RaFaL47

Kilka zdjęć prototypów Valtry serii T 4 generacji

Polecane posty

PATr    409

T173 występowało tylko w wersji hitech, versu fajne rozwiązanie, miałem okazje jeździć versu, gdyby nie to że w t173 się nie dało wziąść versu u mnie też by była. Sprawdza się nieźle, to jest full powershift dostępny w większości marek ciągników ale w valtrze jest idealnie zoptymalizowany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
onyks    2

a jak spalanie w tej valtrze faktycznie malo pali porównywałeś z innymi markami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

Jak dla mnie nie ma takiego traktora który mało pali i nie oszukujmy się, na testy nie brałem żadnego traktora więc nie wypowiem się, a nawet jak spali mi ten 1 czy 2l/h więcej to dla mnie to żaden wydatek, przy zakupie nie patrzyłem na spalanie. Ale według mnie to pali na przyzwoitym poziomie a nawet ekonomicznie, napewno nie spali tyle ile traktory z lat 90 ale jak na nowy to jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

Z tego co się dowiadywałem są jakieś 10-15 tys. droższe niż t3, tylko że w t4 jest bogatsze wyposażenie standardowe 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matti0123    1

Bo miłem oferte na t133 za 275netto w dobrym wyposazeniu, a ze mlodym rolnikiem się troche przeciągnło to teraz t144 lub t154 bym chciał kupić.Jeszce się nie pytałem o cene i mnie ciekawiło czy bedzie dużo droższa. Sam posiadam A93 i jestem z niego bardzo zadowolony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

No widzisz tylko że teraz tak t133 było w hitech, teraz hitech będzie dostępny dopiero w listopadzie, i t144 będziesz miał teraz w najuboższej wersji active gdzie jest spora droższa od hitech, może nie tylko co versu czy direct ale na pewno jest droższa więc różnica w cenie będzie, na dodatek t144 jest sporo mocniejszy od t133, tak samo jak t154 jest mocniejsze od t153(t154 ma 165 km a t153 155km)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matti0123    1

Dokładnie ciekawe czy jak w listopadzie bedzie z skrzynia hitech czy bedzie tańsza od active. To pewnie ta t144 ok 300netto trzeba bedzie liczyc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

Skrzynia active nie może być tańsza, to jest skrzynia budową podobna do versu ale trochę biedniejsza, m.i.n. brak wyświetlacza, u-pilota i hydraulika jak w hitech

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matti0123    1

Dzisiaj byłem ogładać t144 bo przywiezli do dealera który jest u mnie w okolicy. w środku i nazawnatrz super maszyna znacznie wiekszy od t133. Akurat to była wersja active mięka oś przedni tuz dodatkowe oświetlenie obciaznik 1200kg cena 330netto ale dealer mi mówił ze w listopadzie beda z skrzynia H5 to beda kosztowac koło 300netto z tym wyposarzeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korsarz    7

Koledzy dzis podpisałem umowe w agencji i mam jeszcze dylemat czy zostawić te opony czy wziąć inne przód 540/65 R28 tył 650/65R38 michelinki zostawić takie czy może wziąć szersze??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

Takie ci spokojnie wystarczą, z 710 na tyle pojawiają się problemy z orką itd. więc zostaw sobie 650 i 540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korsarz    7

A powiedz mi czy warto wziąć opcje z przekaźnikiem na przód 1000obr na tył mam 1000 i kosic z zmniejszonymi obrotami silnika a przekaźniki na 1000?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

U mnie kosiarka krone easycut na przód jest dostosowana do 1000 obr i przedni wom mam taki sam, a tylnia jest przystosowana do 540 obr i tak koszę, tył 540, przód 1000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

Około 1900, na małych obrotach niewiele zaoszczędzisz bo nie dasz rady szybko kosić, ja wolę szybciej jechać i to samo wyjdzie a jeszcze szybciej wykoszę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
onyks    2

witam koledzy mam pytanie kupil moze juz ktos z was nowa t4 tzn dostal na podworko bo podobno maja jakas obsuwe w fabryce z produkcja wiecie cos o tym ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korsarz    7

No u mojego dilera też jest poślizg z czasem jedna miała przyjechać przed moją już dawno a jej jeszcze niema moja ma wejść na produkcje 28 kwietnia a u dilera ma być w połowie maja ciekawe czy do końca czerwca sie wyrobią.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korsarz    7

Takie ci spokojnie wystarczą, z 710 na tyle pojawiają się problemy z orką itd. więc zostaw sobie 650 i 540

Kolego resztę wymiarów jakie masz, ja mam zrobione 650/65 r38 a korci mnie wziąć na tył 650/75 r 42 co o tym myslisz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

Ile jest dopłaty za takie oponki? wtedy przód też musisz zwiększyć na felgę 30 zamiast 28

 

Ja mam koła 650/65 r42, 520/65 r30 tyle że w t173 felga r42 to już standard więc za nie nie było wielkiej dopłaty, za szerokość jedynie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korsarz    7

Wiesz co dzisiaj mu bąknołem to powiedział 7-8 tyś i dałem spokój jutro musze pogadać konkretnie o tych oponach 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korsarz    7

8 tyś miałem dopłacić za 650/75 R42 ale już nie można zmienić bo jutro ją zaczynają składać :-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korsarz    7

Panowie jechałem już valtrą t174 i powiedzcie mi czy jak sie jedzie na automacie po drodze to ona tak ładnie te biegi przerzuca w górę czy gazem też potrafi zamieszać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kubakar117
      Witam Od roku jestem posiadaczem valtry n134 active.Posiadam skrzynie z biegiem Eco i moje pytanie jest czy można podnieść prędkość w tej maszynie. Aktualna maksymalna prędkość to 43km/h.
    • Przez krzysztoffo
      Witam. jakie są wasze opinie na temat valtry z serji M .Czy wszystkie te ciągniki mają tylko po 4 cylindry,i jak z ich awaryjnością ?
    • Przez zet9540
      Witam interesuje mnie ciągnik Valtra N114 , zna ktoś może opinie na temat tego ciągnika ( Awaryjność , komfort itp ).
    • Przez pawelns88
      Witam proszę o pomoc ktory traktor z wyżej wymienionych wybrac? Wszystkie z amortyzacja osi i kabiny przednim tuzem i wom ceny case 328 claas 350 mf 362 i valtra 355 będę bardzo wdzieczny 
      Case puma skrzynia 19x6 50KPH opony przod 540 tyl 650 38 Firestone wom 540 540eco i 1000 ,Claas skrzynia 24/24 50 KPH540 540eco 1000eco 1000 opony 540 650 38 Trelleborg, Mf skrzynia dyna 6 24/24 50KPH 540 540eco 1000 1000eco opony 540 600 38 losowe, Valtra skrzynia 30/30 40KPH 540 1000 1000eco opony 540 650 Trelleborg silnik 7.4l 
       
    • Przez Maniek24240
      Witam wszystkich, chciał bym was prosić o pomoc w doradztwie nowego ciągnika do mojego gospodarstwa , miał by to być nowy ciągnik z turem i tuzem + wom, ciągnik będzie jako główny na gospodarstwie 60 ha + dodatkowe usługi , rozmyslam nad Valtra, John Deere i New Hollandem.Moc miedzy 150-170 KM.Prosił bym o pomoc w doradztwie bo nie wiem jak tam teraz spisują się te nowe maszyny. Z góry dziękuję .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj