zyz1o

john deere opony ;/

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
zyz1o    9

witajcie w jd mam oponki firestone i sa chyba jakies dziadowskie bo sie szybko zdzieraja dwa lata i juz ponad pol bieznika poszlo jeszcze z rok i bedzie kompletnie lysa dodam ze ciagam swoim jd duza przyczepe do sianokiszonki troche za duza ale to chyba nie gra roli wiec powiedzcie mi jakie oony warto zakupic znajomy w fastracku ma trelborg czy jakos tak i wygladaja o niebo lepiej od moich mimo ze jcb ma juz z 5 lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Ile h najeździłeś przez te 2 lata? Ciągnik dużo w transporcie, po asfalcie jeździ? Na której osi te opony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

1700 mth duzo  w transporcie po asfalcie i drogach piaskowych opony na tylnej osi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ejczbio    82

Odkopię temat... Przednia prawa opona zużywa się nierównomiernie, czyli zewnętrzny protektor jest o jakieś 0.5 cm bardziej zużyty nić wewnętrzny. John Deere 6320, opony Goodyer Optirack czy jakoś tak. Co może być przyczyną? Źle ustawiona zbieżność? Wada opony?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Wskazuje na to, że jest za duża zbieżność. Mogą być też luzy w przodzie. Wszystko po kolei trzeba sprawdzać. najpierw luzy na mocowaniu osi do ciągnika. Potem układ kierowniczy i na końcu łożyska zwrotnicy. Jeśli nie ma luzów to zbieżność na koniec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ejczbio    82

Dzięki za odpowiedź, właśnie miałem to posprawdzać. Ciągnik współpracuje z turem, więc bez problemu przód uniosę, a dowiedziałem się, że jakaś tulejka mogła pęknąć..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

nowy traktor i luzy tak ?? zart wez wywal te opony na jakies lepsze i bedzie wszystko dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ejczbio    82

No więc końcówka drążka kierowniczego do wymiany. Teraz uwaga, oryginał JD 1300zł, zamienniki 700 i 230, zastanawiam się który z zamienników wybrać.

zyz1o trochę przeginka wywalać opony po 2300h przebiegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

no to troche przegialem ale co innego zrobic ?? trzeba sie pomeczyc az sie zjada na sero a to sie szybko stanie widze po swoich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCzesio123    3

No więc końcówka drążka kierowniczego do wymiany. Teraz uwaga, oryginał JD 1300zł, zamienniki 700 i 230, zastanawiam się który z zamienników wybrać.

zyz1o trochę przeginka wywalać opony po 2300h przebiegu.

 

Ten zyz1o Wcale nie przegina ja miałem w jd 6150m też taki problem że od nowości się szybko opony ścierały  i jeszcze drgania powodowały te opony wymieniłem na te podobno dobre michelin czy jakoś tak. Właśnie miałem ci pisać o tym drążku też miałem taki problem tylko w pronarze 82a to luzy były i źle mi się bieżnik ścierał ;]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj