lukano

Ciśnienie oleju

Polecane posty

Witam, dziś kieruję się z takim małym pytaniem, otóż na pewno ktoś orientuje się w tym że w C-4011 jest możliwość wymiany filtru oleju z oryginalnego na wymienny od C-360 ja tak u siebie zrobiłem jakieś 3 lata temu i trafił mi się wadliwy korpus pod ten filtr przez co miał przeciek udało mi się to wtedy zakleić i miałem spokój przez te lata a teraz widzę że już coś wyciek się zaczyna z owej dziury. Oczywiście chcę wymienić ten korpus na nowy, nie drogo to wychodzi a po co kleić sto razy, tylko zastanawia mnie to jaka jest różnica pomiędzy tym korpusem który nie ma żadnych śrubek (posiadam taki na razie) a tym który ma jedną śrubkę z góry i jeszcze jedną z boku (to tam gdzie u mnie jest ten wyciek, bo zamiast takiej śrubki jakaś wada przy produkcji się wdała pewnie) i teraz zastanawia mnie czy lepiej kupić tą z tymi śrubkami czy bez.

PS. Czy te śrubki to mogą być jakieś zaworki czy coś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam takie pytanie otóż, na zimnym silniku i wolnych obrotach mam ciśnienie w granicach 4 bar i jak daje gazu to spada ono do ok 2, a potem na max gazie utrzymuje się na ok 3. Potem jak już złapie trochę temperatury to przy obrotach ok 1,8k to ciśnienie skacze od 2 do 2,5 bara, a jak silnik jest już na prawdę mocno rozgrzany po 8 godzinach bronowania to na wolnych jest słabe 0,5bara ciśnienia, a na max ok 1,5bara, I teraz moje pytanie co może być przyczyną tego, że to ciśnienie tak się zmienia i skacze. Dodam tylko tyle, że pompa olejowa nie była zmieniana na pewno od 13 lat, a wcześniej nwm ile pracowała i to ją podejrzewam. Olej jest Turdus 15w40. Silnik miał robiony remont w 2012 roku i były zmieniane panewki przy okazji, a  wał nieruszany, bo nie miał najmniejszej skazy, od tego czasu ciągnik ma ok 2,5/3k mth. 

Edytowano przez RometOgar200

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Założyłem nową pompę oleju wzmocniona z hylmetu nowego typu i podczas jazdy zaczyna skakać ciśnienie między 3 a 4 bary. Na poprzedniej pompie nie było skoków. Reklamować pompę czy to jest normalne ? Czy to może być wina czujnika ?

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ostatni jak jechałem traktorem c 355 z przyczepą to na rozgrzanym silniku przy 800 obr zaświecała mi się kontrolka oleju.

Nie wiem jakie ma być ciśnienie ani co jest przyczyną tej świecącej kontrolki traktor wcześniej nie miał żadnych takich oznak. Olej wymieniem w lato 2019 z filtrem 

Czujnik ciśnienia jest dobry a kontrolka świeci tylko na rozgrzanym na niskich obr gdy jest 1000 obr to gaśnie.

Co trzeba zrobić 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    997

Kup manometr z wężem i podepnij się pod czujnik, są gotowe zestawy, w przyszłości czeka Ciebie remont silnika, a przynajmniej szlif wału i wymiana panewek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mnie też się kontrolka świeci przy 800,silnik mam 120 mth po remoncie(blok tylko stary został a tak wszystko nowe) ten typ tak ma ale manometr zamontuj,ja mam . weź sobie tylko tablicę od perkinsa bo zegary pasują i miejsce na manometr jest 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    267

 Jak gaśnie powyżej to jest ok. Mój miał 0.3 na obrotach, poniżej 1500 spadało do zera i tak było przez  800 mtg 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514
40 minut temu, grzesiekddk1 napisał:

mnie też się kontrolka świeci przy 800,silnik mam 120 mth po remoncie(blok tylko stary został a tak wszystko nowe) ten typ tak ma ale manometr zamontuj,ja mam . weź sobie tylko tablicę od perkinsa bo zegary pasują i miejsce na manometr jest 

Wałek rozrządu nie był ruszany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nowy, kontrolka świeci bo musi i będzie swiecić

czytaj ze zrozumieniem,jęśli napisane że blok stary to blok,części tyczyn,zetor,prima i waryński także lipy nie ma

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    997

Nie powinna świecić, chyba że remont był spaprany, sprawdź sobie w instrukcji napraw jakie ma być ciśnienie.. Normalne jest 4 do 5 bar przy 2200obr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514
14 minut temu, grzesiekddk1 napisał:

będzie świecić,remont perfekt zrobiony,5 na zimnym a 4-4,5 na rozgrzanym

czytaj

mam manometr i wiem

 

Przy takich wartościach ma nie swiecić,wymień czujnik,bo ten typ tak nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a może to przez bąka,a może przez niedokładność zegara i pokazuje 800 a w rzeczywistości jest jakieś 700 a może mniej.bary mi si się zgadzają więc po co kombinować?

 

czujnik po co zmieniać?kontrolka gaśnie

 

więc sprawny

@grzesiekddk1 nie cytujemy poprzednich komentarzy

Edytowano przez Bartek933

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Gdyby to był bąk to takich wartości które podaje wskaźnik byś nie miał,ewidentnie kłamie czujnik albo wskaźnik lipny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no i uj z tym,koledze doradź a nie mnie.u mnie jest tak jak ma być,rozpętać g..burzę i tyle umiesz.ja porady nie szukam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Moim celem nie jest rozpętywanie  czegokolwiek,wyłącznie doradzam gdy widzę występujące nieprawidłowości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

To po cholerę się wypowiadasz i pleciesz bzdury? U mnie 4 5 ciśnienie i kontrolka się świeci.... Ten typ tak ma....  Ma wała jak Polska cała

 

Kolego kup sobie manometr zmierz jakie masz ciśnienie i jaki olej zalewasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1117

W sprawnym silniku trzymającym parametry nie ma prawa ,, świecić ani mruzyc ,, kontrolka . TO jest znak ze cos nie tak (skoro czujnik jest ok , sprawdzane) 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Remont najlepiej zrobiony bo sam robiłem i zamontowałem z tatusiem najlepszy wał z tyczyna bo lubię azjatyckie części. Ciśnienie mam że Hej tylko wskaźnik tak ma że pokazuje co chcę a mój i tak najlepszy ciągnik na świecie.  Do kolegi co założył temat - zmierz ciśnienie, kontrolka może świadczyć o zbyt niskim ciśnieniu lub uszkodzony jest czujnik. Kiedyś 4 szt. przerobiłem w krótkim czasie, może to był taki fart ale tak się stało a manometr to bardzo dobra sprawa w takim ciągniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Utrata ciśnienia na niskich obrotach w tym ciągniku to nie musi być od razu uszkodzony wał. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez 93Dominik
      Witam. Mam następujący problem w swoim jelonku. Brak wspomagania kierownicy, wymieniony orbitrol po regeneracji , odpowietrzony cały układ hydrauliczny, nowy olej( poprzedni teaki sam jak nowy HL 46) nowe uszczelniacze na siłowniku wspomagania oraz zrobiony przegląd pompy hydraulicznej. Wszystko na nic jak nie było tak nie ma wspomagania . Na początku nie było w wspomagania w lewo a po kilku dniach nie ma w lewo i w prawo. Prosił bym o pomoc jeśli ktoś miał taki przypadek . Środek żniw a maszyna stoi
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj