Skocz do zawartości

Zdjęcie

Silnik z Lublina/Żuka lub Stara w C-360


32 odpowiedzi na ten temat

#21 Share Yngel

Yngel

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 219 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Bujaków/Mikołów
  • Zainteresowania:Elektryka/Elektronika/Mechanika

Napisany 05 październik 2014 - 21:44

Silnik z Lublina/Żuka lub Stara w C-360

http://olx.pl/oferta...html#4be7805e5c   wkładasz wał i jedziesz dalej

 

już bym wolał wziąść tego :)

 

http://olx.pl/oferta...html#f5573661fd



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Silnik z Lublina/Żuka lub Stara w C-360 Dzisiaj, 21:15
  •  

#22 Share Marcin-MarasAntonik

Marcin-MarasAntonik

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 07 październik 2014 - 17:47

Silnik z Lublina/Żuka lub Stara w C-360

Po głębszej analizie doszedłem do wniosku, że macie racje i taki projekt nie ma sensu. Chciałbym się jeszcze Was zapytać czy jak bym kupil nowy blok to czy mogłbym dać do niego tuleje ze starego silnika i całość dać do szlifu, planowania, osiowania i ile może kosztować regeneracja pompy wtyskowej?  :) 



#23 Share robson79

robson79

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 161 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Prochy
  • Zainteresowania:Rolnictwo, maszyny rolnicze, mechanika

Napisany 07 październik 2014 - 19:15

Silnik z Lublina/Żuka lub Stara w C-360

Jeżeli  tuleje i tłoki są w pożądku to czemu nie. Chcesz kupić całkiem nowy blok bo jak nowy to nie trzeba go osiować no i jak tak daleko jest rozebrane to ja bym dał wał do szlifu chyba że olej trzymał idealnie. Do tego zrobić głowice wtryski a regeneracja pompy to zależy gdzie około 500zł 



#24 Share farmervip

farmervip

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1041 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Polska

Napisany 07 październik 2014 - 20:55

Silnik z Lublina/Żuka lub Stara w C-360

Po głębszej analizie doszedłem do wniosku, że macie racje i taki projekt nie ma sensu. Chciałbym się jeszcze Was zapytać czy jak bym kupil nowy blok to czy mogłbym dać do niego tuleje ze starego silnika i całość dać do szlifu, planowania, osiowania i ile może kosztować regeneracja pompy wtyskowej?  :)

 

Pompa max 500zł jeśli środek jest dość dobry to dużo taniej, co do bloku to jak już inwestujesz w nowy to tuleje ja bym wsadził nowe koszt nie tak wielki, a czemu nie chcesz używanego bloku?


:) :)


#25 Share Marcin-MarasAntonik

Marcin-MarasAntonik

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 08 październik 2014 - 16:16

Silnik z Lublina/Żuka lub Stara w C-360

"Nowy" mam na myśli inny czyli używany. Czyli dobrze rozumiem ? Do tego kupionego używanego bloku dać tuleje ze starego silnika i całośc dać do osiowania, planowania i szlifu cylindrów. Bo nie jestem do konca pewny czy cylindry w takim silniku się szlifuje czy raczej nowy zestaw. Wał prawdopodobnie nominał, cały czas leży w oleju. A po takim szlifie wału trzeba dać nowe panewki na wymiar jaki wyszedł na wale i panewki korbowodu chyba nie?



#26 Share LOST

LOST

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 208 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo oczywiście i wszystkie jego odmiany

Napisany 08 październik 2014 - 17:42

Silnik z Lublina/Żuka lub Stara w C-360

Jak szlifujesz wał to logiczne że musisz dać nadwymiarowe panewki, Tak samo przy szlifie cylindrów musisz dawać nadwymiarowe tłoki.


KPK Kumurun Team - Główny Sekretarz

#27 Share Marcin-MarasAntonik

Marcin-MarasAntonik

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 08 październik 2014 - 19:13

Silnik z Lublina/Żuka lub Stara w C-360

Na tych starych tulejach jest nalot rdzy i niewiem czy to nadaje sie wgl do szlifu. Ile średnicy ma nominalny cylinder i ile grubości zabiera jeden szlif?  Jeszcze chciałbym się dowiedziec, ponieważ taki remont bede robil po raz pierwszy, lepiej bawić się w szlify czy kupic nowy zestaw(zestaw pewnie wyjdzie drożej)?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Silnik z Lublina/Żuka lub Stara w C-360 Dzisiaj, 21:15
  •  

#28 Share LOST

LOST

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 208 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo oczywiście i wszystkie jego odmiany

Napisany 08 październik 2014 - 20:42

Silnik z Lublina/Żuka lub Stara w C-360

Nalot zapewne jest powierzchowny, bo raczej silnik nie stał długo, dlatego tym się nie przejmuj zbytnio, mało prawdopodobne żeby przeżył więcej jak 2 szlify, więc powinno spokojnie być co zbierać, szlify lecą chyba co 0,5mm.

 


KPK Kumurun Team - Główny Sekretarz

#29 Share TheMariko12

TheMariko12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 377 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja (CC,SC) i wszystkie odmiany sportowych aut
    Lakiernictwo

Napisany 08 październik 2014 - 22:13

Silnik z Lublina/Żuka lub Stara w C-360

Jak kupujesz  nowy zestaw naprawczego, to broń boże nie kupuj tego dziadostwa z chin , chełmno, albo ten oryginalny Ursus , chyba że chcesz po roku znów w to samo bawić się  i naprawiać kolejny raz 


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

 

Sprzedam

NOWE CZĘŚCI DO URSUSÓW 360/355/4011/330 Z PRL , PISAĆ NA PW


#30 Share Marcin-MarasAntonik

Marcin-MarasAntonik

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 09 październik 2014 - 20:00

Silnik z Lublina/Żuka lub Stara w C-360

O ile dobrze wiem silnik może mieć 3 szlify a wał chyba 4, wiec racja mało prawdopodobne żeby przyżyl już 3 szlify zwłaszcza, że zanim moj tata go kupil to ciągnik nie pracował w polu tylko ciągnoł przyczepy. Chciałem się tylko dowiedzieć czy w traktorze opłaca sie robienie szlifów cylindrów, ale jeśli tak to chyba skorzystam



#31 Share seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7626 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 10 październik 2014 - 05:36

Silnik z Lublina/Żuka lub Stara w C-360

Nie warto. Tłoki, pierścienie, sworzeń i uszczelki tulei musisz kupić, szlif dać zrobić. Jeśli ciągnik jeździł na wodzie będą wżery w tulejach. Kup nowe komplety.


KPK Kumurun Team

#32 Share Marcin-MarasAntonik

Marcin-MarasAntonik

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 11 postów

Napisany 16 październik 2014 - 18:20

Silnik z Lublina/Żuka lub Stara w C-360

Przeglądając oferty samych bloków to koszt od 1000 do 1300zł, a kompletny silnik do remontu ok. 2000zł, więc była by możliwość doplacić troche i mieć drugi silnik i z dwóch zrobić jeden dobry tylko z drugiej strony to zakup dość ryzykowny, ale plusem jest to że było by sporo części na zapas w razie jakiejś awarii. W moim przypadku idealny byłby silnik z uszkodzonym wałem, ale dobrym blokiem no ale znalesc taką ofertę do 2000 i jeszcze w sensownej odległości chyba graniczy z cudem. Co było by według Was lepszym pomysłem?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Silnik z Lublina/Żuka lub Stara w C-360 Dzisiaj, 21:15
  •  

#33 Share TheMariko12

TheMariko12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 377 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja (CC,SC) i wszystkie odmiany sportowych aut
    Lakiernictwo

Napisany 16 październik 2014 - 22:28

Silnik z Lublina/Żuka lub Stara w C-360

Kupno nowego bloku + oryginalne cześći i bedzie chodzić przy odpowiednim użytkowaniu 50 lat


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

 

Sprzedam

NOWE CZĘŚCI DO URSUSÓW 360/355/4011/330 Z PRL , PISAĆ NA PW


Podobne tematy ursus 360 leyland silnik star