RaFaL47

Kilka zdjęć prototypów Valtry serii T 4 generacji

Polecane posty

RaFaL47    11
nh23    0

traktor, którym można pracować w polu

 

Edytowano przez nh23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RaFaL47    11
RaFaL47    11

Pozostaje czekać mało jest info na temat charakterystyki technicznej to co znalazlem to ma być nowa skrzynia wiekrzy rozstaw osi lampy led kamera wsteczna podgrzewana przednia i tylna szyba nowy silnik 6 cyl i wieksza masa wlasna

https://patentimages... ... gf0001.png

prawdopobnie wygląd kabiny w wersji direct

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

Na stronie valtry są już informacje o t4, co prawda tyle co na stronke bo broszura po angielsku ale jak ktoś trochę ogarnia to bez problemu idzie dojść co i jak. Ciekawk mnie zagrywka z skrzynią hitech, serii t3 nie można już zamawiać ale t4 hitech wyjdzie dopiero w listopadzie 2015, wygląda na cwaną zagrywkę zmuszenia do kupna droższych skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczepo14    9

Ciekawi mnie skrzynia active, na stronie pisze ze powiazane ze skrzynia pawrrshift, co do hi tech to musza kontynuowac najwiecej jej schodzi, sam mam w h3 i sa to skrzynie malo awaryjne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

Według mnie active to okrojona wersja versu bez takich bajerów jak u-pilot i hydraulika na elektrozaworach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RaFaL47    11

t 144 active na rynku brytyjskim ma startowac od 85 341 funtów czyli jakies 450 000 zl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

Za t153 versu golasa bez tuza itd. było trzeba dać 280 tys.  netto po negocjacjach U NAS, także na pewno golas t144 active typowy golas nie będzie tyle kosztować, chyba że w angli startowa wersja to taka gdzie 100 tys. trzeba dopłacić na start...

Edytowano przez PATr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

To za taką t173 było trzeba dać 365 netto już po negocjacjach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korsarz    7

Ja miałem oferte na valtre 163e versu na 360tyś netto a teraz  diler powiedział że niema możliwości kupna już tego modelu odpowiednik to T174 w nowej wersji za 375 tyś jeszcze sobie wziołem opony michelina

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

No ja powiedziałem cenę za pełną hydraulikę, skrzynie eco, szersze opony, amortyzacja osi i kabiny ale nie tą autocomfort, przedni tuz i wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
korsarz    7

oo powiedz mi jesteś zadowolony z tej marki? W mojej okolicy ona nierobi furrory są mf jelonki i nh 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PATr    409

Jak dla mnie jest ok, wykonanie dobre, jakość podzespołów jest niezła, nie zbyt dużo elektroniki a to co jest na razie nie jest awaryjne(w n101 mam 3000 mth przez 3,5 roku, każdą zimę przebywa w oborze gdzie warunki nie są zbyt dobre dla elektryki(wilgotność) i nic się w niej nie dzieje), T173 mam od 2 miesięcy i na razie ma 160 mth więc dużo o niej powiedzieć nie mogę, na razie jest ok, na pewno wykonanie jest lepsze od nh ale niestety cena robi swoje i nh jest bardziej popularne i to sporo bardziej, cena do mf jest podobna ale korbanek to zdziercy i nie ma co się oszukiwać,a john deere to według mnie mocno przereklamowany, zasłużył sobie niezawodnością z starych serii ale to co jest teraz to już nie to, cena jest spora a i jeszcze na dodatek zawiera DPF, i nawet jak dilerzy jd twierdzą że to w niczym nie przeszkadza to ja nie wierzę w to że jest to zdrowe dla silnika. Także jak dla mnie valtra to dobry ciągnik, gdybym miał kasy jak lody wybrałbym fendta, a valtra jest dobrą alternatywą dla niego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kubakar117
      Witam Od roku jestem posiadaczem valtry n134 active.Posiadam skrzynie z biegiem Eco i moje pytanie jest czy można podnieść prędkość w tej maszynie. Aktualna maksymalna prędkość to 43km/h.
    • Przez krzysztoffo
      Witam. jakie są wasze opinie na temat valtry z serji M .Czy wszystkie te ciągniki mają tylko po 4 cylindry,i jak z ich awaryjnością ?
    • Przez zet9540
      Witam interesuje mnie ciągnik Valtra N114 , zna ktoś może opinie na temat tego ciągnika ( Awaryjność , komfort itp ).
    • Przez pawelns88
      Witam proszę o pomoc ktory traktor z wyżej wymienionych wybrac? Wszystkie z amortyzacja osi i kabiny przednim tuzem i wom ceny case 328 claas 350 mf 362 i valtra 355 będę bardzo wdzieczny 
      Case puma skrzynia 19x6 50KPH opony przod 540 tyl 650 38 Firestone wom 540 540eco i 1000 ,Claas skrzynia 24/24 50 KPH540 540eco 1000eco 1000 opony 540 650 38 Trelleborg, Mf skrzynia dyna 6 24/24 50KPH 540 540eco 1000 1000eco opony 540 600 38 losowe, Valtra skrzynia 30/30 40KPH 540 1000 1000eco opony 540 650 Trelleborg silnik 7.4l 
       
    • Przez Maniek24240
      Witam wszystkich, chciał bym was prosić o pomoc w doradztwie nowego ciągnika do mojego gospodarstwa , miał by to być nowy ciągnik z turem i tuzem + wom, ciągnik będzie jako główny na gospodarstwie 60 ha + dodatkowe usługi , rozmyslam nad Valtra, John Deere i New Hollandem.Moc miedzy 150-170 KM.Prosił bym o pomoc w doradztwie bo nie wiem jak tam teraz spisują się te nowe maszyny. Z góry dziękuję .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj