Zaloguj się, aby obserwować  
Bartekh

Duży problem z tylnym podnosnikiem w nh TD5030 :(

Polecane posty

Bartekh    0

Witam. Chciałbym sie dowiedzieć jaka moze być przyczyna tego ze gdy mój nh stoi zapalony z podniesionym pługiem(teraz to dopiero zauwazyłem) to tylny podnosnik co chwile (ok 15s) podnosi pług który znowu powoli opada(nie duzo bo około 5-10cm od górnego połozenia ale jednak) i znów go podnosi sam.

Moj pług to akpil MIX 40 4 korpusy który waży ok 600-700kg, wiec to chyba nie jest szczyt mozliwosci tego podnosnika :-/. Jaka moze byc przyczyna takiego zachowania bo mysle ze po 5 latach nie bede musiał robić mu pompy :'(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    12

A z podnoszeniem na rozgrzanym oleju pod ciezarem nie ma problemu? jak nie to pewnie rozdzielac, miałem pare lat temu podobny problem tylko ze u mnie na rozgrzanym mial problemy czasami, dokladnie nie pamietam co bylo robione ale z tego co pamietam to pompa byla nowa zakladana i juz tak nie opuszczal, napewno tez cos wina lezala po stronie rozdzielacza bo do dzisiaj troszeczke popuszcza pod ciezarem ale juz nie tak jak to bylo wtedy 

Edytowano przez crative009

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartekh    0

z podnoszeniem nie ma problemu nigdy, nawet po dłuzszej pracy. A co w tym rozdzielaczu sie mogło stać? Do wymiany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    12

jeżeli boisz się go rozbierać to do wymiany a jeżeli nie to jeszcze można spróbować go uszczelnic, bo myślę ze tak szybko to on sie nie wytarł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartekh    0

Bede sie orientował ile taka wymiana by mnie wyszła bo sądze ze to nie małe pieniadze, a jak nie bedzie tak robił z innymi maszynami to pewnie zostanie tak jak jest, a co do naprawy to raczej nie ja tylko serwis bo ja sie na tym nie znam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    12

To serwis zawsze stwierdzi ze lepiej wymienic na nowy bo mniej robory niż go rozbierać i uszczeliac, chyba że trafi sie ktoś kto chce pomoc klientowi a nie go naciągać na koszta bo czasami sie trafiają tacy co chca pomóc mniejszym kosztem, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartekh    0

a ten rozdzielacz to jest w srodku w moscie czy gdzies na wierzchu bo ja go nie widze :huh:  . Te dzwignie do podnoszenia wchodzą do srodka do mostu. Bo jak jest w srodku to ja sie na pewno za to nie zabiore  :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    12

Jak zauważyles to rozdzielacz jest w środku, nie wiem czy przypadkiem nie bedze konieczne uniesienie kabiny aby dostac sie do tego podnosnika, chociaż moze udać się poprzez odkrecenie siedzenia ale moze byc za malo miejsca aby go wyjąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrkow14    1

Witam, a  ja chciałbym się dowiedzieć czy w swoich TD macie dociążanie podnośnika. Mam cięzkie ziemie i na bardzo zjeżdżonych wysadza mi pług do góry. Podobno ta lewa dźwignia jest od tego, ale u mnie nie działa. W mtz 82 mam takie dociążenie, że tył może być w powietrzu i pługa nie wypchnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    12

TDki nie maja dociązenia, ta druga dzwignia jest(prawdopodobnie) od regulacji silowej (czy jakos tak) jak ruszalem ta dzwignia to maszyna na podnosniku sie unosila delikatnie itd ale jeszcze musze to dokladnie sprawdzic jak bd orał na zime 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacenty113    1

TDki nie maja dociązenia, ta druga dzwignia jest(prawdopodobnie) od regulacji silowej (czy jakos tak) jak ruszalem ta dzwignia to maszyna na podnosniku sie unosila delikatnie itd ale jeszcze musze to dokladnie sprawdzic jak bd orał na zime 

 

dokładnie- ta dźwignia jest od regulacji siłowej, sam czasem jej używam jak ciągnik nie daje rady z tym że działa zazwyczaj z opuźnieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
    • Przez Mr_WW
      Witam, dzisiaj rano przy odpalaniu nh td5.85 pojawily się dwa błędy: 3003 i 14016. Przez pierwsze 5 sekund po odpaleniu wszystko było ok a potem obroty szybko wzrosły z 900 do około 1400 i tak się utrzymywały i wtedy też pojawiły się te kody błędów. Wyłączałem i włączałem silnik jeszcze z 3 razy i za 3 już było wszystko ok. Zastanawiam się co mogło być przyczyną? czy może to że było małe napięcie na aku, bo ciągnik stał ze 2 tygodnie i do tego był mróz z -6C ? Wcześniej takie błędy się nie pojawiały i generalnie nie było problemów przy odpalaniu.
      Zerknąłem sobie w internety i wyszło że 3003 to:
      Accelerator Pedal Signal - SOURCE LOW czyli Sygnał pedału przyspieszenia – ŹRÓDŁO NISKI
      lub:
      Foot Throttle Sensor -Signal Below Range Min. czyli Nożny czujnik przepustnicy – sygnał poniżej zakresu min.
      14016 to:
      The ADIC 5 volt reference voltage is too high - above 6 volts czyli Napięcie odniesienia ADIC 5 V jest zbyt wysokie – powyżej 6 V
      lub:
      Engine shutdown activated czyli Aktywowano wyłączenie silnika.
      Podsumowując mi to wygląda na zbyt niskie napięcie i świrowanie komputera z tego powodu chociaż z drugiej strony ciągnik nie miał większych problemów z odpaleniem... Może ktoś z was miał taką sytuacje?
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj