lukano

Ciśnienie oleju

Polecane posty

Gość   
Gość
2 minuty temu, PaweLisowicz napisał:

Może kontrolki odwrotnie ma włożone w dwuwskazniku i świeci mu ładowanie 😄

Za to ma ładowanie dobre, zagasi silnik, a ten jeszcze ładuje.      :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, PaweLisowicz napisał:

Może kontrolki odwrotnie ma włożone w dwuwskazniku i świeci mu ładowanie 😄

odwrotnie to cie zrobili

widać ty też czytać nie umiesz bo akurat dwuwskaźnika nie mam

4 minuty temu, Sean napisał:

Za to ma ładowanie dobre, zagasi silnik, a ten jeszcze ładuje.      :P

nie jestem tak głupi jak ty

a to czasem nie jest tak że kontrolka gaśnie jak ładowanie jest?

 

widać jacy tu mechanicy  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230
5 minut temu, PaweLisowicz napisał:

Może kontrolki odwrotnie ma włożone w dwuwskazniku i świeci mu ładowanie 😄

kiedyś tak się robiło jak szło na handel , ew popuszczało się sprężynkę w czujniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Za mądry to ty nie jesteś skoro twierdzisz że świecąca się kontrolka to norma.   :D

I uspokój się synek z tym obrażaniem bo długo tu nie zabawisz.   :P

 

6 minut temu, grzesiekddk1 napisał:

odwrotnie to cie zrobili

widać ty też czytać nie umiesz bo akurat dwuwskaźnika nie mam

nie jestem tak głupi jak ty

a to czasem nie jest tak że kontrolka gaśnie jak ładowanie jest?

 

widać jacy tu mechanicy  

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Jeden na pewno  ma zawód stwierdzony i potwierdzony egzaminem, oraz kilka lat doświadczenia. Przestań obrażać ludzi, internet nie jest anonimowy. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Sean napisał:

Za mądry to ty nie jesteś skoro twierdzisz że świecąca się kontrolka to norma.   :D

I uspokój się synek z tym obrażaniem bo długo tu nie zabawisz.   :P

 

 

ty też mnie obrażasz

 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Napisać nie za mądry a głupi to taka różnica jak jest słabsze ciśnienie, albo nie ma go wcale, tego też nie rozumiesz widać.   :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, hubertb napisał:

Jeden na pewno  ma zawód stwierdzony i potwierdzony egzaminem, oraz kilka lat doświadczenia. Przestań obrażać ludzi, internet nie jest anonimowy. 

ja też mam a do tego nie kilka tylko już kilkanaście lat doświadczenia

poza tym to są odpowiedzi na głupie stwierdzenia

to tylko jedna osoba tu się powinna wypowiadać

4 minuty temu, Sean napisał:

Napisać nie za mądry a głupi to taka różnica jak jest słabsze ciśnienie, albo nie ma go wcale, tego też nie rozumiesz widać.   :P

rozumiem

ale ty nie rozumiesz

jeśli napisałem że koniec tematu to po co się dalej do mnie udzielasz?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Koniec z naprawami, to ty sobie powiedz.   xD

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

co twoja wypowiedź wnosi do tematu?

posty nabijasz

udzielasz się wszędzie ale jeszcze nic sensownego nie napisałeś

Edytowano przez Bartek933

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Też jest ich w sumie naście;) ale nie o tym temat. Według mnie możemy bicie piany skończyć kolega wyżej nie jest zainteresowany rozwiązaniem problemu, autor możliwych przyczyn i opinii dostał w brud. 

Podsumowując ciśnienie na obrotach biegu jałowego to jest  powyżej 500obr/min  do 750obr/min przy rozgrzanym silniku ma być wyższe niż 1,5bara. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

uczyć się trzeba żyby zdobyć jakąś wiedzę i tak dalej a później można się udzielać

czyli odpowiedź dobra he he

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
22 minuty temu, grzesiekddk1 napisał:

co twoja wypowiedź wnosi do tematu?

posty nabijasz

udzielasz się wszędzie ale jeszcze nic sensownego nie napisałeś

 Od tego zacznijmy że do takich jak ty nic nie dociera, sens moich wypowiedzi jest taki że jeżeli świeci się kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach, to mechanik coś sknocił, a jeżeli upiera się przy tym że to norma, to jest zwykłym Januszem mechaniki.  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartek933    5369

Panowie.. zjem obiad, przeczytam całość i popisze na czerwono 


Kupie obciążniki przednie do zetora forterry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Sean napisał:

 Od tego zacznijmy że do takich jak ty nic nie dociera, sens moich wypowiedzi jest taki że jeżeli świeci się kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach, to mechanik coś sknocił, a jeżeli upiera się przy tym że to norma, to jest zwykłym Januszem mechaniki.  :P

zacznijmy od tego dlaczego obrażasz ludzi?

poczytaj sobie moje posty

nic nie jest sknocone

ciśnienie mam bardzo dobre

powiedz mi jeszcze od jakich obrotów kontrolka gaśnie?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

W ogóle nie powinna się zaświecić jak silnik pracuje, a nie od jakich obrotów gaśnie.

 

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tylko pytam bo tu pełno bardzo dobrych mechaników i czekam aż się wypowiedzą bo ja to podobno janusz 

zresztą ja już zakończyłem tu temat

porad nie szukałem i nie chciałem 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Niestety ale tylko ty twierdzisz że to norma, czyli świadomie bądź nie, wprowadzasz ludzi w błąd.    :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

To nie do końca tak że palniesz coś a potem nie chce porad. 

Masz uszkodzenie ale mówisz że tak ma być a to już jet wprowadzanie w błąd. Asharot np nie mówi że to normalne zjawisko. 

Dane dotyczące ciśnienia dla silnika s-4002 masz w moim poście wyżej, ciśnienie rozwarcia styków czujnika to 1,2bar. Generalnie dość szybko, już przy kręceniu rozrusznikiem kontrolka gaśnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, Sean napisał:

Niestety ale tylko ty twierdzisz że to norma, czyli świadomie bądź nie, wprowadzasz ludzi w błąd.    :)

to co jest źle jak wszystko jest dobrze?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
17 godzin temu, jan1234567890 napisał:

Witam ostatni jak jechałem traktorem c 355 z przyczepą to na rozgrzanym silniku przy 800 obr zaświecała mi się kontrolka oleju.

Nie wiem jakie ma być ciśnienie ani co jest przyczyną tej świecącej kontrolki traktor wcześniej nie miał żadnych takich oznak. Olej wymieniem w lato 2019 z filtrem 

Czujnik ciśnienia jest dobry a kontrolka świeci tylko na rozgrzanym na niskich obr gdy jest 1000 obr to gaśnie.

Co trzeba zrobić 

 

Jeżeli stało się to nagle, to zazwyczaj coś dostało się pod zawór pompy olejowej i się zawór szczelnie nie domyka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 93Dominik
      Witam. Mam następujący problem w swoim jelonku. Brak wspomagania kierownicy, wymieniony orbitrol po regeneracji , odpowietrzony cały układ hydrauliczny, nowy olej( poprzedni teaki sam jak nowy HL 46) nowe uszczelniacze na siłowniku wspomagania oraz zrobiony przegląd pompy hydraulicznej. Wszystko na nic jak nie było tak nie ma wspomagania . Na początku nie było w wspomagania w lewo a po kilku dniach nie ma w lewo i w prawo. Prosił bym o pomoc jeśli ktoś miał taki przypadek . Środek żniw a maszyna stoi
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj