hubert25a2

Problem z ładowanie Wladimirca t25a2 [połączone]

Polecane posty

mtracz    76

Hari123.

Tak jak napisałeś, A do akumulatora, B do kontrolki ładowania, kontrolka ładowania do plusa pod deską rozdzielczą.

 

PawelRolnik21, Twój post wyglądał jakbyś dołączył dopiero do dyskusji i nie skojarzyłem, nie było w nim żadnych konkretów.

To jakie w końcu są te alternatory 6 czy 9 diodowe?

Jest prosty sposób na sprawdzenie tego, a najlepszy rozebranie najlepiej w drobiazgi ( w przypadku Elmota czynność prosta szybka i przyjemna) ocena i pomiary elementów.

 

 

Hubert25a2 Masz alternator 400W z 5 przewodami podpiętymi do niego? Pod deską masz regulator napięcia i przekaźnik kontrolki ładowania?

Daj mu przejść na zasłużoną emeryturę i zakup alternator 9 diodowy od samochodu osobowego. Będzie to tańsze i efektywniejsze nawet w ładowaniu. Skoro dużo jeździsz w nocy (nie wiem ile lamp używasz) przydał by się efektywniejszy alternator 700W.

Możesz zaryzykować wymianę regulatora, koszt nowego nie kosmiczny, ale czy na 100 procent alternator sprawny? Nie grzeje się podczas pracy, leciwe stojany miewają zwarcia.

Przydał by się jakiś miernik uniwersalny jeśli sam chcesz to naprawiać.

Powodzenia.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Witam mam problem z kontrolką od ładowania w t25 gdy wyłącze mase też się świeci. Co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Najwyraźniej sknocony jest wyłącznik masy, nie rozłącza jak powinien, albo gdzieś przetarła się izolacja na przewodzie masowym i może dotykać do kadłuba ciągnika.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

wyłącznik masy mam nowy
Wyłącznik mam nowy
Jutro zobacze ten przewód

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

przewód jest dobry , nie przetarty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez NonStop
      Witam czy ktoś kiedyś ustawial pompę po tych znakach ? Jeśli tak to powie mi ktoś jak to zrobić, lub jak inaczej to zrobić bo pierwszy raz spotykam się z taką pompa i nie mam już głowy do niej. 

    • Przez Arasowsky
      Witam. Zakupiłem sobie władimirca T25A2 i chciałem co nie co poprawić. Problem jest z hamulcami, ponieważ hamuje tylko na prawe koło. Ciagnik staje w miejscu, natomiast lewe koło nie zostawia śladu. Czy to normalne? Nie mam także dźwigni blokady mechanizmu różnicowego. Czy to może być tym spowodowane? 
    • Przez Frycuu
      Witam. Poszukuję ramki szyby tylnej od oryginalnej kabiny Wladimirca. Miałby ktoś na sprzedaż? Stan obojętny, byle dało się ją uratować
    • Przez pantomekrydzewski27
      Witam szanownych użytkowników. Mam problem z władkiem. Wymieniony został wlew oleju wraz z licznikiem motogodzin. Od tego owego zdarzenia nie ma w sobie mocy i się grzeje. Dodam że w rusaczku pękł ten stary korpus pewnie od przeciążenia. Co powiecie panowie? Proszę o treściwe rady. Przez głowę mi przeszło że na opak założyłem mechanizm. Ale raczej dobrze. Może olej jest już przepalony. Sam nie wiem
    • Przez quxfrix
      Panowie mam problem z biegami - przód/tył. Mianowicie bardzo "ciężko" wchodzą biegi przód/tył - druga wajcha (mam ciągnik w wersji z dwoma wajchami). Jak zgaszę ciągnik to biegi wchodzą bez problemu. Co może być przyczyną? Da to się jakoś sprawnie naprawić?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj