Skocz do zawartości

Zdjęcie

Nierówna praca silnika w C-330


157 odpowiedzi na ten temat

#61 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 28 grudzień 2010 - 14:38

Nierówna praca silnika w C-330 Najszybciej to puscić może na pompie, przewodach gumowych tam gdzie masz opaski i oringach tak jak napisałeś wczesniej, a czy puści czy nie tego ci nikt nie powie... Zazwyczaj zalewa sie płyn po jakim remocnie gdzie masz uszczelnienia wymienione itp... Jak zalejesz ten stary płyn to i tak pójdzie on na zmarnowanie bo po paru mth płyn bedzie cały brudny itp... jak chodził na wodzie masz kamień w środku i płyn zacznie go rozpuszczać i zmieni kolor na taki rdzawy. Jak niepocieknie wtedy do spuścisz przepłuczesz zalejesz nowym i powinno chodzić. A co do tego starego płynu musisz miec pewnośc ze jest jeszcze dobry :D

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Nierówna praca silnika w C-330 Dzisiaj, 01:19
  •  

#62 Share motocrossboy

motocrossboy

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 92 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika, samochody , ciągniki, motocykle cross-owe, Formuła1, wojsko,

Napisany 28 grudzień 2010 - 15:33

Nierówna praca silnika w C-330 Układ czyściłem dwa razy octem, woda była takiego koloru jak mówisz. Przewody też po wymianie, tak jak pompa czy obudowa termostatu. Wolałbym płyn bo z wodą w zimę jest trochę zachodu. A płyn trzyma -25 i nic nie było.
Jak robimy z kumplem w warsztacie to każdemu uszczelkę pod głowicą ino, co nie znaczy że tak bd u mnie.
Nie zezwalam na użycie moich fotografii i komentarzy do jakichkolwiek celów bez mojej wiedzy i zgody na piśmie, nie zezwalam na kopiowanie i ich zmienianie.

#63 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 28 grudzień 2010 - 17:09

Nierówna praca silnika w C-330 to zalej ten płyn co masz i bedziesz go obserwował jak zmieni kolor i bedzie bardzo juz brudny wdedy spuścisz go przepłuczesz układ pare razy wodą aby wypłukac ten syf co płyn wypłucze i zalejesz go czystym, bo ocet octem ale i tak płyn wyczyści lepiej niz ocet :D u mnie chodził z 3 miesiące na płynie potem wymieniłem bo był juz był taki syf ze płyn zrobił się gęstszy niz normalnie jest.

#64 Share motocrossboy

motocrossboy

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 92 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika, samochody , ciągniki, motocykle cross-owe, Formuła1, wojsko,

Napisany 28 grudzień 2010 - 17:11

Nierówna praca silnika w C-330 Tak zrobię. Dzięki. :D
Nie zezwalam na użycie moich fotografii i komentarzy do jakichkolwiek celów bez mojej wiedzy i zgody na piśmie, nie zezwalam na kopiowanie i ich zmienianie.

#65 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 28 grudzień 2010 - 20:36

Nierówna praca silnika w C-330 dokładnie jak pisze roki , ja zalewałem roztworem sody kaustycznej , pochodził tak ze 30 minut i spósciłem , chłodnica nowa , przewody i pompa , ma być teraz płyn jaki był , polecam petrygo

Opus meum est


#66 Share Roki212

Roki212

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2075 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:BHA
  • Zainteresowania:coś tam się znajdzie...

    GG-3578015

Napisany 28 grudzień 2010 - 22:01

Nierówna praca silnika w C-330 na koniec bo i tak odbiegliśmy od tematu ;) znalazłem coś takiego mały test płynów :D http://img222.images...pynytestsb0.jpg

#67 Share Damianwp

Damianwp

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 89 postów

Napisany 29 grudzień 2010 - 20:05

Nierówna praca silnika w C-330 ja bede czyscił układ jak sie zrobi cieplej :)

#68 Share motocrossboy

motocrossboy

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 92 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika, samochody , ciągniki, motocykle cross-owe, Formuła1, wojsko,

Napisany 30 grudzień 2010 - 18:32

Nierówna praca silnika w C-330 Dobry artykuł, ale nie widzę tam płynu Dynagel. Co o nim sądzicie? Ja mam go w CRF i nie narzekam. cena 10zł za 1l.
Nie zezwalam na użycie moich fotografii i komentarzy do jakichkolwiek celów bez mojej wiedzy i zgody na piśmie, nie zezwalam na kopiowanie i ich zmienianie.

#69 Share ludwik1983

ludwik1983

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 98 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice kłodawy

Napisany 22 wrzesień 2012 - 19:33

Nierówna praca silnika w C-330 dziś pojechałem odebrać c330 od mechanika , był robiony kapitalny remont .Wszystko zostało wymienione na nowe części nie chińskie żadne, był blok dany do wyosiowania itp. po złożeniu chodził cały dzień, jadąc do domu po ok 2km ciągnigł zgasł tak jakby sie zadusił po ponownym odpaleniu pochodził troche i to samo powiedzcie co było zle zrobione dzięki za odpowiedzi mój gg31017273

#70 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 22 wrzesień 2012 - 20:11

Nierówna praca silnika w C-330 Zobacz czy się nie zapowietrza i filtry sprawdź.
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Nierówna praca silnika w C-330 Dzisiaj, 01:19
  •  

#71 Share g2osc

g2osc

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk

Napisany 22 wrzesień 2012 - 21:58

Nierówna praca silnika w C-330 Dokładnie posprawdzaj filtry może gdzieś woda się dostała

#72 Share Klepk995

Klepk995

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 976 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Woj Świętokrzyskie
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze :D

Napisany 22 wrzesień 2012 - 22:51

Nierówna praca silnika w C-330 mój sąsiad miał podobnie w c-360 po kapitalnym remoncie a mianowicie chodziło o to ze ciągnik jak się rozgrzał zgasł odczekał 15min i dalej jeździł objawiło się to po 50mth po remoncie i jak uprawiał czy coś to mu się tak działo do 100mth po zrobieniu 100mth już tych objawów nie było a jak potem opowiadał mechanik gdzieś tam za ciasno go złożył ale już nie pamiętam gdzie , czy w tej c-330 nie może być podobnie

Edytowany przez Klepk995, 22 wrzesień 2012 - 22:54.


#73 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 wrzesień 2012 - 08:10

Nierówna praca silnika w C-330 Złapał na panewkach albo na pól pierścieniach.Ale takie docieranie bez obciążenia a dokładnie braku temperatury to jest błąd.Ja swoją c360 ze dwie godziny na odkrytej chłodnicy potem zakryłem chłodnicę i rura stopniowo pod nosiłem obroty i kontrolowałem temperaturę.Tak doszedł do 2200 obrotów i 15 motogodzin na zegarze w kultywator od c330 pierwszy bieg i ogień w pole potem dwójka i tak samo.Na dzień dzisiejszy ma prawie 1500 motogodzin i jest wszystko ok.Teraz zrobiłem silnik w bizonie.Nowe tuleje surowe po honowaniu wał po 2 na korbach a główne 3 szlif i też chłodnica zakryta folią.Woda 75 stopni a olej dochodzi do 90 a obroty 2200.Trochę hałasu na podwórku ale tak ma być.Znajomy w zeszłym roku zrobił kapitalkę,zrobił 70 godzin bez zagrzania na obrotach 1200 poszedł w pole dostał 2400 i po nakoszeniu jednego zbiornika łopatom ze zbiornika wyrzucali.Złapał temperaturę na obciążeniu i po ptokach.Wał nie nadawał się do szlifu a blok do osiowania bo obrócił 3 panewki ostatnie na głównych czopach i na dwóch korbowodach.Tak że jak ma się silnik docierać to zakryć chłodnice stopniowo wprowadzać na obroty i pilnować temperatury żeby go nie zagotować. :) Pozdrawiam

#74 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 23 wrzesień 2012 - 09:13

Nierówna praca silnika w C-330 Pierwsze słysze by po remoncie ciagnik mogło gdzieś złapać :blink: :blink: :blink: :blink: jak jest prawidłowo zrobiony szlif wału , panewki dobrze spasowane , dokręcone odpowiednim momentem obrotowym to nie ma takiej opcji by zablokowało ciągnik.
Masz kolego żle zrobiony szlif wału albo coś za bardzo spasowane.
Nie fahowo zrobiona robota.

#75 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 wrzesień 2012 - 10:01

Nierówna praca silnika w C-330 @POL1 mało widziałeś i słyszałeś.Ja składałem gościowi c 360 nowy wał blok po osiowaniu panewki machle i co ładnie wszystko się obraca ale po postawieniu bloku w pozycji pionowej do wkładania tłoków wał już stawiał delikatne opory.Popuszczałem po kolei stopy panewek i okazało się ze na środkowej stopie panewka był ciut grubsza ze nie pasowała ani na nominał a na 1 szlif. A na oko było dobrze i co ty na to.W pole i co nie złapie.Łaski nie robi a ty będziesz zganiał ze szlif nie taki albo blok źle wyosiowany bo przecież nowe oryginalne panewki i co d*pa blada. :D

#76 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 23 wrzesień 2012 - 11:03

Nierówna praca silnika w C-330 Mogłeś założyć panewki BIMET-Gdańsk i nie miał byś problemu.
Ja nie składam profesjonalnie silników ale za mojego żywota kilka złożyłem po szlifach i nowe wały 3P , zetor itp i nigdy mi się nie zdarzyły takie "jaja" żeby coś złapało.
Stad moje zdziwienie.
Mam renomowany zakład gdzie robią szlify , regeneracje głowic i pomp wtryskowych , katowanie korbowodów , osiowanie bloków , naprawa , spawanie itd.
I nigdy nie słyszałem by mieli jakąś reklamacje a mase ludzi do nich wozi części do napraw i każdy sobie chwali.

Ale nie dziwie się że ludzią tutaj takie hece wychodzą jak w Polsce jest mase "pseudomechaników" co robią tylko by zrobić i kase wziąć.
Ja ostatnio robiłem silnik u swojej C-360 i jak na razie jest miodzio , ma już chyba coś koło 45mth i wczoraj jak orałem 3 skibami to dymku nie uswiadczyłem , tylko lekki przy gazowaniu, a góra nie góra 3 mu nie braknie.
Ale remont robiłem pomału a z głową.

#77 Share bobytempelton

bobytempelton

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2120 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Opatowa

Napisany 23 wrzesień 2012 - 11:54

Nierówna praca silnika w C-330 @Pol1 nie wyrażaj się laiku! z gówna twarożku nie zrobisz!! pewnie w twoim zakładzie z badziewnych części dostępnych a rynku w polsce składają silniki z przyszłości.... gdybyś miał byle jakie doświadczenie nie pisałbyś takich bzdur, czy robi się pomału czy w normalnym tempie inaczej silnik pracuje? to zależy głównie od części...

Sam nieraz trafiałem zbyt długie panewki nie pasujące do łoża, grusze cieńsze to normalne, nie pasujące uszczelki itp. elementy, a w samochodach to już koszmarna plaga, jak ktoś w tym siedzi to od razu poznaje że pudełko jest nieco inne, z innej tektury, w innym odcieniu a w środku byle co...
Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

#78 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 23 wrzesień 2012 - 11:58

Nierówna praca silnika w C-330 Pol gdzie jest tak renomowany zakład prosiłbym o namiary.

#79 Share POL1

POL1

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 868 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:KOL

Napisany 23 wrzesień 2012 - 12:17

Nierówna praca silnika w C-330 Zapytaj bobytempeltona skoro taki magik i cudotwórca to nich się wypowiada.
Pozdrawiam i miłego niedzielnego popołudnia.
Czasem lepiej zamilczeć niż coś sie odezwać, krytyków i mędrców jak widze nie brakuje tutaj.

Edytowany przez POL1, 23 wrzesień 2012 - 12:26.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Nierówna praca silnika w C-330 Dzisiaj, 01:19
  •  

#80 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 wrzesień 2012 - 13:32

Nierówna praca silnika w C-330 @POL1 z tego co piszesz to tylko krytykujesz kogoś.Ty jesteś tym magikiem i cudotwórcą że nie masz problemów a jak zrobiłeś swoją c360 to 3 pługach na 3 biegu dymku nie puści to jest lepsza od 3p ale w podorywce a nie w orce koło 20 centymetrów.A może skróć troszeczkę tłumik bo wydaje mi się że za daleko ponad kabinę wystaję i nie widzisz dymku.A jeszcze pochwal się ze w tej orce spaliła 3 litry na motogodzinę to będzie potwierdzenie ze ty jesteś magikiem i cudotwórcą.I nie obrażaj bobytempelton bo on w porównaniu do ciebie nie jednemu na tym forum pomógł.Bez obrazy ale poczytaj swoje posty :
Ja jutro ściągam głowice , odkręcam mise i wyciągam korbowoady , zobaczymy jak wyglądają po 6000 mth i czemu bierze olej.Jak będzie duży próg to wymienie zestawy a jak minimalny to dam nowe pierścienie.
Głowice przy okazji zregeneruje, i dam nowe końcówki.
Sorki ze zacytowałem twój post ale najpierw zadajesz dla mnie głupie pytanie a teraz wypowiadasz się jak wielki mechanik i cudotwórca a tak na marginesie to nie zmieniałeś wału ani nie szlifowałeś w swojej c360 a dla czego założyłeś tłoki import a nie Gorzyce a może w tym twoim zakładzie ci polecili a teraz piszesz że 45 motogodzinach jest miodzio.
Żałosne ale bez obrazy.
I tak ten post jest nie w temacie :D :D :DPozdrawiam

Podobne tematy silnik c330