Polecane posty

fubus84    20
1 godzinę temu, sznajdik napisał:

Czy jesteś pewny że to przez zmianę w czasie jazdy a nie przez źle wyregulowany siłownik zmiany AB? bo ta teza jest trochę słaba żeby był fioletowy musi długo coś trzeć o niego czyli kamień jak jest kijowo wyregulowany na siłowniku

Tu piszę to co widziałem. pierwsza naprawa skrzyni po zakupie to ponad rok. Godzin może niewiele, ale sporo w trasie i jak ruszałem to było 1A i skok na 1B i jazda dalej. Odnośnie regulacji się nie wypowiem, bo nie wiem jak to było ustawione. Naprawiali to chłopaki od subdilera korbanków z tarnowa i tyle co mi opowiedzieli, na tym się podpieram i do tego się stosuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Ja tak przerzucam już 10 lat i raz miałem rozkręconą skrzynię a co do barwy synchro to nie było zmiany żeby nie to że wymieniałem koło współpracujące z synchro to bym go nie wymieniał i dalej by tak chodził więc jak dla mnie to bajka wrzucanie na B na postoju na AzB to tak bo prędkości się zmieniają w dół

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fubus84    20

Może po prostu miałem pecha.

A ty jak zmieniasz ? rozpędzasz się ba 4A  potem luz, zmiana na B i na końcu bieg ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1054

Pisałeś, że startujesz z żółwia na reduktorze.... rób tak dalej i się niczym nie przejmuj. O ile reduktor synchronizowany (pierwsze nie były) to wg mnie będzie najlepsza i najszybsza w wykonaniu opcja ruszania i wszystko w zakresie B

Edytowano przez lukbold

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fubus84    20

podobno wszystkie z autotronic były synchronizowane. U mnie jest na pewno. Robię tak bo wyczytałem w instrukcji, że jak jest synchro to można zmieniać ze zółwia na zająca do prędkości 10km/h a odwrotnie do 3km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Ja różnie zależy do ładunku jak ciągnę 2 przyczepy ok 15t samego ładunku to idzie każdy bieg po kolei poczynając od 1A a jak mam jedną to dość duże obroty na 1A i na 1B przerzucę ale najczęściej jest wajchowanie tym bardziej że wzmacniacza nie mam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fubus84    20

Ja też często pomijam biegi. Często idzie z 1B do 2200rpm i 4B od razu, no chyba że za dużo na d*pie, ale u mnie zwykle nie przekracza 6 ton (może czasem się zdarzy ok 8t )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Panowie a takie jeszcze pytanie moze z innej beczki. kilka minut po odpaleniu ciagnika i wyjechaniu na asfalt cos jakby go hamowalo a kiedy sie rozgrzeje to ten problem znika calkowicie jest normalne toczenie. nie słychać zadnych stuków itp jedyne co mnie zastanawia to gdy naciskam hamulec to on jakby pulsował tak pukał czuc to w nodze. one tak maja czy to cos poważnego ? może ktoś sie spotkał z takimi objawami ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fubus84    20
U mnie też tak jest. Ja to odczuwam w dymie tylko w zimie i nie jest to jakieś straszne. Tyle, hamulec mi nie pulsuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj