusa C380 z 2016 roku. Nie mam ładowania. Zegary nie działają, a jadąc na światłach rozładowałem akumulator. Jaka może być przyczyną?Bezpiecznik, coć nie masuje? Od czego zacząć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Najpierw sprawdź bezpieczniki. Sprawdź okablowanie: przewody przy alternatorze i wiązkę obok pedału sprzęgła, czy nie jest przetarta no i przyłącze przy zegarach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojciech1991    13

Po 1000 mth już szczotki by się zużyły?Przed chwilą go uruchomiłem, bo musiałem zdjąć 2 palety kostki. Część zegarów ruszyła, ale nie działa obrotomierz, a wskaźnik ładowania alternatora tylko nieco się uniósł. Gdy przełożyłem miernik do klem akumulatora pokazało 12,27V, a pół godziny pracy 12,20 V. Czy nie powinno pokazywać 13,8 -14,8 V. Co do bezpieczników zajrzę wieczoram, ale w instrukcji nie ma bezpiecznika na alternatorze. Mam tylko bezpiecznik 10A na kablu plusowym, który leży na akumulatorze.On jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojciech1991    13

Tak mam tura. Tak rzeczywiście może być od tura. Teraz w stanie spoczynku akumulator pokazuje na mierniku 12,45V. Ma także Zetora Proximę i sprawdziłem na nim pokazuje w stanie spoczynku 12,85 V.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojciech1991    13
Dnia 18.12.2023 o 16:45, agrofix224 napisał:

Do sprawdzenia w pierwszej kolejności alternator a szczególnie szczotki.

Tak miałeś rację. Jedna szczotka zawieszona, druga zużyta. Naprawa 100 zł i wszystko działa. Pokazuje ładowanie 14,2 V i działa obrotomierz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzybekk    38

Witam, może ktoś się spotkał z przypadłością mojego C380 z 2017 r. Na desce rozdzielczej ten monitorek od komputera nie wyświetla żadnych informacji, jest tylko podświetlony. Ktoś wie gdzie mogę szukać przyczyny? Dodam ze stalo się to po postoju, wcześniej był myty po nawozach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PolandOnion    147

Pewnie jakiś lut, albo kabelek. Raczej pierdoła ale takie pierdoły najgorsze do zdiagnozowania.


Ewentualnie w jakaś kostkę doszło wody, sprawdź kable i kostki.


Mojego jak myje to zawsze kontrolka od smarowania silnika się świeci przez kilka minut, widocznie też woda się dostaję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Zastanawiam się nad zakupem ciągnika 70 konnego ,który miałby pracować w ładowaczu czołowym Agromasz Mrągowo.Który z poniższych ciągników jest najlepszy do ładowacza?
      -Zetor Major 80
      -Farmtrac 675DT
      -New Holland TD5.75
      -Ursus C-380 (Wiem ,że to samo co Farmtrac tylko kabina inna i pompa hydrauliczna ma większą wydajność)

      I co najważniejsze proszę o podanie ceny .
      Przy okazji jaki ładowacz do takiego ciągnika żeby dobrze współgrał.
      P.S
      Zwróćcie uwagę że Ursus C-380 ma pełne felgi z przodu jakby miał być do ładowacza.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj