PronarekP5

Opinie o Ursusach 912/914

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kris14    267

912 będzie fajna do jeżdżenia z przyczepami bo ma miękki przodek :)

Ew. poszukaj jakiegoś Zetorka 7211 albo 7711 [najlepiej na kołach 34" z tyłu] bo one też miały miękką oś, ale kasa za zetora będzie chyba większa, ale za to lepsza kabina.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kameleont25    75

Aleks72 Ale one z wyglądu to różnią sie tylko przednimi oponami ze względu na przedni napęd a jak ciągnik jest z przednim napędem to jest różnica i to nie mała, ale wiesz każdy ma swoje zdanie, ja bym brał 914.

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zależy u ciebie jako pomocnik nawet nie musisz kół zmieniać bo myślałem że do opryskiwacza i rozsiewacza. No i ta seria jest w miarę tania.

 

P.S

Mam 912 właśnie do sprzedania


FUNKMASTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

kris tylko za zetorka trzeba dac prawie drugie tyle a przynajmniej 10tys wiecej

Edytowano przez wojtas972

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

@aleks72 uważaj na ortografie bo Ci już tylko 10% brakuje do bana.

 

W odpowiedzi na temat to myślę ze 912 nie będzie złym ciągnikiem. Z jednej strony muł, ale w lekkich pracach to smokiem nie jest. Jeżeli byś miał zakładać tura to obowiązkowo musi być przedni napęd. A jak np by miał sporo pracować w transporcie to bez przedniego napędu się obędzie. Ta 912 z linku jest zadbana, przynajmniej tyle z fotografii widać.

Wg mnie bez turbo Ci wystarczy, 98KM jako pomocniczy to chyba ciut za dużo.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

tak jak kolega @kris14 poleciłbym ci Zetora 7x11, duża i cicha kabina, miękki przód, jak zadbany model to radio i nawiewy działają:rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

mineral kto ci powiedzial ze 912 bez turba ma 98KM?? z tego co wiem to ma 82KM a z turbem na 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aleks72    2

no nad zetorem też myślałem ale nie wiem jak z tym spalaniem ale chyba to musza troche palić a tura nie musze potrzebowac bo ja jusz mam w classie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szuma    13

912 jak juz sie rozkreci to smiga ladnie w transporcie, jakbys miał coś w polu robic to 4X4, ale tak to spoko maszyna, wygodnie sie tym jezdzi.


"Siła w jedności, jedność w wierzę"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aleks72    2

w tamtym roku u kolegi woziłem kukurydze 912 to nawet fajnie się nia śmigało i nawet nie jest przymółem jak piszecie a w polu to ja mam akurat silniejszy od 912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

mineral kto ci powiedzial ze 912 bez turba ma 98KM?? z tego co wiem to ma 82KM a z turbem na 100

 

Albo napisałem mało zrozumiale, albo źle zrozumiałeś mojego posta. Jest tak jak mówisz 912 ma 82Km a np 1012(model z turbo) ma 98KM. Dlatego napisałem że jak ma być pomocniczym to bez turbo wystarczy.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zależy u ciebie jako pomocnik nawet nie musisz kół zmieniać bo myślałem że do opryskiwacza i rozsiewacza. No i ta seria jest w miarę tania.

 

P.S

Mam 912 właśnie do sprzedania

 

a za ile byś go puścił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert812    101

A ja Ci radzę, nie pakuj się w ciągnik z napędem na jedna oś. 4x4 będzie Ci brakować w większości najprostszych sytuacji, nawet w transporcie drogowym gdy przód jest wyłączony to na dużych kołach lepiej jest prowadzić. Sam miałem c-385 który przodu nie miał i wiem co mówię. Pomimo że posiadam jeszcze c-330m i c-360 to przy ich wymianie na inne na pewno nawet małe ciągniki będę szukał z napędem 4x4. Poza tym moje skromne zdanie jest takie, że wszystkie produkowane ciągniki rolnicze mające służyć w gospodarstwie powinny mieć napęd 4X4. Posiadam obecnie również 2 większe ciągniki o mocach 81km i 106km oczywiście 4x4 i nie wyobrażam sobie by miały miec napęd na jedną oś. Wg mnie jest to wówczas nie wykorzystana moc. Dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas972    11

teraz juz tak jest malo kto robi ciagniki bez przedniego oczywiscie pomijajac sadownicze w ktorych tez coraz czesciej spotyka sie z przednim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Aleks72    2

ja tam władkiem jeżdże i terz przedniego nie ma to jest dobrze ale by napewno nie zaszkodziło by jak by nawet miał 4x4 a co powiecie może o NHhttp://moto.allegro.pl/new-holland-td80d-z-ladowaczem-metal-fach-i1703542077.html bo ja mam takie rużne rozterki <_<

Edytowano przez Aleks72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie do was koledzy. Otóż trafiła mi się okazja kupna ursusa c 385 A z przednim napędem za 11 000 zł.Traktor za***iscie chodzi napęd się załącza,ładnie odpala,równo pracuje, WOM chodzi, półbiegi sprawne jednym mankamentem jest kosmetyka czyli nie ma dwóch szyb farba odpada i jest taki zaniedbany z wyglądu o tej okazji powiedział mi znajomy który nie daleko go mieszka jak myślicie opłaca się go brać ??? wieczorem wrzucę zdjęcia

P.S Ciągnik jest zarejestrowany i ubezpieczony

Edytowano przez milanreal1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Człowieku!! :blink: to jest jak za darmo ciągnik z przednim napędem jescze! bierz go i nie gadaj w takim stanie technicznym tylko blacharke kupić

 

 

A dlaczego ten sprzedawca chce go sprzedać za tak nie wiele??

Edytowano przez locke

Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grabcio    28

Bierz go bo taka okazja może się więcej nie trafić. Sam skorzystałem z podobnej, kupiłem C-385A Turbo za 16 tys. Też kosmetyka do poprawki ale silnik zdrowy bo on pracował przy ładowaczu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

sprawdzić zgodność nr z Dowodu z tym na ciągniku i brać, włożyć ze 2-3 tysie w remonty a blacharkę zostawić, jak się sprawdzi przez żniwa to w zimie go przejrzeć i zrobić blacharkę i zostawić sobie a jak sprawi problemy w żniwa to go opchać przed zimą.

Ja przynajmniej bym tak zrobił.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj