Skocz do zawartości

Zdjęcie

AgroRandka Ona szuka jego!


697 odpowiedzi na ten temat

#481 Share zetorlublin7341

zetorlublin7341

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2155 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo, ciągniki, motoryzacja, gotowanie, ogrodnictwo

Napisany 28 wrzesień 2014 - 20:28

AgroRandka Ona szuka jego!

Nie to nie jest normalne z założenia fajnie się pisze ok ale lepiej się rozmawia ze sobą. Sami powiedzcie nie chcieli byście teraz siąść wszyscy przy jednym stole i porozmawiać wszyscy razem, wiadomo że każdy by chciał:)



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AgroRandka Ona szuka jego! Dzisiaj, 06:52
  •  

#482 Share Lilii

Lilii

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 155 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 28 wrzesień 2014 - 20:30

AgroRandka Ona szuka jego!

Nie Lilii nie popieram wyciągania takich spraw na forum, ale to Ty powiedziałaś "NIE TA TO INNA" to z facetami chyba tak samo?      :P    łatwo można zmienić.    ;)

Korasz, ja jestem długodystansowcem ;)



#483 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 wrzesień 2014 - 20:31

AgroRandka Ona szuka jego!

Ja tego nie powiedziałem.



#484 Share Lilii

Lilii

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 155 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 28 wrzesień 2014 - 20:50

AgroRandka Ona szuka jego!

Czego??



#485 Share Kris1976

Kris1976

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 171 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 wrzesień 2014 - 20:54

AgroRandka Ona szuka jego! Lilii   PW 

#486 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 wrzesień 2014 - 20:57

AgroRandka Ona szuka jego!

Czego??

 

 

 

Sorry, źle zrozumiałem.



#487 Share Lilii

Lilii

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 155 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 28 wrzesień 2014 - 21:18

AgroRandka Ona szuka jego!

spoczko ;)



#488 Share Apista

Apista

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 450 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 28 wrzesień 2014 - 21:52

AgroRandka Ona szuka jego!

Długodystansowce są bardziej poszukiwane. :)



#489 Share Piotr3p

Piotr3p

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 145 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, okolice Kępna

Napisany 28 wrzesień 2014 - 21:56

AgroRandka Ona szuka jego!

Mam jedno zdanie do @Pajej - człowieku wejz Ty się uderz czymś ciężkim w głowę ( np młotek )  powiedz mi jak Ty byś się czuł gdyby jakaś dziewczyna upubliczniła Twoje wiadomości ? Nie cierpię takiego chamskiego zachowania nie ważne co napisała to są PW  ( PRYWATNE wiadomości ) jak sama nazwa wskazuje PRYWATNE więc jakim prawem to upubliczniasz ? Ciekawe jestem gdzie są moderatorzy ? Nie wiem co oni robią... @Pajej na Twoim miejscu bym Kasie przeprosił. Normalnie brak mi słów na takie zachowanie... 



#490 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 wrzesień 2014 - 22:05

AgroRandka Ona szuka jego!

 Piotrek co mają moderatorzy jeżeli ktoś upublicznia prywatne wiadomości, to tak jak bym upublicznił prywatny list, a listonosza powiesić.       :P    



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AgroRandka Ona szuka jego! Dzisiaj, 06:52
  •  

#491 Share Piotr3p

Piotr3p

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 145 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, okolice Kępna

Napisany 28 wrzesień 2014 - 22:09

AgroRandka Ona szuka jego!

@KORSARZ1- no racja heh :D ale to co on zrobił to tylko świadczy o jego wychowaniu... Takiego czegoś się nie robi po prostu.



#492 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 wrzesień 2014 - 22:16

AgroRandka Ona szuka jego!

Mówiłem mu to samo, to tak zareagował na dobre rady.     :P

 

Napisany Dzisiaj, 20:45

Profilaktycznie? mam pieskować? Korsarz ty taki "kobieciarz" takie rady...

 


Edytowany przez KORSARZ1, 28 wrzesień 2014 - 22:17.


#493 Share Piotr3p

Piotr3p

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 145 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wielkopolska, okolice Kępna

Napisany 28 wrzesień 2014 - 22:21

AgroRandka Ona szuka jego!

@Pajej sobie naskrobał ;)  po takiej akcji żadna dziewczyna nie będzie chciała do niego napisać bo może zostać upubliczniona ( rozmowy ) ;)



#494 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 28 wrzesień 2014 - 22:34

AgroRandka Ona szuka jego!

Czyżby następna afera taśmowa?     :P    nie te numery z naszą Kasiuniunią.       :P



#495 Share Pajej

Pajej

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1066 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 29 wrzesień 2014 - 06:24

AgroRandka Ona szuka jego!

Kilka sprostowań. Ja chciałem tylko czas od czasu popisac z Kasia, a wy jakbym sie zadłuzył, albo cos w tym stylu.

Po drugir rzeczywiscie przyznaje z tym upublicznianiem to delikatnie mowiac nie najlepiej wyszło, ale tam nic kompromitujacego nie było, mam ciekawsze wiadomosci ale zachowam to dla siebie.

Po trzecie w internecie jak na drodze panuje zasada ograniczonego zaufania. Ja nie pokazuje swojej facjaty i jak mi sie znudzi moge zmienic nick i bede kim innym. 

Wreszcie cos sie dzieje. a ze jestem wrogiem publicznym nr 1 to normalne. Tak jest swiat poukładany ze jak facet cos zrobi kobiecie zostawi ja czy cos to jest swinia łajdak itd, a jak kobieta zabawi sie chłopakiem to wszystko ok


Rolnik z powołania :-)

#496 Share glicer

glicer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 175 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kujawsko-pomorskie

Napisany 29 wrzesień 2014 - 07:28

AgroRandka Ona szuka jego!

Upublicznianie korespondencji z PW to po prostu ZENADA.Obojętnie kto i co o kim myśli.Mowi się dziecinada a to zwykłe k...........two.



#497 Share Lilii

Lilii

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 155 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 29 wrzesień 2014 - 07:36

AgroRandka Ona szuka jego!

haha Pajej to może upublicznij te ciekawsze wiadomości ? chętnie poczytamy.. xD



#498 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 29 wrzesień 2014 - 08:04

AgroRandka Ona szuka jego!

No no Lilii jak upubliczni co pisał z Tobą, to sobie poczytamy.      :P      :D   Także lepiej go nie rozochacaj.     :P     :lol: 


Edytowany przez KORSARZ1, 29 wrzesień 2014 - 08:08.


#499 Share Lilii

Lilii

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 155 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 29 wrzesień 2014 - 08:08

AgroRandka Ona szuka jego!

ze mną nie pisał.. (chyba) xD zaraz sprawdzę ;)



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AgroRandka Ona szuka jego! Dzisiaj, 06:52
  •  

#500 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 29 wrzesień 2014 - 08:12

AgroRandka Ona szuka jego!

Hahahaha, teraz wszystkie zaczną sprawdzać czy nie pisały z Pajejem i czy nie staną się ofiarami kompromitacji.      :P       :lol:

Hahahaha, prawdziwa afera taśmowa na AF, jeszcze coś ma.       :P       :D


Edytowany przez KORSARZ1, 29 wrzesień 2014 - 08:14.


Podobne tematy