Skocz do zawartości

Zdjęcie

do jakich napraw trzeba "dzielić" c360 na "3 części"?


7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share -U-R-S-U-S-

-U-R-S-U-S-

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 03 październik 2014 - 09:07

do jakich napraw trzeba "dzielić" c360 na "3 części"?

Czesc mam takie pytanie: szykuje mi sie remont skrzyni biegow w c360, podczas pracy na trzecim biegu pod obciazeniem stuka, gdy ruszam pod gore, zjezdzam z gory, hamuje silnikiem tez wystepuje stukanie, ogolnie skrzynia jest juz glosna i wydaje sporo niepokojacych dzwiekow, i teraz pytanie: do jakich napraw skrzyni musze dzielic ciagnik na 3 elementy skladowe, a co moge zrobic przez dekiel przedni i pokrywa gorna przy jedynie tylko rozpolowieniu? Licze na jakas szybla i fachowa odpowiedz :)



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
do jakich napraw trzeba "dzielić" c360 na "3 części"? Dzisiaj, 19:36
  •  

#2 Share Apista

Apista

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 03 październik 2014 - 11:44

do jakich napraw trzeba "dzielić" c360 na "3 części"?

Do napraw gruntownych ;)



#3 Share ptaszyna

ptaszyna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1630 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:powiat toruński

Napisany 03 październik 2014 - 12:07

do jakich napraw trzeba "dzielić" c360 na "3 części"?

Tak jak piszesz możesz wymienić wałki sprzęgłowe plus koło dolne WOM.



#4 Share -U-R-S-U-S-

-U-R-S-U-S-

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 03 październik 2014 - 17:56

do jakich napraw trzeba "dzielić" c360 na "3 części"?

A gdybym odmontowal zwolnice i dyferencjal byla by szansa na wykonanie kapitalnego remontu skrzyni bez "rozpolowienia" na 3 czesci?



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
do jakich napraw trzeba "dzielić" c360 na "3 części"? Dzisiaj, 19:36
  •  

#5 Share karolas123

karolas123

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 498 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zambrów

Napisany 03 październik 2014 - 18:17

do jakich napraw trzeba "dzielić" c360 na "3 części"? Przeciesz jeśli to zrobisz to rozjechanie skrzyni to juz banal.

#6 Share -U-R-S-U-S-

-U-R-S-U-S-

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 48 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubelskie

Napisany 03 październik 2014 - 18:51

do jakich napraw trzeba "dzielić" c360 na "3 części"?

Nie wiem czy dlugosc garazu mi na to pozwoli, pozatym mam wozek do rozpolawiania na 2 a nie na 3 czesci, trzeba by cos zmontowac...



#7 Share Karol445

Karol445

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 856 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie

Napisany 03 październik 2014 - 19:52

do jakich napraw trzeba "dzielić" c360 na "3 części"?

To najpierw rozjedź przód (silnik od skrzyni) potem środek (skrzynie od mostu) a na koniec zwolnice i masz rozwiązanie.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
do jakich napraw trzeba "dzielić" c360 na "3 części"? Dzisiaj, 19:36
  •  

#8 Share H3ni0

H3ni0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 161 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Pajęczna
  • Zainteresowania:Zetor Team

Napisany 03 październik 2014 - 20:01

do jakich napraw trzeba "dzielić" c360 na "3 części"?

U nas też stukała na 3 i po wymianie mechanizmu różnicowego przestała.


KPZ "Zetor Team"

Podobne tematy