Skocz do zawartości

Zdjęcie

AgroRandka Ona szuka jego!


697 odpowiedzi na ten temat

#341 Share zetorlublin7341

zetorlublin7341

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2155 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo, ciągniki, motoryzacja, gotowanie, ogrodnictwo

Napisany 15 wrzesień 2014 - 19:20

AgroRandka Ona szuka jego!

Jakie macho aktualnie kobiety poszukują pewnych siebie facetów, i nie wiem czemu zawsze jak słyszę, ech żeby miał poczucie humoru jeszcze. :lol:

Lina mówisz że Korsarz lubi zaczepiać ok, odpowiedz mi na pytanie ile ważą misie polarne :huh:



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AgroRandka Ona szuka jego! Dzisiaj, 23:51
  •  

#342 Share kuba900115

kuba900115

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 9 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zachodniopomorskie
  • Zainteresowania:Motoryzacja, Rolnictwo, Leśnictwo, Budowlanka, Ogrodnictwo, Mechanika, kick-boxing

Napisany 15 wrzesień 2014 - 19:47

AgroRandka Ona szuka jego!

Kuba spokojnie nie tak agresywnie. Wiem dziewczyny lecą na maczo :lol: ale Lili sama niewie na co leci  :P  A specjalnie dla Lili podam tytuł ulubionej piosenki mojej koleżanki Mikromusic-Takiego Chłopaka Lili coś dla Ciebie :lol:  troche póżno wpadam a dyskusja jak zawsze była na wysokim poziomie może jutro ;)

 

Nie zgrywam macho tylko mam taki charakter :P

 

 

Panowie spokojnie,  odstraszacie wolne dziewczyny

 

Ok już jesteśmy spokojni :)



#343 Share Landfarmer

Landfarmer

    Jeden lubi żebra, drugi lubi mostek, a ja lubię schab, bo tam ni

  • Members
  • PipPipPip
  • 607 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie, pow. Garwoliński
  • Zainteresowania:Wszystko co związane z rolnictwem

Napisany 15 wrzesień 2014 - 21:35

AgroRandka Ona szuka jego!

Na żywca mogłoby być gorzej :lol:


Szef wszystkich szefów  ;)


#344 Share Lilii

Lilii

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 155 postów
  • Płeć:Kobieta

Napisany 16 wrzesień 2014 - 09:00

AgroRandka Ona szuka jego!

Dlaczego zaraz macho?? Kobiety lubią jak się je adoruje i o nie walczy ;)



#345 Share tomeklodzkie

tomeklodzkie

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 27 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:łódzkie
  • Zainteresowania:Rolnictwo, wszystko totalnie:)

Napisany 16 wrzesień 2014 - 09:10

AgroRandka Ona szuka jego!

Pewnie że lubią... jednak najlepiej żeby każdy był soba...

 



#346 Share Landfarmer

Landfarmer

    Jeden lubi żebra, drugi lubi mostek, a ja lubię schab, bo tam ni

  • Members
  • PipPipPip
  • 607 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie, pow. Garwoliński
  • Zainteresowania:Wszystko co związane z rolnictwem

Napisany 16 wrzesień 2014 - 09:20

AgroRandka Ona szuka jego!

I to jest chyba najlepsza recepta


Szef wszystkich szefów  ;)


#347 Share zetorlublin7341

zetorlublin7341

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2155 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo, ciągniki, motoryzacja, gotowanie, ogrodnictwo

Napisany 16 wrzesień 2014 - 13:12

AgroRandka Ona szuka jego!

Grać nie ma sensu i tak się skapnie, nie ma to jak być sobą i tyle, pełen spontan na całego normalnie :lol:



#348 Share pastereczka

pastereczka

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 120 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk

Napisany 16 wrzesień 2014 - 16:14

AgroRandka Ona szuka jego!

Udawanie kogoś innego zawsze wychodzi.

Dlatego tak jak piszecie najlepiej być sobą, po co się później rozczarować



#349 Share Optimus

Optimus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 135 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:WPZ
  • Zainteresowania:ziemia woda -halucynacja hemoglobina taka sytuacja :)

Napisany 16 wrzesień 2014 - 19:45

AgroRandka Ona szuka jego!

Dlaczego zaraz macho?? Kobiety lubią jak się je adoruje i o nie walczy ;)

 

iluzje wciskane facetom kobiety nie chcą zeby  nad nimi skakać jak  piesek  ale chcą faceta z krwi i kości  a nie jakiegoś przylizusa takimi szybką sie nudzą o  traktowaniu jak partnera nie wspomne , i nigdy nie nalezy przytakiwać gdy nam wkręcaja jakąś iluzje bo juz po was ;)  tak to widze z moich obserwacji :D



#350 Share zetorlublin7341

zetorlublin7341

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2155 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo, ciągniki, motoryzacja, gotowanie, ogrodnictwo

Napisany 16 wrzesień 2014 - 20:32

AgroRandka Ona szuka jego!

Facet który nie ma swojego zdania to d*pa nie facet.  :D

https://www.youtube....h?v=yCL-TtBNFa8



Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AgroRandka Ona szuka jego! Dzisiaj, 23:51
  •  

#351 Share Landfarmer

Landfarmer

    Jeden lubi żebra, drugi lubi mostek, a ja lubię schab, bo tam ni

  • Members
  • PipPipPip
  • 607 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie, pow. Garwoliński
  • Zainteresowania:Wszystko co związane z rolnictwem

Napisany 16 wrzesień 2014 - 21:28

AgroRandka Ona szuka jego!

Trochę racji w tym co mówisz


Szef wszystkich szefów  ;)


#352 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 17 wrzesień 2014 - 19:02

AgroRandka Ona szuka jego!

Co to tak cicho jak nie ma Korsarza    :D   A i Wać Panna jakaś markotna, może ziemniaki zbiera      :P   widzę że VVanesssa usunęła konto      :D   no musiały chyba te  lody jej zaszkodzić        :P


Edytowany przez KORSARZ1, 17 wrzesień 2014 - 19:07.


#353 Share zetorlublin7341

zetorlublin7341

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2155 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo, ciągniki, motoryzacja, gotowanie, ogrodnictwo

Napisany 17 wrzesień 2014 - 19:38

AgroRandka Ona szuka jego!

No korsarz włąśnie ziemniaki wykopuję skąd wiedziałeś co podglądasz mnie przez satelitę. :ph34r:  Vanessa była i się zbyła myślała że jak rolnik to głupi i w ciemię nie bity a tu wała jak polska cała i tyle. :D



#354 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 17 wrzesień 2014 - 19:43

AgroRandka Ona szuka jego!

No tu bym z Kolegą polemizował      :D    miała obrońców  gotowych na wszystko.    :P       żeby nie my to jeszcze by się pobawiła trochę      :lol:



#355 Share Krassus

Krassus

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 717 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. podlaskie

Napisany 17 wrzesień 2014 - 19:55

AgroRandka Ona szuka jego! A ja uważam, że spotkała się z Xerionem, była to miłość od pierwszego spojrzenia i poprosił ją żeby usunęła tu konto.

BÓB HOMAR WŁOSZCZYZNA

 

JE DONALD TUSK KRÓLEM JEST


#356 Share zetorlublin7341

zetorlublin7341

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2155 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska
  • Zainteresowania:Rolnictwo, ciągniki, motoryzacja, gotowanie, ogrodnictwo

Napisany 17 wrzesień 2014 - 19:59

AgroRandka Ona szuka jego!

Ale korsarz przyznaj wesoło chociaż było oj wesoło, mogliśmy ją jeszcze troszkę podenerwować. No jak się spotkali i zaiskrzyło jak w bizonie podczas żniw to tylko szczęścia życzyć, oby tylko do jakiejś pożogi nie doszło :D



#357 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 17 wrzesień 2014 - 20:02

AgroRandka Ona szuka jego!

Rozumiem że to miał być żart     :P  ona by go sprzedała i nawet by o tym nie wiedział.     :lol: 



#358 Share artur125

artur125

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 318 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tarnowskie Góry/Pilica

Napisany 17 wrzesień 2014 - 21:51

AgroRandka Ona szuka jego!

Oj zaraz by go sprzedała pewnie się spotkali i tak ją zauroczył że teraz siedzą sobie na farmie i popijają drinki :lol: Ona sczęśliwa że nie musi <pracowac> On nadal jeszcze się nie połapał o co tutaj chodzi :lol: I zyli długo i ........... :D



#359 Share Landfarmer

Landfarmer

    Jeden lubi żebra, drugi lubi mostek, a ja lubię schab, bo tam ni

  • Members
  • PipPipPip
  • 607 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie, pow. Garwoliński
  • Zainteresowania:Wszystko co związane z rolnictwem

Napisany 17 wrzesień 2014 - 22:12

AgroRandka Ona szuka jego!

..... i lepiej nie mówić  :lol: Kontynuując Twoją wypowiedź artur125 :D


Szef wszystkich szefów  ;)


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
AgroRandka Ona szuka jego! Dzisiaj, 23:51
  •  

#360 Share pastereczka

pastereczka

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 120 postów
  • Płeć:Kobieta
  • Lokalizacja:Dolnyśląsk

Napisany 18 wrzesień 2014 - 09:42

AgroRandka Ona szuka jego!

Co wy nadal czepiacie sie Vanessy.

każdy jest inny, jeden dziwny drugi w miarę normalny ................Panowie a wy to chyba ideały.



Podobne tematy