Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ciśnienie oleju


521 odpowiedzi na ten temat

#361 Share Radekk

Radekk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 545 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 19 marzec 2014 - 22:11

Ciśnienie oleju Dobrze ,że nie jeździłeś za dużo ,bo jeszcze by sie coś mogło stać poważniejszego i znowu remont. Firma troche nie odpowiedzialna ,ze tak się pomylili. Jak widać trzeba wszystko samemu sprawdzać.

Co do wałka rozrządu to tulejek tam nie będzie,bo w tych silnikach w razie luzu stosuje się nadwymiarowe wałki rozrządu, rozwierca się łoża w bloku na wymiar "grubszego wałka rozrzadu.
Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciśnienie oleju Dzisiaj, 00:55
  •  

#362 Share padre1989

padre1989

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie

Napisany 20 marzec 2014 - 19:51

Ciśnienie oleju pojezdzilem 2 godziny i rozebralem bo tak nie moze byc i przyczyna sie znalazla :)

#363 Share asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 4012 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Miasto Meneli wg B.Lindy

Napisany 20 marzec 2014 - 20:11

Ciśnienie oleju

To samo co z wałem zużyty.
Wałek jak i jego tulejki także się zużywają, ale nikt o nich nie myśli. Wałek także jest smarowany z magistrali więc luzy na nim to spadek ciśnienia.
Dla mnie opisane przez Ciebie ciśnienie to właśnie tulejki na wałku rozrządu.
Sam wałek oceń jaki ma stan krzywek, czy nie warto go już zmienić.
Tylko nie chcę Cie straszyć ile czeka cię pracy.


Tam żadnych tulejek nie ma.Wałek chodzi w obudowie bloku,jeśli jest wytarty kupuje się wałek nadwymiarowy i roztacza blok.

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv


#364 Share mariusz b

mariusz b

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Serock

Napisany 20 marzec 2014 - 21:25

Ciśnienie oleju Panowie mam problem po remoncie C360. Wymieniłem pierścienie na tłokach oraz jedną panewke korbowodową( wiem że należało by zrobić kapitalke szlif itd. ale nie mam możliwości tego teraz przeprowadzić. Wał nie był mocno uszkodzony ani tuleje wydarte) Po odpaleniu przez ok 30s było ciśnienie oleju.Przy pierwszej próbie odpalenia były zdjęte pokrywy głowic i było widać że olej bryzga na górę oraz zgasła kontrolka. Przy następnej próbie odpalenia okazało się że nie ma ciśnienia, wykręcony czujnik i przy kręceniu i chwilowym odpaleniu zupełnie nic tamtędy nie leci. Olej i filtr wymieniony. Chyba raczej nie mozliwe żeby na panewce gubił cały olej ? Szukać przyczyny w pompie ? Jeśli tak to na co zwrócić uwagę i co sprawdzić .

#365 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 20 marzec 2014 - 21:27

Ciśnienie oleju Zdejmowqałeś pompe olejowa pewnie nie trafiłeś z jej montażem

#366 Share mariusz b

mariusz b

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 99 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Serock

Napisany 20 marzec 2014 - 21:32

Ciśnienie oleju Pompa olejowa nie była ruszana , jedynie ssak był zdejmowany.

#367 Share bartekcuber

bartekcuber

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów

Napisany 22 czerwiec 2014 - 09:37

Ciśnienie oleju Witam mam problem z migającą kontrolką oleju w c3603p na rozgrzanym silniku wymieniłem wał panewki tuleje tłoki głowica po regeneracji korbowody również pompę oleju nową założyłem i dalej jak się rozgrzeje to miga kontrolka roszę o pomoc co może być nie tak

#368 Share nunu85

nunu85

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1164 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2014 - 09:46

Ciśnienie oleju nic nie jest nie tak

nasza 3p ma tak od nowego (tez z początku ojciec sie martwił, zmieniał pompe itp, ale nic to nie dawało).
Teraz ma koło 5.000 godzin i nic w silniku oprócz uszczelki pod głowica wymieniane nie było. A siłe ciagle ma i oleju nie bierze.

Zamiast czujnika podłacz sobie manometr i zobaczysz, ze cisnienie smarowania jest w tym silniku bardzo skokowe, tzn pare milisekund jest bardzo niskie (wtedy kotrolka sie zaświeca) by za chwile przekraczac nawet 2 bary

w każdym razie o ile kontrolka sie nie pali, a tylko mruga (i dzieje sie to tylko po pełnym rozgrzaniu, to nie pchaj sie w koszty i przyzwyczaj sie do tego. taki urok)

#369 Share bartekcuber

bartekcuber

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów

Napisany 22 czerwiec 2014 - 10:02

Ciśnienie oleju Dzięki za radę zamontuje manometr jakie powinien mieć ciśnienie tak przy robocie

#370 Share nunu85

nunu85

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1164 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2014 - 10:05

Ciśnienie oleju mowie, wskazówką bedzie szarpało i nie da sie jednoznacznie odczytać (szczególnie na niskich obrotach- choc to jeszcze zależy od konstrukcji manometru)- taki urok tego silnika

a cisnienie po rozgrzaniu na wyższych obrotach powinno miec od 2,5 wzwyż- najlepiej ze 3

Edytowany przez nunu85, 22 czerwiec 2014 - 10:19.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciśnienie oleju Dzisiaj, 00:55
  •  

#371 Share bartekcuber

bartekcuber

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów

Napisany 22 czerwiec 2014 - 10:11

Ciśnienie oleju ok dzięki bardzo

a jeszcze zapytam jakie powinien mieć wolne obroty

#372 Share nunu85

nunu85

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1164 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2014 - 10:15

Ciśnienie oleju wg ksiazki 750 i o ile masz jeszcze zdrową pompe wtryskową, to takie bedzie utrzymywał niezależnie od tego czy ciepły czy zimny.

jesli natomiast pompa jest już wyłechtana, to po rozgrzaniu bedzie tracił obroty i trzeba bedzie to korygować dzwignią gazu ręcznego (albo oddac pompe do regeneracji;))

#373 Share bartekcuber

bartekcuber

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów

Napisany 22 czerwiec 2014 - 10:18

Ciśnienie oleju pompę robiłem kontrolka mi miga przy 500 obr

#374 Share nunu85

nunu85

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1164 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2014 - 10:22

Ciśnienie oleju no to tym bardziej nie masz sie co martwic, bo to sa za niskie obroty.
Xle ci pompe ustwili.
Podnieś je sobie gdzies chociaż na 700 i już cie widok mrugajacej kontrolki irytował nie bedzie
robi sie to taka małą śrubezka na klucz 7 albo 8 (albo jego calowy odpowiednik, zalezy czy tam masz pompe ori angielska czy z Polski)

#375 Share bartekcuber

bartekcuber

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów

Napisany 22 czerwiec 2014 - 10:25

Ciśnienie oleju dzięki za pomoc

#376 Share pmichal56

pmichal56

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 347 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wieluń
  • Zainteresowania:komputery tablety telefony ich naprawa

Napisany 22 czerwiec 2014 - 11:35

Ciśnienie oleju ja własnie docieram 3p i miałem ustawiona pompę na 4,5 atm i teraz też tak jest na rozgrzanym ma 4 atm . nowe całe bebechy oryginały pozakładane z ursusa.

odsprzedam titusa w dobrej cenie.


#377 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2392 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2014 - 12:40

Ciśnienie oleju Oryginalny czujnik 3p ma się rozłączyć przy ciśnieniu 0,6 a jak nie którzy założą od c 330 co jest 1,2 to miga.Wolne obroty 3p 700-750.

#378 Share nunu85

nunu85

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1164 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 22 czerwiec 2014 - 12:44

Ciśnienie oleju a ciapkowy nie ma przypadkiem innego gwintu?
w 3p gwint jest bardzo gęsty, zdaje mi sie, ze w 330 jest zdecydowanie rzadszy

#379 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4474 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 22 czerwiec 2014 - 12:59

Ciśnienie oleju

cisnienie smarowania jest w tym silniku bardzo skokowe, tzn pare milisekund jest bardzo niskie (wtedy kotrolka sie zaświeca) by za chwile przekraczac nawet 2 bary

Ty w ogóle wiesz ile to jest 1 ms? Bo gwarantuję Ci, że czujnik ma czas reakcji rzędu 100-200ms i niby jak wg Ciebie ma zareagować na milisekundowe skoki ciśnienia? Że o bezwładności żarówki nie wspomnę.

mowie, wskazówką bedzie szarpało i nie da sie jednoznacznie odczytać

Da się i nic nie będzie szarpało jak jest dobra pompa.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ciśnienie oleju Dzisiaj, 00:55
  •  

#380 Share bartekcuber

bartekcuber

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów

Napisany 22 czerwiec 2014 - 13:00

Ciśnienie oleju pompa mam nową orginalną a czujnik tez miał być do 3p

Podobne tematy