Skocz do zawartości

Zdjęcie

Ford 8630 PowerShift


11 odpowiedzi na ten temat

#1 Share gmari72

gmari72

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 12 wrzesień 2014 - 21:51

Ford 8630 PowerShift

Traktor szarpnie przy cofaniu na każdym biegu. Co może być przyczyną? Do przodu rusza płynnie.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ford 8630 PowerShift Dzisiaj, 23:11
  •  

#2 Share PiotrekNHts

PiotrekNHts

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 221 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 wrzesień 2014 - 09:30

Ford 8630 PowerShift

próbowałeś może kalibrować skrzynie ?



#3 Share gmari72

gmari72

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 13 wrzesień 2014 - 17:20

Ford 8630 PowerShift

Skrzynia była kalibrowana. Przy cofaniu długo się czeka a następnie ciągnik szarpnie kiedy zacznie ruszać.

 



#4 Share gmari72

gmari72

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 16 wrzesień 2014 - 22:21

Ford 8630 PowerShift

przy cofaniu występuje błąd H6. oznacza uszkodzenie w głównym zaworze sterującym transmisji sprzęgła hydraulicznego.
Wiecie gdzie jest ten zawór?


Edytowany przez gmari72, 16 wrzesień 2014 - 22:27.


#5 Share farmer1975

farmer1975

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gorzów Wlkp.

Napisany 24 listopad 2015 - 10:34

Ford 8630 PowerShift

przy cofaniu występuje błąd H6. oznacza uszkodzenie w głównym zaworze sterującym transmisji sprzęgła hydraulicznego.
Wiecie gdzie jest ten zawór?

 

czy wiesz już gdzie jest ten zawór? też nie mogę go znaleźć! Nie jedzie mi do tyłu, wyskakuje błąd H6



#6 Share karamba23

karamba23

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 08 marzec 2016 - 23:18

Ford 8630 PowerShift

ten zawór to cewka mc2


daj na krótko masę na cewkę rev i zobacz czy będzie ok 


możesz mieć kontrakton w lewarku uszkodzony



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ford 8630 PowerShift Dzisiaj, 23:11
  •  

#7 Share farmer1975

farmer1975

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gorzów Wlkp.

Napisany 09 marzec 2016 - 00:12

Ford 8630 PowerShift zawór mc2 dużo mi nie mówi który to i gdzie jest, załączam zdjęcie czy widać go tu?


22546976559_223a9f9551_z.jpgFord 8630 Powershift A by Marcin Husiatyński, on Flickr

ten zawór to cewka mc2

daj na krótko masę na cewkę rev i zobacz czy będzie ok 

możesz mieć kontrakton w lewarku uszkodzony


zawór mc2 dużo mi nie mówi który to i gdzie jest, załączam zdjęcie czy widać go tu?


22546976559_223a9f9551_z.jpgFord 8630 Powershift A by Marcin Husiatyński, on Flickr

Edytowany przez farmer1975, 09 marzec 2016 - 00:12.


#8 Share karamba23

karamba23

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 10 marzec 2016 - 21:06

Ford 8630 PowerShift

widzisz te oznaczenie na swoim zdjęciu (f2) ? tzn szybkie do przodu f1 wolne do przodu, rev wsteczny, mc1 i mc2 to sprzęgła a liczby i abc to biegi które są przez siebie mnożone. na przeciwko każdej cewki jest oznaczenie o którym ci napisałem. po uruchomieniu ciągnika wszystkie cewki muszą mieć plusa a załączane są masą. żeby ciągnik jechał muszą być załączone 3cewki (kierunek jazdy i dwie od biegów) np 3,c i f2 to załączona 18nastka do przodu a sprzęgło dla tego biegu to mc2. ze sprzęgłem jest odwrotnie gdy jest cewka uruchomiona to ciągnik stoi, w czasie odpuszczania pedału sprzęgła potenciometr przy pedale płynnie wyłącza cewkę i ciągnik rusza bo ta cewka zamyka zawór upustowy ciśnienia w koszach i ściskane są tarczki. to wszystko bardzo proste jest w tej skrzyni;p  z kąd jesteś?


jeszcze jedno te cewki sa 6v a cewki sprzęgła są sterowane prądem impulsacyjnym (tak jak zawór egr w samochodach) im częstsze impulsy tym bardziej wysuwany jest czpień cewki a co za tym idzie bardziej otwierany jest zawór upustowy.



#9 Share farmer1975

farmer1975

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 38 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Gorzów Wlkp.

Napisany 10 marzec 2016 - 21:24

Ford 8630 PowerShift

widzisz te oznaczenie na swoim zdjęciu (f2) ? tzn szybkie do przodu f1 wolne do przodu, rev wsteczny, mc1 i mc2 to sprzęgła a liczby i abc to biegi które są przez siebie mnożone. na przeciwko każdej cewki jest oznaczenie o którym ci napisałem. po uruchomieniu ciągnika wszystkie cewki muszą mieć plusa a załączane są masą. żeby ciągnik jechał muszą być załączone 3cewki (kierunek jazdy i dwie od biegów) np 3,c i f2 to załączona 18nastka do przodu a sprzęgło dla tego biegu to mc2. ze sprzęgłem jest odwrotnie gdy jest cewka uruchomiona to ciągnik stoi, w czasie odpuszczania pedału sprzęgła potenciometr przy pedale płynnie wyłącza cewkę i ciągnik rusza bo ta cewka zamyka zawór upustowy ciśnienia w koszach i ściskane są tarczki. to wszystko bardzo proste jest w tej skrzyni;p  z kąd jesteś?

jeszcze jedno te cewki sa 6v a cewki sprzęgła są sterowane prądem impulsacyjnym (tak jak zawór egr w samochodach) im częstsze impulsy tym bardziej wysuwany jest czpień cewki a co za tym idzie bardziej otwierany jest zawór upustowy.


Hej, dzięki za odpowiedź. W końcu ktoś mi napisał czego szukałem. Sprawdzę ten prąd na mojej cewce REV. Jestem z Gorzowa Wlkp. Jak jesteś nie daleko i chcesz to ogarnąć to zapraszam. Zapłacę.

#10 Share falko77

falko77

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:sulechow

Napisany 10 marzec 2016 - 22:01

Ford 8630 PowerShift

witam to jest taka sama skrzynia jak new holland model G jak bedziesz mial problem pisz w pl bede na koniec marca pozdrawiam 

fb mappatori suport team tel 00393290352992 whatsapp



#11 Share falko77

falko77

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 41 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:sulechow

Napisany 10 marzec 2016 - 22:47

Ford 8630 PowerShift

a tak na marginesie mc2 to elektro zawor modulatoru sprzegla  od gammy biegu od 10 do 18 jak jest problem z mc2 to powinien szarpac od 10 do 18

a raport rev idzie tak 

r2 1ar

r3 2ar

r4 3ar

r5 1br

r6 2br

r7 3br

r8 1cr

r9 2cr

r10 3cr

 

 

tak ida raporty rev biegu wstecznego 

 

 

pozdrawiam 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Ford 8630 PowerShift Dzisiaj, 23:11
  •  

#12 Share karamba23

karamba23

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 5 postów

Napisany 10 marzec 2016 - 22:58

Ford 8630 PowerShift

aha i sprawdź próbówką z której strony wpływa plus bo już nie pamiętam czy to czarny czy niebieski przewód bo masę musisz dać od strony masy. w takim teście każda dobra cewka musi kliknąć jak nic nie usłyszysz to w niej jest problem. nie ja się w takie rzeczy nie bawię, nie jestem żadnym mechanikiem tylko rolnikiem;D

 


 


Edytowany przez karamba23, 11 marzec 2016 - 00:58.


Podobne tematy