tomb2

Remont i malowanie przyczepy - pytania i odpowiedzi

Polecane posty

Pstrąg    15

To chyba pójdzie podkład epoksydowy i farba poliuretonowa. Tego typu rzeczy kupujecie lokalnie czy internetowo macie jakiegos sprzedawce?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

To zależy, jak się nie spieszy to internet, jak potrzebuje na już to lokalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik8204    0

Mam przyczepę z wywrotem pneumatycznym ale planuje ją przerobić na wywrot hydrauliczny na trzy strony? Jak solidnie to zrobić. Przyczepa to BSS P73S

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wicek    9

Przyczepa D47 B  bardzo wolno opuszcza ,  zawór od spodu wykręciłem  , złącza hydrauliczne dobre   rozdzielacz ok. .

Co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Murphys    152
19 minut temu, wicek napisał:

Przyczepa D47 B  bardzo wolno opuszcza ,  zawór od spodu wykręciłem  , złącza hydrauliczne dobre   rozdzielacz ok. .

Co może być przyczyną?

Zimny olej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
17 godzin temu, wicek napisał:

Przyczepa D47 B  bardzo wolno opuszcza ,  zawór od spodu wykręciłem  , złącza hydrauliczne dobre   rozdzielacz ok. .

Co może być przyczyną?

Przyblokowana wtyczka lub gniazdo w ciągniku . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wicek    9

Podłączyłem nawet pod wolny spływ i też kicha,

Gniazda ,wtyczka ok. 

Edytowano przez wicek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

Czy ktos wie jak taki spinacz sie zachowuje przy otwieraniu  burt pod obciazeniem? https://allegro.pl/oferta/mocny-spinacz-zamek-burty-przyczepy-prosty-pronar-10939372517?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_czesci-samochodowe_pla_pmax&ev_campaign_id=17996333742&gclid=CjwKCAjwpayjBhAnEiwA-7ena0-67oSyX80am39HEBKeunPSN-tqoVMwuu8G1iD7L3OjbflbOQ2UYBoC-e4QAvD_BwE

Chce go zastosowac przy tradycyjnychc burtach otwieranych od gory a dosc mam tych zwyklych bo czasami sie zdazy przy otwieraniu ze zacisnie tradycyjny  zamek. CHyba kazdy wie o czym mowie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3883

dla zwykłego zamka to trzeba mieć klucze do burt :P ja już wiele razy zablokowałem zamek i były jaja na skupie :P
Tego konkretnego zamka nie mam, bo mi zamki montowała firma, ale tego typu zamki mam w każdej przyczepie. Nie ważne czy sztywna, czy wywrotka. Nie wyobrażam sobie dziś używania innych zamków. Jedynie na co trzeba uważać to z której strony wkładasz rękę, bo dość łatwo połamać palce jak źle wsadzisz rękę


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3883

Jaki to ma sens, poza tym ze spawacz miał zły dzień? Chyba ze ktoś poprawiał spawacza i tak spierniczył robote. U mnie w każdej przyczepie zamki są w tą samą stronę 🙂 Czy to wielton, pronar czy hlki robione przez lokalną firmę.


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    587

Przeróbka zamków z tradycyjnych na " Pronarowskie " wymaga modyfikacji burt , trzeba zmienić ich pokrywanie się na łączeniach lub dołożyć słupki . Dlatego doraźnie wystarczy zaopatrzyć się w klucz do burt - np  kawałek ceownika z rączką co by chwytać burty boczne z poprzecznymi i na spokojnie rozpinać zamki .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

właśnie chce dołożyć kawałek profila i an tym ten zamek. też już nieraz zablokowałem ten zamek na skupie pomimo klucza do burt bo czasami odskoczy.


i tylko z przodu bym je założył z tyłu by został fabryczny który bym otwierał jako pierwszy a potem tym z przodu bym otwierał cała burtę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mds212    2133

Oczywiscie ze tak, ale z tym jest wiecej robooty w moim przypadku bo tzreba by wymienic profil w ramie, bo teraz tak burta jest ze nie ma miejsca na wstawienie zawiasow. Trzeba wyciac ten profil i wstawic najelepiej kątownik

image.png.39bc99cbca410bc4ff22f6453b87e6a1.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    587

Jaki model tej przyczepy ? 

Kilka lat temu przerabiałem D45 na wywrotkę, ale najtaniej jak to możliwe. zwiększyłem wymiary skrzyni na wzór D732 ( 4,10x 2,10) a przy okazji zmieniłem boczny kątownik aby wstawić dolne otwieranie .  Kombinacja polegała na tym , że układ burt został bez zmian i  wykorzystałem tradycyjne zapięcia burt ,te które były mimo , że lewa strona jest uchylna z dolnym ( lub górnym otwieraniem ) . Minusem tego rozwiązania jest to , że otwarcie tylnej burty jest możliwe po otwarciu burt bocznych . Nie przeszkadza mi to gdyż na ogół przyczepę rozładowuję na boki a do " żmijkowania " zboża jest szyber w tylnej burcie . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariuszjat    11

Witam.

Potrzebuję porady, Chcę z wozu zrobić przyczepę do transportu bel. Żeby wóz był bardziej skrętny to muszę zdemontować dyszel (łącznik osi), podnieść  na osiach mocowanie do ramy tą z zdjęcia, grubość ceowników w ramie to 8 mm.  Nie wiem czy środek nie będzie wyginać pod ciężarem to może od spodu dodam dla pewności jeszcze jeden ceowniki 5mmx12cm wylotnie po środku przyspawany do dwóch osi nad kołami (taki łącznik i na górną kłonnicę obrotową) i wtedy wszystko razem na osiach dobrze przyspawać ramę i do tego dodatkowego ceownika. Myślicie że taka konstrukcja się sprawdzi? 

 

437973858_443389868192224_4412936845506164744_n.jpg

438221231_1793904121134807_4674323854365449506_n.jpg

438246359_408963215409494_5469726858392297627_n.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    587

Przypuszczam , że rama górna ma ok 2,20- 2,3 szerokości ,dlatego poszerzył bym rozstaw kół do szerokości ok 2,0 m.  Rzeczywiście górna rama jest zbyt delikatna , obowiązkowo trzeba ją wzmocnić. Trudno powiedzieć czy  wspomniany ceownik 12- tka da radę,bo rama ma chyba pona 5 m ,ale lepiej byłoby zrobić ramę ażurową o większej wysokości ( szczególnie na środku pomiędzy osiami ) - bardziej wytrzymałą a jednocześnie lżejszą i tańszą. To tylko taka moja sugestia.

Edytowano przez andrzej78
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariuszjat    11

Dzięki za porady. Po dłuższych testach wyszło że na styk na podwórku wykręcę się tym wozem, więc dysza zostaje na miejscu. obejdzie się bez większych przeróbek. bo zaraz i by trzeba było podnosić zaczep w wozie żeby nie łamało osi. A wzmocnienie dam tylko do ceowników ramy, dwa dodatkowe ceowniki między dwoma osiami żeby się nie wyginała, Takie wzmocnienie od spodu. a reszta wyjdzie w trakcie spawania.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
    • Przez gofermk4
      Cześć wszystkim, jak w temacie stoję przed wyborem przyczepy skorupowej na tandemie. Zastanawiam się nad markami Umega spc16, Auto-tech aps16 i Metal tech ts16. Przyczepa będzie służyć do przewozu zbóż oraz do wywozu obornika( dość sporo towaru). Może ktoś z was użytkuje którąś z tych przyczep i doradzi w co doposażyć przyczepę?? Jakie opony wybrać 600czy 560 wystarczą, czy skrętna oś czy bez tego idzie przeżyć....
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj