Zaloguj się, aby obserwować  
kamilzapalski

John Deere 6130M

Polecane posty

hunter871    1

Tak patrze za 130. ciagnik bedzie pracowal na 40hektarach jako ciagnik główny czyli orka, siew, transport. a układ pneumatyczny w jd jest jedno czy dwuobwodowy? 


a co to jest  ten eco shift?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czyli będzie przy prędkości 40km/h będziesz miał 1800/1900 obrotów silnika a nie 2470 jak w przypadku mojego 6620se ;).

Będzie ci mniej automatycznie palił! 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to jest jak normalna skrzynia biegow, tylko ze masz jeszcze polbiegi ;) Po prostu ustawiasz bieg zalozmy D1 i orzesz. Dojedziesz do konca i tylko reweresem przod tyl i latasz tak :D A bieg caly czas jest zalaczony. Tylko na zawracaniu rewersem sie poslugujesz ;)

To juz od Ciebie zalezy. Mozesz dac bieg C4 i wieksze obroty lub D1 na mniejszych ;) Tutaj chodzi o predkosc lub moc ;) Jak moc nizszy bieg, predkosc wiekszy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hunter871    1

a jeżeli o opony to jakie bo nie chcialbym aż takich za szerokich miec załużmy 560 z tyłu i przod 420  sa takie w opcij?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to jest jak normalna skrzynia biegow, tylko ze masz jeszcze polbiegi ;) Po prostu ustawiasz bieg zalozmy D1 i orzesz. Dojedziesz do konca i tylko reweresem przod tyl i latasz tak :D A bieg caly czas jest zalaczony. Tylko na zawracaniu rewersem sie poslugujesz ;)

To juz od Ciebie zalezy. Mozesz dac bieg C4 i wieksze obroty lub D1 na mniejszych ;) Tutaj chodzi o predkosc lub moc ;) Jak moc nizszy bieg, predkosc wiekszy ;)

D1 do orki? myślę, że c4 wystarczy w zupełności osiągnąć prędkość 10km/h Na d1 to ciągnik się dusi. I najlepsze i najbardziej ekonomiczne obroty to ok 1800 bo powyżej 2000 to już w komin leci a nie w robotę! ;) Mam 2 johny więc wiem trochę. Sam też jeździłem 6140M i 6140R

A w załączniku masz wygląd skrzyniy

post-95719-0-45670300-1410696382.gif

Edytowano przez John6620

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

Moje zdanie jest takie że jak już jiał bym kupić nowy traktor kupił  bym mf .. jd już w kulki leci nie jest to co było poza tym slilniki wyżyłowane .. byle spełnić normy emisji spalin


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hunter871    1

pracuje na mf 6485 i nie jestem zadowolony z tego ciagnika. ma on 2100 motogzodzin i własnie siadły wtryski co troche cos z nim jest nie tak serwis conajmniej 4 razy w roku do czegos potrzebny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Słuchajcie ok te masseye kiedyś to było coś a teraz to wszystko jest podobne. Masey jest porównywalny do case/steyr bądz nh ^^ 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

W jd też ci pewnie wtryski padną skoro nie wiadomo co lejesz. Awarie układów wtryskowych są z reguły winą użytkujących bo leją nie wiadomo co. Jeśli chodzi o samo spalanie nowe mf y na pewno spalą mniej niż nowe jd bo mają scr a nie dpf. Wiele testów na hamowniach to potwierdza.  Pisanie bajek, że mf jest porównywalny do case itd to jest śmiech. Słyszałem,czytałem sporo dobrych opinii o case zwłaszcza tych większych. Podobnie o nh. W pewnym gospodarstwie jest jd 6170m i kilkuletni nh o podobnej mocy. Sam operator mówił, że nh  jest w stanie jechać o 2km/h szybciej z tym samym pługiem na tym samym polu niż jd. Jd to dobre ciągniki ale w wielu przypadkach przereklamowany takimi bajkami ja tu czytam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A ile koni ma tamten nh 200 ;) / Pewnie coś z serii TM ^^ a te dzisiejsze Nh to dałbym sobie rękę uciąć, że nie pójdzie szybciej :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Nie rozumiesz co to jest podobna moc? Ten i ten miał 170 KM. Pracownicy gospodarstwa czekali z niecierpliwością na nowego jd. Niestety testy w polu obnażyły całą prawdę przykrą dla jd. NH z 7 tys mth na liczniku był lepszy o 2 km/h. Sam osobiście słyszałem relację traktorzysty na polu który tylko co wyszedł z tego jd. Dodam, że jd miał już kilkaset mth więc powiedzmy, że był dotarty. Chociaż te nowe silniki w sumie docierania nie wymagają. Niestety ie wszystko z pod znaku jd jest naj. Chociaż jak mówię to nie są złe ciągniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzenio    17

Hubertusss a ja słyszałem że słoń sra trombą. Naprawde słyszałem jak jeden mówił do drugiego.


Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj