lukaszz110

New Holland t6.175 Oszukanie power boosta

Polecane posty

zakrzewiak    8

Przy wizycie serwisu zostało wgrane starsze oprogramowanie żeby uzyskać obroty 650, niestety power boosta już nie ma przy 1300 obrotach, podobno że się pojawił to jakaś anomalia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matttic    4

Ciekawe czy dało by się jakoś z tego menu serwisowego modyfikować parametry bosta i wolnych obrotów bo np czasami przy postoju siedząc w fotelu niepotrzebnie zawyżamy spalanie wysokimi obrotami.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    5

ja też zastanawiałem się czy dało by rade zrobić coś takiego jak kolega wyżej wspomina

a mam pytanie do was koledzy

dlaczego niektóre t6 mają w kabinie 3 góziki na panelu bocznym a niektóre 5 a inne 7

wiem ze są to funkcje ale zauwarzyłem ze niektóre mają takie coś jak boost włączane guzikiem co to jest takiego ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

boodt właczany guzikiem?

 

co do samej liczby przycisków to zalezy jakie masz w nim wyposażenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    5
qazi

w 15 poście tego tematu podałem link do filmu w którym gość włącza guzikiem taką kontrolke zieloną i zwiększają sie obroty, moc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    6

Tym guzikiem nie włącza bosta, tylko zarządzanie prędkością silnika (czyli prościej mówiąc wcześniej zaprogramowane obroty silnika).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

wiem jak oszukać skrzynie 40 ale nie wiem jak oszukać boosta :)


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
garek    155

hm skrzyni nh pc jest skrzynią 40 jak ustawisz obroty  to i 45 poleci


 Trzeba być nienormalnym żeby być rolnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rein    16

U mnie power booster działa niezależnie od prędkości musi być tylko obciążony ciągnik i nie musi być włączony wom,taki cwany....

 

post-9361-0-42074700-1450885708_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

ta kontrolka co się zapala przy 1300 obrotach to tylko informuję cię o gotowości boosta a nie że on jest załączony. 

od włączenia mocy dodatkowej nie ma żadnej kontrolki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rein    16

Całkowicie się zgadzam z małym wyjątkiem zapala się również przy 1000,1100,1200-w moim przypadku obroty nie mają najmniejszego znaczenia,jadąc ciągnikiem na pusto bez obciążenia(poniżej oczywiście 12km) nie pali się nawet przy 1500,potrzebne jest znaczne obciążenie np pług,wał z włóką,tak sobie myślę że dużo już nie brak żeby dodawał te 35KM bo to duża zwyżka mocy a ja jej zbytnio nie odczuwam,więc jest tylko gotowość.A przydała by się dodatkowa moc  przy orce szczególnie gleb mozaiki.

Edytowano przez rein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eliminator    0

u mnie w t6080 do chwili kiedy zrobiłem kalibrację skrzyni można było wymusić boosta nawet w orce.Myk polegał na tym że  kiedy opuściło się pług w ziemię to na chwilę włączałem dźwignię hydrauliki (nic tam nie było podłączone) i wtedy boost się załączał i trzymał  aż do  chwili kiedy spadło obciążenie. Ale po kalibracji nie da się już tak. Serwisant powiedział że to typowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rein    16

No ale czy czułeś większą moc czy tylko świeciła się kontrolka boosta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombi82    19

u mnie case maxxum 110 boost uruchamia się wystarczy ze załacze wałek nawet w połozeniu neutralnym dzwigni do zmiany obrotów wałka 

podzczas orki jest wyrazna różnica ale zato spalanie w bardzo ciężkich warunkach potrafi skoczyć do 20l/h

prawde mówiąc nawet po kalibracji mu to zostało z tym ze nie zawsze się uruchamia serwisant mówił że to moze dlatego ze miał zbyt wysoka temperature

z powodu tego spalania podjołem decyzje o chiptiuningu i teraz to dopiero ciagnik sobie lata i to na niskich obrotach odrzazu spalanie spadło i juz rzadko sie zdarza że uruchamiam boosta po sprawdzeniu na chamowni wyszło że boost dawał tylko 5 KM. i bardzo mnie to dziwiło bo bardzo wyraźna różnica była w orce po wgraniu nowej ścieżki wzrost mocy boosta został na niezmienionym poziomie hamownia pokazuje 5 kucyków więcej a w polu az mu przód do góry podnosi 

serwis stwierdził ze komputer zwariował i musi korzystać z innego czujnika 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
falko77    0

witam odnosnie mocy z użyciem booster wygląda to tak ze mamy dwa czujniki jeden na wale kola zamachowego a drugi na wejściu WOM w momencie kiedy dochodzi do odchylenia czujnika mola zamachowe gdzie mam miejsce bi mas automatycznie elektronika ECU sterownika zwiększa tak zwany wtrysk parcie w T6 6 cylindrowy mowa o 6.8 ccm a o skrzyni 16×16×17 mowa o procesorze DX versia 1.6 - 2.8 i tu jest cwancyk jak zrobić by działał booster w każdym CNH jest menu H3 gdzie jest konfiguracja booster dziś kto posiada znajomość elektroniki jest w stanie zaspokoić każdego klijenta oczekiwania osobiście pracuje w New Holland CNH od 15 lat fakt jest taki ze nie w pl jakiekolwiek pytania kieruje na meila falko107@hotmail.it majac wolny czas odpowiem na wszystkie wasze pytania pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombi82    19

z tego co wiem to boost nie działał by cały czas bo podczas jego działania wzrasta temperatura nadmiernie i po pewnym czasie sie wyłaczy aż się silnik schłodzi i znów się uruchamia do stałego zwiększenia mocy plecam tuning koszt około 4tyś. netto i w dodatku są oszczedności  w paliwie i oprócz mocy zostanie podniesiony moment obrotowy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

Na moim przykładzie (posiadam TS135A) mogę stwierdzić, że działa. Sprawdziłem empirycznie. Jeśli chodzi o jego załączanie przez użytkownika jest to jak najbardziej możliwe ale od razu uprzedzam nie z poziomu menu serwisowego (tam można załączyć do celów testowych jedynie- a więc działa do godziny czasu lub do wyłączenie silnika). Jest potrzebny pewien patent. W razie czego PW.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Morela15
      Witam 
      Dziś podczas pracy z wozem asenizacyjnym wyświetlił mi się błąd 5034 i obrazek ciągnika z wałkiem, wom nje da sie włączyć. Ciągnik to t5.110 z tego roku 
      Mial ktoś taki błąd?
    • Przez Paweł95
      Witam.Jestem nowy na forum mam problem z new holland td5.85 ciągnik nie chce grzać a temperatura skacze raz w gore raz w dół.Wie ktoś może jaka jest przyczyna??
    • Przez AleeX
      Witam,
      Mam problem z wycieraczką przednią w new holland t7 260, bezpieczniki, przekażnik itp wszystko sprawdzone i są dobre, a nie włącza się. Ktoś miał może taki sam problem? Czy to wina przełącznika przy kierownicy?
    • Przez pawelkx
      Witam, w New Hollandzie 7740 zaczęła mi się zapalać kontrolka i nie wiem od czego jest. Zapala się jak przy wysokich obrotach. Np. przy 1600 się zaświeci to gdy odpuszczę gaz a obroty się zmniejszają lampka gaśnie.
       

    • Przez mario989
      Mam problem z wyświetlaczem w New Holandzie tvt 155. Nie wyświetlają się żadne kontrolki w liczniku, oprócz tej od ładownia. Ciągnik normalnie odpala 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj