lukano

Ciśnienie oleju

Polecane posty

konteno    1655

Nie mam bąka tylko wymienny wkład. Gdzie szukać tego zaworu?  W podstawie wkładu filtra czy przy pompie oleju silnikowego? Robię niewiele mth (20-30) rocznie i nie wymieniam co roku oleju . Przy sprawdzaniu poziomu na bagnecie olej  wciąż jest przejrzysty . Zmiana na 10w40 lub zmiana producenta na jakiś zachodni pozostając przy dotychczasowej lepkości coś zmieni na lepsze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Możesz zmienić i zobaczyć lub po prostu czujnik robi cie w bambuko.Podłącz Zegar to sprawa się wyjaśni,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007
3 godziny temu, konteno napisał:

Nie mam bąka tylko wymienny wkład. Gdzie szukać tego zaworu?  W podstawie wkładu filtra czy przy pompie oleju silnikowego? Robię niewiele mth (20-30) rocznie i nie wymieniam co roku oleju . Przy sprawdzaniu poziomu na bagnecie olej  wciąż jest przejrzysty . Zmiana na 10w40 lub zmiana producenta na jakiś zachodni pozostając przy dotychczasowej lepkości coś zmieni na lepsze?

Nie zaślepiłeś kanału by-pass. Chodzi o to że bąk filtruje 30% do 50% oleju tłoczonego przez pompę. Filtr który zastosowałeś filtruje prawie 100% ale z dużo niższą dokładnością. Należy zaślepić kanał dodatkowy spustu. Napisz PW to dam ci znać co i jak. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    116

Pytam w imieniu znajomego. 

Czy to normalne że po zdjęciu pokrywy zaworów w c360 występuje ciśnienie że wyrzuca olej do góry nad silnik tymi otworami co chodzą laski popychaczy? Olej na klawiaturę leci normalnie popychaczami i do tego bryzga olejem z tych otworów na wszystkie strony. Czy to może być powód niskiego ciśnienia oleju na zimnym ma 4 ATM po rozgrzaniu spada na 0,5atm? 


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desperado    4072

Raczej powód "wydmuchanej" którejś uszczelki pod głowicą, ciśnienie oleju nie ma nic z tym wspólnego, lub ma już takie przedmuchy z komór spalania że też objawy są podobne.

Edytowano przez Desperado

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    116

Tylko że były zmieniane uszczelki bo tak podejrzewał i na nowych to samo. Podobno że wszystkich otworów bryzga olejem.


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Wali kompresje na dół i wywala olej górą czyli czas na nowe zestawy lub po weryfikacji same pierścienie tłokowe 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    116

Powiedzcie mi jeszcze jedno czy lepszy olej poprawi nieco to ciśnienie? Jak by zalać np jakiś 15w50 lub 20w50 to miało by sens? Obecnie jest na superol cc30.


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Zalanie o standardowych parametrach 15w40  dobrej firmy poprawi ciśnienie.Spuść ten szajs do smarowania do zawiasów 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

Przed spuszczeniem starego wlej sobie do oleju z dwie buteleczki tej płukanki TEC2000 niech popracuje wtedy spuszczasz i zalewasz coś lepszego przykładowo Mobil Delvac 15W40. Z płukanką sprawdzane u siebie, kolegów mogę powiedzieć że rozpuszcza ten zgromadzony syf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Zamiast magii, wyremontuj silnik. A taniej od... l taniec deszczu i uwierz w magię płukanek i rozwiązań rodem z krainy mchu i paproci. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Axd529    116

Jak pisałem powyżej nie mój ciągnik. Chce ją tłuc ile się da bo i tak wał główny na 5 szlifie i klejony blok za pompa. Jak padnie ma szukać nowego.


Kupie cylinder,tłok do husqvarny 51 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

To jak wal 5 szlif i blok klejony,to poszukać silnika używki od Zetora z agregatu.Moc większa lepszy osprzęt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817
7 godzin temu, hubertb napisał:

uwierz w magię płukanek i rozwiązań rodem z krainy mchu i paproci. 

Co nie działa bo niby szanowny kolega tak napisał czy boi się sam sprawdzić 😅 bo sprawdzane wielokrotnie kto tam chciał przejść z superolu na coś lepszego czy przed remontem i ładnie oczyszcza ten syf w kanałach i zakamarkach stosowane nawet dwukrotnie przed zalaniem już finalnie odpowiedniego oleju 😉

tylko jest właśnie jedno ale stosowane w silnikach niewymagających zbytnio remontu  bo nikt nie pisze tu że płukanka miała by w cudowny sposób naprawić komuś przedmuchy kompresji przy zużyciu silnika czy nieszczelności na panewkach to zgadza się takiego czegoś niestety nie naprawi od tego jest mechanik no ale i nie takie jej zadanie 😉 ale oczyszczać oczyszcza, a czy poprawia kondycję silnika to już  trzeba samemu się przekonać, bo wychodzę z założenia że jeśli coś nie szkodzi to czemu by nie zastosować 🤔 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007
2 minuty temu, Roki212 napisał:

Co nie działa bo niby szanowny kolega tak napisał czy boi się sam sprawdzić 😅

Nie do końca działa. Sprawdzane wielokrotnie, na swoim sprzęcie i u klientów. Pomaga jak umarłemu kadzidło 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1817

To nie wiem musi być chyba totalny syf w środku aby nie zadziałało. Ostatnio u kolegi w ciągniku przy wymianie oleju tyle że tam stary olej został spuszczony, przez korek spustowy kamerką sprawdzane co w środku to było pełne tej mazi po superolu na wale, korbach, bloku czy dnie misy. Zalany nowy olej do tego dwie buteleczki tec2000 i popracował z godzinkę może więcej stojąc i taka tam przejażdżka po okolicy i został znów spuszczony olej i był czarny jak przez wymianą tak jakby nie był wymiany no ale jak potem znów kamerka sprawdzane to już tej mazi nie było na wale, korbach, bloku, misie. No wiadomo wszystko czarne od nagaru bo tego raczej nie usunie i nowego jak po remoncie nie zrobi ale ten syf co zalegał na ściankach jak tawot oczyściło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymi6    0

Witam, mam zapytanie co do cianienia oleju w silniku w c360 na zimnym ma 3bary jak sie rozgrzeje spada do 1 bara

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kobrarj455    7

No to albo pompa z zaworem siada, albo najprawdopodobniej ciśnienie ucieka co zbliża do remontu. Jeszcze pytanie jaki olej lejesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrz_    432
12 godzin temu, Szymi6 napisał:

Witam, mam zapytanie co do cianienia oleju w silniku w c360 na zimnym ma 3bary jak sie rozgrzeje spada do 1 bara

Jak na zimnym to nie ma co siać paniki  .  jeździć obserwować
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymi6    0
11 godzin temu, Kobrarj455 napisał:

No to albo pompa z zaworem siada, albo najprawdopodobniej ciśnienie ucieka co zbliża do remontu. Jeszcze pytanie jaki olej lejesz?

Silnik byl zrobiony bez szlifu walu wymiana panewek byla bo nie bylo zuzycia panewek i zalany olejem platinum ultor 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desperado    4072
1 minutę temu, Szymi6 napisał:

 wymiana panewek byla bo nie bylo zuzycia panewek i zalany olejem platinum ultor 

 

Jak nie było zużycia panewek, to po coś wymieniał?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrz_    432

Tu jest większy  problem , do  kłopotów z ciśnieniem   dochodzą luki w pamięci  😁

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 93Dominik
      Witam. Mam następujący problem w swoim jelonku. Brak wspomagania kierownicy, wymieniony orbitrol po regeneracji , odpowietrzony cały układ hydrauliczny, nowy olej( poprzedni teaki sam jak nowy HL 46) nowe uszczelniacze na siłowniku wspomagania oraz zrobiony przegląd pompy hydraulicznej. Wszystko na nic jak nie było tak nie ma wspomagania . Na początku nie było w wspomagania w lewo a po kilku dniach nie ma w lewo i w prawo. Prosił bym o pomoc jeśli ktoś miał taki przypadek . Środek żniw a maszyna stoi
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj