Skocz do zawartości

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt


63 odpowiedzi na ten temat

#41 Share krzysiu

krzysiu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 643 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 listopad 2014 - 16:46

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt

Ja mam dwa małe DF i super się sprawują malutki DF87agroplus ma ponad 5000mth i chodzi jak marzenie, w mojej okolicy ciągniki marki JD mają opinię awaryjnych przynajmniej seria 5r to pomyłka zupełna reszta modeli również miała spore problemy długo bym wymieniał ale układ paliwowy CR ma ciężko przejeździć 3000mth wymieniają najczęściej pompę paliwową i wtryski jeden a niekiedy wszystkie koszt spory firma nie bierze tego na siebie a to wada wrodzona tych pomp. Stwierdziliśmy z kolegami co mają JD że on tak dużo pali ON nawet pompy i wtryski tego nie wytrzymują nie kupiłbym marki JD ze względu na wysokie spalanie ON, drogie części i jednak nie jest taki bezawaryjny jak to się kiedyś mówiło jak nie mieliśmy tej marki


 


Edytowany przez krzysiu, 29 listopad 2014 - 16:53.


Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt Dzisiaj, 19:06
  •  

#42 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 29 listopad 2014 - 17:35

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt

Rozumiem tylko zobacz mam 6620se oraz 5720 i w tym 6620 ósmy rok bez żadnej poważnej awarii i oby tak dalej, ma już ok 4550 mth. Mój 5720 zaś miał walniętą pompę paliwową i  zamiast 80 miał 60km. 

I Rozmawiając z serwisantem zapytałem co jest największą wadą bądź najczęstszą awarią w ciągnikach 6r i odpowiedział mi właśnie że wtryski. Przez 2 lata i tak mamy gwarancję na maszynę więc nic nas chyba nie obchodzi bo wszyskie awarie są pokrywane z kieszeni dealera. Tak jak pisałem chciałbym żeby nowy ciągnik pochodził również co najmniej te 8 lat. Chcemy kupić komfortowy ciągnik i mocny. Ta cała wersja R bardzo mi się spodobała. Wygląda bardzo fajnie, jest mega wygodna oraz wydaje się silną serią pod względem uciągu. Czytałem też u kogoś że porównywał moc swojej 6140r i kolegi 6830 jesli dobrze pamiętam była tam różnica 5km na korzyść starszej wersji. W swojej wypowiedzi napisał że ciągniki sprawowały się podobnie jak nie tak samo. Więc Jestem ciekaw jak radziłby sobie ten 6150r ze skrzynią albo DD albo AutoPowr. Pytając serwisantów odnośnie skrzyni tz która jest lepsza pod względem uciągu itp to każdy z nich mówił że gdyby miał wybierać między tą AP a DD to wybrałby DD ponieważ jest to skrzynia mechaniczna i wszystkie przełożenia są tam przekazywane właśnie mechanicznie w AP zaś robione jest to hydraulicznie i tu nie rozumiem tego o co tu chodzi (jeśli bym ktos mógł wytłumaczyć AP to byłbym wdzięczny.) Cała seria R jest dużo bardziej zbajerowana na tle M'ek. W seri M jeśli dobrze pamiętam nie można wziąć amortyzacji kabiny co jest dla mnie sporym minusem. 

Reasumując co sądzicie o tych ciągnikach. Prosiłbym abyście pisali różne informacje które są wam znane. I która przekładnia jest lepsza do ciągnika o mocy 150km. 

A byłbym zapomniał a co sądzicie o 7720/ 7730/7430?lepiej byłoby kupić nową maszynę z salonu czy może jednak starszą ale z mniejszą ilością elektroniki? 



#43 Share inwi

inwi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice grajewa
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze, komputery

Napisany 29 listopad 2014 - 17:52

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt

http://tractortestla...Id=4805395&.pdf John 6150 test nebraska

http://www.services....Fahr-6160_d.pdf mały 4cyl agrotron 6160ttv test z agroscope

http://www.deutz-fah...-zuzycia-paliwa na dole tej strony odnośnik do testu traction modelu 6160 6cyl na skrzyni powershift

http://tractortestla...3d-95316c833060 test massey 7615VT

http://tractortestla...be-f0b055d0973b test massey na dyna 4

http://tractortestla...0b-44fe14025049 massey na dyna 6

Wstawiłem test 3 różnych skrzyń w messey aby pokazać ile zabiera lub daje dany typ skrzyni.

Zanalizowałem dane i wnioski są takie z tych marek co wymieniłeś Deutz powinien być najoszczędniejszy przeciętnie wykonując różne prace, John najwolniej schodził z obrotów, a MF niby się reklamowali że gwarancje można na 5 lat wyciągnąć. Silniki Johna mają najlepiej dopracowane filtry DFT. W mojej okolicy są 2 johny serii R 40 i 50 posiadacze nie narzekają ale co można po roku czy ponad roku powiedzieć. Deutz 6 cyl zawsze był pożądany, ten silnik im się pod względem spalania udał. Nic z tych ciągników nie powinno ci się jakoś poważnie zepsuć przed 5-6tys mth. Podaj mi cenny wszystkich modeli o jakie pytałeś a ja podam swój typ


Edytowany przez inwi, 29 listopad 2014 - 18:51.


#44 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 29 listopad 2014 - 19:54

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt

Więc John Deere 6150R ok 430 tyś netto 

Massey Ferguson 7615 Dyna6 ok 350 tyś netto

Fendt 714 scr ad blue ok 490 tyś netto

Deutz Fahr 6160.6 ttv ok 390 tyś netto

I John deere 6150M ok 340 tyś netto

Wszystkie te ciągniki są na full opcji i dlatego taka cena. A rozmawiałem z jednym dealerem to zasugerował aby kupić np 6140R i po prostu dołożyć mu mocy do tych 160km. Jak sądzisz która opcja lepsza kupić gotową 150? czy jednak dokładać te 20 koni ? 



#45 Share damianzbr

damianzbr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2820 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 listopad 2014 - 20:00

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt

JD 6150R w cenie 430tys ale raczej brutto...



#46 Share inwi

inwi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice grajewa
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze, komputery

Napisany 29 listopad 2014 - 20:12

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt

Ja w takich sytuacjach patrzę czy nie ma różnicy masy miedzy modelami a miedzy john 40r a 50r jest więc temat trzeba dojść  skąd ta różnica. Czy osie i skrzynia na pewno są takie same i czy turbo i inny osprzęt też. I jak się już upewnisz że w tych podzespołach nie ma różnic to wiesz że można spokojnie chipować. Ku... nie wieżę że to pisze ale najkorzystniej wygląda tu MF. O seri M są mieszane opinie a reszta jest po prostu droga tyle że dyna 6 to nie bezstopniówka.



#47 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 29 listopad 2014 - 20:25

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt

No ostatnio rozmawiałem ze znajomym który miał możliwość orki 7615 w Dyna 6 i powiem szczerze że nie był nim zachwycony, stwierdził że ten ciągnik zachowywał się jak muł. On sam ma 7475 i powiedział że nie zamieniłby się na tego 7615. Ogólnie te nowe massey'e mi się praktycznie nie podobają te stare x4xx to było coś tak samo jak wszystkie inne sprzęty np john deere 7720 bądz fendt 818 fav..

I Czemu ludzie są nie zadowoleni z tych M? Rozmawiając z dealerem oraz serwisantem to sprzedaż serii M w polsce wynosi ok 90% a R no to reszta tz 10%. Czemu jest tu taka dysproporcja? I za chwilę zobaczę i porównam na stronie john deere te 2 modele. a co sądzisz o skrzyni DD i AutoPowr? Jak sądzisz lepiej wziąć taką która jest wygodniejsza czy może jednak zastanawiać się nad AutoQuad + eco. :)

 



#48 Share inwi

inwi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice grajewa
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze, komputery

Napisany 29 listopad 2014 - 20:42

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt

Wiesz w tym roku orka mało komu szła wieszałem psy na naszym maxxumie 125 że mu słabo idzie, stonowałem trochę opinie gdy kolega zchipowanym 6630 premium też miał kłopoty z orką a normalnie śmigał. jeśli ma być john może spróbuj tak http://tractortestla...6a-4867c7cb7e31 skoro twierdzisz że seria M potrafi cię zadowolić 6170M mógłby być kompromisem mniejsza cena większa moc. A co do skrzyń najlepiej żeby się użytkownicy wypowiedzieli bo tyle na af sprzeczych opini na ich temat można przeczytać że mam mentlik.



#49 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 29 listopad 2014 - 20:51

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt

Akurat to ja wolałbym mieć Coś z serii R, ponieważ chciałbym aby posiadał ten ciągnik amortyzację kabiny, tls+, skrzynię która byłaby umiejscowiona w podłokietniku na którym znajdują się np złącza elektrohydrauiliczne itp. :) 



#50 Share inwi

inwi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice grajewa
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze, komputery

Napisany 29 listopad 2014 - 23:17

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt

Wiesz tak się zastanawiam a może claas. Silnik Johna spore możliwości jeśli chodzi o wersję. Ba jeśli masz odrobinę szczęścia może jeszcze znajdziesz jakąś 630 (nie mylić z 630c) z 13 roku jeszcze bez dft. Powinno być taniej (chociaż tak się w moim przypadku przy cenie upierali ze mam case ale ja miałem ograniczone możliwości finansowe. dealer był skłony zejść z ceny jak max125 był już na podwórku). Widzę że sentyment do marki bierze górę. Chcesz wydać nieprzyzwoicie duże pieniądze na ciągnik. Moim zdaniem powinieneś wziąćna testy i johna i deutza(doradzał bym na powershifcie deutz w wersji profi). przeorać po kawałku pola jednym i 2 przejechać się w transporcie jednym i drugim. zanotować spalanie i osiągi i wtedy wybrać. a co do patentu z wzięciem modelu niżej sprawdź czy na pewno taki tuning jest bezpieczny. Wiesz co jakie modele wchodzą w grę więc testuj bo zwrotów nie będzie.

 

ps. jutro może mnie na af nie być.



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt Dzisiaj, 19:06
  •  

#51 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 30 listopad 2014 - 00:10

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt

I Czemu ludzie są nie zadowoleni z tych M? Rozmawiając z dealerem oraz serwisantem to sprzedaż serii M w polsce wynosi ok 90% a R no to reszta tz 10%. Czemu jest tu taka dysproporcja?

 

Cena czyni cuda, tak samo dlaczego NH sprzedaje najwięcej ciągników? Bo są tanie.

 

JD też ma trochę podobnie bo eRek i wogóle ciągników powyżej 130-150km nie sprzedają dużo a na potęgę sprzedają się te tanie modele.
 



#52 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 30 listopad 2014 - 08:24

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt

Ale taniej nie zawsze znaczy lepiej. Więc idąc tym myśleniem lepiej zainwestować więcej i kupić coś z serii R czy jednak pozostać przy tej serii M a może wgl wziąć coś używanego pod uwagę np 7720 ? 



#53 Share krzysiu

krzysiu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 643 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 listopad 2014 - 09:50

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt

Kolego masz dwa JD jesteś zadowolony nie psują się to wiadome że kupisz JD choćby był znacząco słabszy niż  jego konkurent w tej klasie i ok. każdy bierze co uważa. Fajne pytania dajesz nie powiem R czy M a może 7720używane jak masz pieniądze tylko się zastanawiasz co lepsze to ja bym wybrał bez pytania Fendt 720Vario nowy pełna opcja ma podniesioną masę użytkową o 1t wzgl mnieszych modeli wzmocnioną przednią oś i wiadome że naj naj. Jak można myśleć nad używanym 7720 mając możliwość kupić bez trudu nowy przecież kto kupi ciągnik takiej mocy w takich pieniądzach i postawi go w garażu przecież używany 7720 w każdym roku robi minimum 1000mth a częściej 1500mth i myśleć nad zakupem grata do remontu co ktoś się pozbywa mając gotówkę na nowy, mając do wyboru M lub R to R wygrywa totalnie jeszcze dobierz pełną możliwą opcję z bliźniakami na dwóch osiach i będzie ok.


 


Edytowany przez krzysiu, 30 listopad 2014 - 09:51.


#54 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 30 listopad 2014 - 12:17

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt

Kolego a do czego byłby mi potrzebne te bliźniaki? Nie widzę ich zastosowania w naszym gospodarstwie. Jak sądzisz która skrzynia byłaby najlepszym strzałem do ciągnika 6150r ? Pozostać przy sprawdzonym AutoQuadzie+ eco czy może zaufać marce i kupić ciągnik z przedkładnią albo bezstopniową albo DD. Która byłaby najlepsza wg ciebie? I czy amortyzacja kabiny jest dobrym rozwiązaniem czy jednak to nie dużo daje i lepiej pozostać przy normalnym układzie zawieszenia kabiny? Może wystarczy sam TLS+ ? Ostatnio czytałem że amortyzacja kabiny tak naprawdę nie daje za dużo i chciałbym skonfrontować te informacje z waszymy. Moim zdaniem amortyzacja kabiny to duży komfort i ułatwienie dla operatora ale zapraszam do dyskusji :) 



#55 Share damianzbr

damianzbr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2820 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 30 listopad 2014 - 15:42

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt

Bierz bliźniaki bo później będziesz żałował. Ewentualnie 7720 + jakiś mniejszy może MTZ82 z ładowaczem czołowym wtedy dwa ciągniki to tak jak jeden porządny ma bliźniakach.



#56 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 30 listopad 2014 - 17:22

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt

Niestety nie rozumiem twojego toku myślenia. Po co mi MTZ jeśli chcę tylko ciągnik o mocy 150km. Mam już 5720 i 6620 i jeden z nich ma tura. Idąc twoim tokiem myślenia to najlepiej byłoby kupić Mtz tylko jeszcze nie wiem czemu, ale nic raczej nie tracę. ;) 



#57 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 01 grudzień 2014 - 16:41

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt

Kolego a do czego byłby mi potrzebne te bliźniaki? Nie widzę ich zastosowania w naszym gospodarstwie. Jak sądzisz która skrzynia byłaby najlepszym strzałem do ciągnika 6150r ? Pozostać przy sprawdzonym AutoQuadzie+ eco czy może zaufać marce i kupić ciągnik z przedkładnią albo bezstopniową albo DD. Która byłaby najlepsza wg ciebie? I czy amortyzacja kabiny jest dobrym rozwiązaniem czy jednak to nie dużo daje i lepiej pozostać przy normalnym układzie zawieszenia kabiny? Może wystarczy sam TLS+ ? Ostatnio czytałem że amortyzacja kabiny tak naprawdę nie daje za dużo i chciałbym skonfrontować te informacje z waszymy. Moim zdaniem amortyzacja kabiny to duży komfort i ułatwienie dla operatora ale zapraszam do dyskusji :)

 

Wg. mnie miękka oś super sprawdza się w jazdach po drogach na większych nierównościach a kabina znowu lepiej na polu tłumi mniejsze ale częściej występujące nierówności. Bez zastanowienia brałbym jedno i drugie.

Co do skrzyni to ja bym brał DD.



#58 Share inwi

inwi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice grajewa
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze, komputery

Napisany 01 grudzień 2014 - 18:53

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt

Widziałem kiedyś taki filmik na YouTube niestety znaleźć nie mogę gdzie operator fendtem z amortyzacja osi przejeżdżał przez bale pokładane w odstępach. Ten fendt miał podpięty pług. jak jechał wolno pług załapał kontakt z podłożem potem przejechał maxi szybko i zero kontaktu. Zgadzam się z poprzednim tekstem kabina to uzupełnienie amortyzacji osi nie na odwrót.Co do tłumienia nierówności to tłumienie ich przez kabinę jest skuteczne przy małych prędkościach, czyli roboczych gdzie amortyzację osi z jakich powodów się wyłącza np przy turze. Rozmawiałeś już z dealerem skąd ta różnica w masie 6140r i 6150r.(może jest tak jak z case'm że w większych modelach najbiedniejszej skrzyni nie sadzają,a waga mniejszych modeli podana z lżejszą skrzynią). 



#59 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 01 grudzień 2014 - 21:51

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt

Nie pytałem ponieważ ostatnio nie miałem kontaktu z dealerem. Ciągnik miałby być zakupiony na PROW. A co sądzisz o uciągu tego ciągnika tz 6150r ? Czy dałby on sobie radę z beczką ok 18000l i do tego np aplikator ? 

I tutaj teraz odniosę się do twojej wypowiedzi. Więc kabina nie jest wcale takim wielkim łał i jest to po prostu nie potrzebny koszt i dodatek ? Wystarczyłaby po amortyzacja przedniej osi ? Ciągnik ten będzie też bez tura jedynie tuz z przodu ;) 



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt Dzisiaj, 19:06
  •  

#60 Share inwi

inwi

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 129 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice grajewa
  • Zainteresowania:maszyny rolnicze, komputery

Napisany 01 grudzień 2014 - 22:29

John Deere 6150r DD vs Deutz Fahr 6160ttv a może jednak Massey Ferguson 7615 vt

Ujmę to tak amortyzacja osi odpowiada za 80% komfortu a kabina za 20%.Amortyzacja osi wpływa na prace całego ciągnika bo trochę inaczej się dzięki niej prowadzi (nie oderwiesz się od fotela i w nic nie uderzysz), kabina wpływa tylko na komfort operatora i koryguje to czego nie załatwiła amortyzacja osi. Może i bez tura ale różne maszyny będziesz z nim agregował. Ja w maxxumie mam tylko amortyzacje kabiny i może mam przyzwoity komfort, ale za szybko z maszyna nie polecę bo tylko łomot by był i niestabilne zachowanie a z amortyzacja była by już bajka. Amortyzacja kabiny ma swoja wartość w polu, na wstecznym (bo tylne koło ci np wpada w dołek którego nie zauważyłeś). więc jeśli cie stać bież jedno i drugie. Choć gdyby ktoś mnie postawił w sytuacji albo amortyzacja osi albo kabiny wybrałbym oś. 14 tys na-pewno powinno być ok 18 tys szczerze powiem ci że nie wiem pociągniesz ale czy ze spalaniem wyjdziesz na ok.




Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy