Zaloguj się, aby obserwować  
mariusz1304

Renault 85-32 MX od czego ta dźwignia

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mariusz1304    0

Witam,

nam tą Renówke od wiosny i narazie nie ma z nią żadnych problemów. Zastanawiam się tylko od czego jest ta dźwignia pod tablicą zaznaczona na rysunku(zdjęcie reni z napędem ale u mnie jest to samo)? Coś gdzieś czytałem że jest to "jakby dźwignia hamulca hydraulicznego, silnik cały czas po włączeniu biegu jest połączony z kołami". O co dokładnie z tym chodzi.

Z góry dziękuje za odpowiedź.

post-18323-0-48186300-1410442417_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Dzwignia służy do uruchamiania rozdzielacza kierującego olej do złączki hamulca hydraulicznego przyczepy. Reszta wypowiedzi dotyczyła budowy układu napędowego ,w którym silnik przenosi napęd na koła, a przy zwalnianiu hamuje (skrzynia przekładniowa nie posiada tzw. wolnego koła jak w rowerze)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz1304    0

Czyli jak podepnę hamulce hydrauliczne od przyczepy to żeby one działały musze wyciągnąć tą dźwignię? Dobrze kombinuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin2    5

Tak kolego, jeśli podepniesz przyczepę ,oczywiście z hamulcami hydraulicznymi to wtedy manewrujesz dzwignią i olej leci do przyczepy.ten rozdzielacz jest po to aby odciążyć hydraulikę ciągnika od zbędnych przeciążeń.mozesz to zauważyć jesli masz załączone na hamowanie do przyczepy ,deptasz na pedał i powinienieś słyszeć brzęczenie wtedy puszcza zawór bezpieczenstwa na instalacji hamulcowej i w instalacji sa duze i szybkie skoki cisnienia majace wplyw na żywotność układu hudraulicznego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj