Skocz do zawartości

Zdjęcie

Zawory C-360


41 odpowiedzi na ten temat

#21 Share emilchaja

emilchaja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 344 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie ok. jedrzejowa

Napisany 05 kwiecień 2011 - 20:54

Zawory C-360 I tu się kolego Grabci mylisz jest tak jak kolega Daniel napisał na zimnym silniku zawór dolotowy 0,30mm zawór wylotowy 0,30mm i na silniku gorącym zawór dolotowy jak i wylotowy 0,25 mm według instrukcji napraw silnika AD3.152 UR

Edytowany przez emilchaja, 05 kwiecień 2011 - 20:55.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zawory C-360 Dzisiaj, 16:06
  •  

#22 Share Daniel1987

Daniel1987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 227 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 05 kwiecień 2011 - 22:03

Zawory C-360 niechce sie przemadrzac ale ja juz ten silnik znam na pamiec, jesli moge to chetnie pomoge wszystkim w obsludze i naprawie tego silnika...chwalmy go za oszczednosc

#23 Share grzegorz508

grzegorz508

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 507 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Głodowo/Pułtusk

Napisany 06 kwiecień 2011 - 19:54

Zawory C-360 @emilchaja ma rację, dolot i wylot: 0.3/0,25 (na zimno/na gorąco). Dla potwierdzenia: http://instrukcja.pl...f_255#photo_top- 7 skan, lewy góry róg strony nr 18 w tej instrukcji.

Edytowany przez grzegorz508, 06 kwiecień 2011 - 19:55.


#24 Share marcin1992_3b

marcin1992_3b

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisany 28 luty 2014 - 14:07

Zawory C-360 Witam. Z góry przepraszam jeśli temat już był :) . Mam problem z ustawieniem zaworów w moim 3p a mianowicie nie mogę znaleźć w ogóle znaków na kole zamachowym ponieważ ktoś sobie zabrał zaślepkę i zamach jest cały obrośnięty brudem jakimś :/ . Może mi ktoś napisać tak w skrócie jak ustawić luz zaworowy bez znaków??. Chodzi mi o to że np. gdy zamknięty ten zawór lub ten to regulujemy ten itd. :D . Sorki za pisownię ale bardzo pilnie potrzebuję pomocy bo ciągnik potrzebny na zaraz :D . Pozdrawiam i czekam na odpowiedź.

#25 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 28 luty 2014 - 18:11

Zawory C-360 Pierwszy tłok w GMP i ustawiasz pierwszy, drugi, trzeci i piąty, obrót o 180 stopni i ustawiasz czwarty i szósty.

#26 Share marcin1992_3b

marcin1992_3b

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisany 01 marzec 2014 - 19:19

Zawory C-360 A jeszcze jedno pytanko. GMP pierwszego tłoka jest wtedy gdy zawór ssący jest na maxa zamknięty czy otwarty? :)

#27 Share GoRAL1

GoRAL1

    mlody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 2478 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 01 marzec 2014 - 19:24

Zawory C-360 Oba zamknięte

#28 Share Elektrotechnik

Elektrotechnik

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 4477 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Elektronika, specjalizacja: replikatory i teleportery.

Napisany 03 marzec 2014 - 07:50

Zawory C-360

A jeszcze jedno pytanko. GMP pierwszego tłoka jest wtedy gdy zawór ssący jest na maxa zamknięty czy otwarty? :)

Najlepiej będzie jak zostawisz ten silnik w spokoju i wezwiesz kogoś kto ma jakiekolwiek pojęcie o tym co robi.

#29 Share marcin1992_3b

marcin1992_3b

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów

Napisany 03 marzec 2014 - 09:08

Zawory C-360 Spoko loko :D . Już se poradziłem. Po prostu brakuje mi praktyki w mechanice i dlatego pytam o tak banalne rzeczy. Ale że mam co nico głowy do grzebania w silnikach samochodowych to sobie poradziłem i z ciągnikiem dzięki waszym podpowiedziom. Więc wielkie dzięki i proszę o zamknięcie tematu.

#30 Share KULAWA_KOZA

KULAWA_KOZA

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2125 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska KOL.
  • Zainteresowania:Wędkarstwo

Napisany 08 marzec 2014 - 18:22

Zawory C-360 Ja zawory zawsze ustawiam na drgnięcie paliwa nad sekcją w pompie paliwowej .
Metoda bardzo skuteczna i dobra.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zawory C-360 Dzisiaj, 16:06
  •  

#31 Share zbyszekbrzuze

zbyszekbrzuze

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1381 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Brzuze/Rypin
  • Zainteresowania:radzieckie ciągniki, mechanika, elektryka

Napisany 08 marzec 2014 - 23:15

Zawory C-360 w 3p jest to trudne bo nie ma sekcji pionowo

KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311


#32 Share balcerek1

balcerek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2398 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 marzec 2014 - 23:53

Zawory C-360 Dajesz gaz na max i obracasz wałem,Jak słyszysz jak wtrysk wtryskuję paliwo na tłok to sprawdzasz które zawory są zamknięte i je ustawiasz.

#33 Share Pwlas2

Pwlas2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelszczyzna
  • Zainteresowania:Motoryzacja

Napisany 14 październik 2014 - 08:59

Zawory C-360

Witam nie wiem czy w odpowiednim dziale pisze. jak nie to poproszę o nakierowanie na odpowiedni.

Mam pytanie odnośnie ustawień zaworów w C-360. Czy odwrócenie popychaczy ma jakieś znaczenie i w jakiej kolejności powinny się otwierać i zamykać zawory pomocy. mam takie ustawienie 1 głowica zawór wydechowy wciśnięty 2 głowica zawór ssący i 4 głowica zaczyna ssanie wciskać coś jest chyba nie tak?

 

 


Edytowany przez Pwlas2, 14 październik 2014 - 09:47.


#34 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 październik 2014 - 12:36

Zawory C-360

Samo odwrócenie lasek popychaczy nie ma żadnego znaczenia, ale zamiana ich na poszczególne zawory już może skutkować tylko tym że zmieni się luz, ale po regulacji nie ma znaczenia.

 

 

 


Edytowany przez KORSARZ1, 14 październik 2014 - 19:57.


#35 Share Radekk

Radekk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 545 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska

Napisany 14 październik 2014 - 19:36

Zawory C-360

 

Jeżeli na pierwszym cylindrze {ten od chłodnicy} jest mijanie zaworów kończy zamykać się wydechowy i zaczyna otwierać się ssący, to regulujesz na trzecim cylindrze

mijanka na drugim - regulujesz czwarty

mijanka na trzecim - regulujesz pierwszy

mijanka na czwartym - regulujesz drugi

Chyba nie do końca @KORSARZ1 jest tak jak napisałeś. Po Twoim opisie to na pewno się pogubi. Nie wprowadzaj w błąd.

Kolejność pracy cylindrów to dobrze napisałeś ale mijanki to nie wiem skąd takie? 

 

Powinno być tak :

 

mijanka na 1 cylindrze - reguluje się 4

mijanka na 3 cylindrze - reguluje się 2

mijanka na 4 cylindrze - reguluje się 1

mijanka na 2 cylindrze - reguluje się 3

 

 


Edytowany przez Radekk, 14 październik 2014 - 19:46.

Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

#36 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 październik 2014 - 20:09

Zawory C-360

Tak tu Masz rację porąbało mi się, tak się ustawia na mijankę jak napisałeś, chociaż ja ustawiam inną metodą. 



#37 Share Pwlas2

Pwlas2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelszczyzna
  • Zainteresowania:Motoryzacja

Napisany 14 październik 2014 - 20:26

Zawory C-360

Dzięki już odpaliłem tak ustawiałem po mijance na 1 ustawiałem 4 i 2 mijanka 3 głowicę, a luzy na  ssącym o.18mm i wydech 0.30mm. odpaliłem już tylko takie prykanie czasami z 3 cylindra wydobywa się, nie wiem czemu.


A jeszcze jedno jeśli popychacze zostaną wyjęte i pokręci się wałem to potem trzeba jakoś kolejność ustawiać popychaczy czy po prostu wkłada się je i tylko ustawia luz zaworów.



#38 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 14 październik 2014 - 20:30

Zawory C-360

Nie, wkłada się i ustawia luz, tylko dokładnie sprawdź czy siedzą w gniazdach dźwigienek, bo lubią czasem nie siedzieć dokładnie, tylko zablokować się ponad gniazdem.


Edytowany przez KORSARZ1, 14 październik 2014 - 20:33.


#39 Share Pwlas2

Pwlas2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 4 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelszczyzna
  • Zainteresowania:Motoryzacja

Napisany 15 październik 2014 - 07:53

Zawory C-360

Aha dzięki już mniej zmartwiony jestem ale np. jeśli krzywka na wałku rozrządu ustawiona była do otwarcia zaworu a ustawiłem już po zamknięciu i przez to zawór nie otworzy się może coś takiego się stać ?.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Zawory C-360 Dzisiaj, 16:06
  •  

#40 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 15 październik 2014 - 08:52

Zawory C-360

Nie, bo jak zakręciłeś klawiaturę {mimo że było kręcone wałem} to laski i zawory automatycznie zmieniły pozycję na taką jak powinna być w danym ustawieniu wałka rozrządu.

Ważne jest tylko prawidłowe ustawienie zaworów na końcu sprężania w GMP.



Podobne tematy zawory