Skocz do zawartości

Zdjęcie

Renault 103.54 EHR


3 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Krzysw5

Krzysw5

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 07 październik 2014 - 13:41

Renault 103.54 EHR

Witam wszystkich.

W mojej renówce nie działa EHR - miga kontrolka.

Poniewaz nie mogę dostać schematu mam pytanie, ile powinno być czujników podłączonych do komputera podnośnika?

U mnie po wiązce znalazłem tylko dwa - wkręcone od góry do pokrywę podnośnika no i oczywiście elektrozawory. Czy na podstawie tych dwóch czujników działa EHR, czy jeszcze powinny jakieś być? Sprawdzałem miernikiem i przejścia są. Podnośnik na krótko z błotników działa. 

W okolicach komputera znalazłem pustą wtyczkę - wychodzącą z wiązko EHR.

Czy ktoś mógłby u siebie sprawdzić czy dnoniej jest coś podłączone?

Idealnym rozwiązaniem byłby schemat, może ktoś posiada?

Dziękuję za pomoc



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 103.54 EHR Dzisiaj, 03:32
  •  

#2 Share Krzysw5

Krzysw5

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 20 październik 2014 - 14:24

Renault 103.54 EHR
Kolejny problem to ślizganie się sprzęgła po wymianie oleju  :(
na środkowym półbiegu jest ok, natomiast na najwolniejszym i na najszybszym się ślizga jak go mocno obciążę. Czy stało się tak po wymianie filtrów i oleju. Olej Fuchs utto MP - czy ten olej jest niewłaściwy do tego rodzaju skrzyni?
Słyszałem, że są dwa sprzęgła i najprawdopodobniej jedno z nich się ślizga. Czy wymiana takich tarczek jest mocno skomplikowana? Może ktoś rozbierał skrzynię i wie jak to zrobić?


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 103.54 EHR Dzisiaj, 03:32
  •  

#3 Share sapacz

sapacz

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 62 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Motocykle, technika rolnicza, kobiety

Napisany 27 listopad 2014 - 22:21

Renault 103.54 EHR

Odgrzeje temat chodzi za pewne o skrzynie B13 tractronic czyli zemsta żabojadów. Trudna w naprawie i diagnostyce, ale jak się ślizga to może być wina jednego z elektrozaworów proporcjonalnych pod kabiną możesz je zamienić miejscami i sprawdzić czy problem występuje tak jak wcześniej. jeżeli to nie pomoże to jeszcze bym poddał ją kalibracji tylko trzeba speca z kompem żeby to zrobił. Jak i to nie pomoże to dziabanie ale ostrzegam jedna z trudniejszych skrzyń w naprawie!. Co do EHR-u to jeszcze czujnik w dolnych cięgnach jak sie nie mylę ogólnie naprawa polega na przetestowaniu wszystkich czujników i wiązek jak nie to wina sterownika i musi byc wysłany do naprawy!!

 

pozdr



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Renault 103.54 EHR Dzisiaj, 03:32
  •  

#4 Share Krzysw5

Krzysw5

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 04 luty 2015 - 14:49

Renault 103.54 EHR
Więc tak
Problem z EHR udało się rozwiązać.
Okazało się, że jeden pin we wtyku głównym był nieco głębiej osadzony, po wpięciu w komputer nie kontaktował.
Pin dotyczył jednego z dwóch czujników wkręconych w górną częśc podnośnika - pod kabiną.
Rozrysowałem sobie schemat połączeń. Jeżeli chodzi o czujniki to są tam tylko 2 - te wyżej wspomniane.
Mają one rezystancję około 1,5ohma.
Może te informacje się komuś przydadzą.
 
Jeżeli zaś chodzi o skrzynię, to jeszcze nie przystępowałem do żadnych napraw. Dziwne jest to, że na zimnym oleju ślizga się bardziej - już przy małym obciążenie. Na rozgrzanym jest już dużo lepiej. Wd mnie powinno być odwrotnie, jeśli byłaby nieszczelność to przy gęstszym zimnym oleju powinno mniej przepuszczać, czyli ciśnienie powinno być większe. Jak będę miał chwilę to zerknę do tych elektrozaworów 


Podobne tematy