pawlox

Dzialanie skrzyni biegów w renault 95.14 1986

Polecane posty

pawlox    0

Witam ! 

Chcę zakupić ciągnik Renault 95.14 1986r i interesuje mnie ile ma on biegów oraz jak są one rozstawione,ile ma koni mechanicznych?

W jakim celu są 2 żółte przyciski z prawej strony na błotniku za siedzeniem?

Jak pobiera paliwo,ponieważ ma on 2 zbiorniki paliwa?

Gdzie jest numer podwozia na tym ciągniku?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    5

Rozkład biegów:

 

1 Dźwignia    

                                           

 1         3                 

  |         |

  |-------|

  |         |

 2        4

 

2 Dźwignia(o zakresów biegów)

                                   

              2

               |

            Luz

               |

              1

Rewers ma koło kierownicy po prawej stronie, Jak chcesz jechać do przodu to dźwignię do przodu pchasz, jak do tyłu to ciągniesz do tyłu na środku masz luz. Po lewej stronie obok kierownicy masz reduktor.

 

Te przyciski są od załączania napędu 4x4 a drugi jest od załączania koguta(lampy błyskowej)

Nie wiem jak jest w 95.14 ale w 103.54 paliwo jest pobierane z 1 zbiornika który znajduje się z lewej strony pod schodkami, paliwo jest pobierane od góry za pomocą rurki dzięki czemu nie zaciąga syfu który jest na dnie.

 

Tu masz dane techniczne:  http://tractoor.pl/cignik/dane-techniczne/114-renault/905-renault-95-12tx-145-14tx.html

PS: Ja ci napisałem jak jest w ciągniku Renault 103:54, więc nie wszystko musi być tak samo jak w 95;14

Edytowano przez johenek

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

wszystko fajnie ale opisales skrzynie 16  :lol:

 

w tym modelu jest skrzynia 12, czyli 4 biegi na 3 reduktorach i rewers

 

 2        4                

  |-------|

 1       3

 

reduktor do tylu 3, z niej do przodu w 2 lub w lewo do przodu 1, pomiedzu oczywiscie hol czy jak kto woli N

przyciski masz od lamp roboczych i ostrzgawczej

zbiorniki sa polaczone ze soba, wiec sila grawitacjii przy zalewaniu z gory leci w dolny i z niego pobiera

numer podwozia powinien byc wybity gdzies w przedniej czesci po prawej stronie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlox    0

 

wszystko fajnie ale opisales skrzynie 16  :lol:

 

w tym modelu jest skrzynia 12, czyli 4 biegi na 3 reduktorach i rewers

 

 2        4                

  |-------|

 1       3

 

reduktor do tylu 3, z niej do przodu w 2 lub w lewo do przodu 1, pomiedzu oczywiscie hol czy jak kto woli N

przyciski masz od lamp roboczych i ostrzgawczej

zbiorniki sa polaczone ze soba, wiec sila grawitacjii przy zalewaniu z gory leci w dolny i z niego pobiera

numer podwozia powinien byc wybity gdzies w przedniej czesci po prawej stronie

A czy jest możliwe żeby numer był na przedniej osi po prawej stronie ?

Edytowano przez pawlox

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

watpie ab byl na osi, z tego co pamietam tam jest jakis numer katalogowy wybity, bardziej prawdopodobne ze bedzie na wsporniku


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

dzieki za cytowanie posta, ktorego nigdy nie napisalem  <_<

 

moglbys powiedziec z jakiego modelu wytrzasnales ten skan  i co wnosi do tematu ?

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

dzieki za cytowanie posta, ktorego nigdy nie napisalem  <_<

 

moglbys powiedziec z jakiego modelu wytrzasnales ten skan  i co wnosi do tematu ?

 

 

Wnosi bardzo dużo popatrz do góry jak wyrysowałeś biegi i porównaj je z moja fotka która pochodzi z oryginalnej instrukcji (ciągnik do roku 1986) po tym roku miałuy podwajacz z lewej strony

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

wszystko dobrze tylko model sie nie zgadza 

jesli nie wierzysz zapytaj kolegi wyzej badz innego posiadacza takiego ciagnika


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

wszystko dobrze tylko model sie nie zgadza 

jesli nie wierzysz zapytaj kolegi wyzej badz innego posiadacza takiego ciagnika

 

 

nieźle ten kolega wyżej rozrysował zakresy, tylko dwa położenia.nie wiem ale ja jezdziłem 9514 i biegi były tak jak na załączonej fotce , tak jak piszesz są owszem ale w wersji LS SP które mają biegi "między nogami" lub biegi po prawej stronie kierowcy a zakresy po lewej stronie kierowcy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlox    0

Dzięki za pomoc :) Jeżeli będziecie mieli coś jeszcze do napisania to piszcie 

Edytowano przez pawlox

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

dla jasnosci pierwszy schemat jest ze skrzyni 16, czyli modele od 110.14 i prawie cala seria .54

moj schemat jest dla skrzyn 12, czyli 4cyl. seria .14 i modele 106 oraz 113

skan kolegi wyzej to m.in. model 90.34

 

jakby ktos dalej mial watpliwosci:


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

A do czego jest ten reduktor w 1.00min? wiem że powinny być w nim kierunki i czy coś jeszcze bo niestety u mnie jest urwany a chciałbym go uruchomić ale muszę wiedzieć pierwsze co w nim się znajduje.


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

cos mi swita ze tam byla tylko jedna skrzynia 12+12 i rewers


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1

Oglądałem 103.54 1997rok  skrzynia 16 biegów ma żółw/zając (to są półbiegi?) w lewej dźwigni koło kierownicy z prawej rewers i normalnie biegi 1/2,  3/4 i ta druga dźwignia od drzwi 1/2 co to jest (reduktor polowe,szosowe bo czasami zgrzytnie jak nie wyłączę na luz  i dam na niską, jak to wygląda w waszych 103

                                                                                                                                                                                             

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

po lewej masz polówki, 

reduktor w jakich sytuacjach zgrzyta, po zatrzymaniu ciągnika, czy może koła jeszcze sie toczą ?

czasem nie zdąrzy zejść z obrotów i skrzynia nie wychamuje

nie ma się co dziwić w koncu skrzynia przekręciła z 15 czy 20tys. godzin, mam podobnie w 113


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekLOP    1

jak się jedzie na np 3biegu i się to przełącza, pomyliłem się że to są półbiegi a tam po lewej reduktor także raczej wszystko w porządku, a tak w ogóle ten element jest synchronizowany? na zegarku 5,5tyś w realu jakieś 9-12tyś mth ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Kolego ta wajcha 1-2 (reduktor) nie jest zsynchronizowana. Musisz się zatrzymać całkowicie i dopiero zmienić, mnie to na początku denerwowało ale teraz jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pajej    231

Kolego ta wajcha 1-2 (reduktor) nie jest zsynchronizowana. Musisz się zatrzymać całkowicie i dopiero zmienić, mnie to na początku denerwowało ale teraz jest ok.

tj. ta przy kierownicy czy "pod reka" z prawje strony?


Rolnik z powołania :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg91    59
Dnia 29.12.2014 o 11:44, izydor6280 napisał:

po lewej masz polówki, 

reduktor w jakich sytuacjach zgrzyta, po zatrzymaniu ciągnika, czy może koła jeszcze sie toczą ?

czasem nie zdąrzy zejść z obrotów i skrzynia nie wychamuje

nie ma się co dziwić w koncu skrzynia przekręciła z 15 czy 20tys. godzin, mam podobnie w 113

Cześć zablokowało mi biegi 1-2 w modelu 113-14 jak można to odblokować,albo co zrobić by to odblokować czy raczej trzeba podnieść kabinę i zdjąć dekiel od skrzyni i wtedy wyjdzie co zablokowało,biegi 3-4 wchodzą normalnie model cały mechaniczny tylko dwie wajchy wchodzą do skrzyni jeśli podniosę dekiel to nic mi się nie rozsypie tam z tego co przeglądałem filmy to wchodzą tam dwa wodziki od biegów i od redukcji 1-3.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj