PronarekP5

Opinie o Ursusach 912/914

Polecane posty

locke    293

Tak., jeżeli masz korki w bloku a nie dekle pod kolektorem wydechowym.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

[/size]

 

Czego nie wytrzymywały w 16, bo nie rozumiem? jeżeli jest założone ogumienie 38" to chyba normalne że i felgi są inne. A 16, też są na 34" i nic się tam nie dzieje.

 

 

 

Tu jest typowy 902, http://www.serwo.yoyo.pl/902.html ale te najnowsze mogły być już bardzo podobne do 912.

 

 

Pierwsze felgi skrecane 38 cali montowane w 16 i 12 na eksport to katastrofa. Mam takie w swojej i obie sa powzmacniane okregami z blachy 10 mm. Po prostu nie dawaly rady przy wzmocnionym podnosniku, kiedy wykorzystywany byl na 100 %. W nowszych wersjach wrocono do felg calistych.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Mówiliśmy akurat o felgach 34"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

fabrycznie chyba tak tak ale ja miałem składaka C-385 i miał 18,4x38


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek912    7

Panowie wydaje mi się że mojej 912 zwiększył sie apetyt na paliwo bowiem zaorałem 2.5 ha a w baku ubyło 60l :wacko: poradzicie mi coś do czego mam najpierw zajżeć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ile czasu orałeś ten kawałek, może to nie z racji silnika a z racji oporów pługa. Brałeś to pod uwagę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

12 na godzinę to nie jest dużo dla tego ciągnika, mi 1224 raz spalił 40 litrów w orce, a przeważnie mieściłem się w 16 na 1 ha orki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Jeśli w pracy silnika nie zauważyłeś żadnych zmian: ma niedobór mocy, dymi bardziej niż zwykle, jest bardziej mułowaty, itp., to sprawdź, czy nie masz wycieków z układu paliwowego. Kiedy to wykluczysz sprawdź, czy na pewno w zbiorniku było tyle paliwa, ile miało być (przed wyjazdem w pole), bo może ktoś pożyczył kilka litrów bez twojej wiedzy... W to raczej wątpię. Sprawdź również, czy pług nie ma nic z tym wspólnego oraz śruba/łącznik górny. Ręczny też możesz sprawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1490    6

2.5 h 5godzin takim smokiem to chyba skałę skrobałeś ja swoim 1490 robię 4 hektary w 3.5 godziny a zużycie paliwa ok 10 litrów pług obrotowy 3 skibowy duro bardzo ciężki szer orki 140 cm pewnie się ktoś podpioł do twojego zbiornika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

jeżeli juz od dobrych paru lat nic nie grzebałeś w silniku, to wykręć wtryski i pompę, jeðź z tym do sprawdzonego pompiarza i w zależności od tego co potrzeba zrobić zapłącisz od 100zł za samo sprawdzenie i regulację pompy, do ~700 za kompletną regeneracje pompy i nowe wtryski.

 

Gwarantuje ci, ze warto i tę kwotę zaoszczędzisz na paliwie w ciągu kilku dni roboty, a potem już tylko oszczędność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek912    7

Jutro zamierzam się tym zająć i mam pytanie żeby wykręcić wtryski musze zdejmować zbiornik czy obejdzie się bo nad wtryskami jest tam takie wypuklenie w zbiorniku i nie wiem czy go demontować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

a miezyłes mu spalanie na godzinę ??

nie trzeba zdejmowac zbiornika, i tak jak koledzy pisza wtryski i pompa to podstawa aby je razem zawieźć ..


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie    2062

Chciałbym kupić ursusa 912, jakie ma wady, a jakie zalety? Na co zwracać uwagę przy zakupie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

wziac ze sobą kogoś, kto juz od dawna ma taki traktor i przepracował na nim pare tysiecy godzin.

On bedzie wiedział gdzie patrzeć.

 

podstawa to tak jak wszedzie

 

ja np zwracam uwage czy silnik, tył nie sa obrzygane olejem. Jeśłi są, tzn ze włąściciel nie dba o sprzet, nie naprawia w pore, tylko czeka aż coś sie urwie/zatrze/peknie itp.

 

Patrz też na opony. Nowa do tyłu kosztuje minimum ze 2000zł, wiec jak kupisz na łysych, to 4kafle od razu inwestujesz.

 

Silnik, jak zapala, czy nie kopcui, czy nie dmucha z odmy, jakie ma ciśnienie smarowania.

 

Czy układ kierowniczy na serwie (słabo) czy na orbitrolu (lepiej)

 

Czy przekaźnik kreci i wyłącza

 

czy żółw zajac działa (przejechac sie i przetestowac)

 

zaczeic ciezka maszyne, podniesc na podnosniku zgasic i zobaczyc czy od razu nie opada

 

itp

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Szczerze to ja, jak i wiele osób zapewne, nie mam zaufania do takich ciągników. Handlarz zrobił kapitalkę i nie sądzę żeby zastosował części dobrej jakości. Znając życie założone najtańsze możliwe zestawy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rami    18

tylko ciekawe czy czy silnik zrobili z oryginalnych części czy zamienniki tak samo z przodem tak wygląda dobrze mój kuzyn ma wersję bez przodu i sprawuje się bardzo dobrze obrabiał nim 70 ha ale ma rocznik 1994 zapytaj się jakie części czy oryginał czy zamienniki i jakie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Seba092000    19

Cześć chciałem zapytać czy polecacie Ursusa 912 , czy każdy 912 ma orbitrol i na co zwrócić uwagę przy zakupie ? I ile on pali ?
Dzięki z góry ! :D

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Spalanie w orce 4x35 ok 11-13 średnie gleby głębokość ok 20 cm :D A przy kupnie trzeba zwracać uwage na prace silnika ciśnienie oleju jak podnosi na zozgrzanym silniku biegi jak wchodzą :D

Edytowano przez Domeksxxx1999

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj