-
Podobna zawartość
-
Przez bercik302
Witam
Panowie potrzebuje wymiary bangetu tego małego czerwonego który jest obok plecaku podnośnika. Dokładnie chodzi mi o długoś bagnetu mierzona od częsci która się chowa w osłonke plastikową oraz wysokość na jakiej jest stan minimum i max. Dzięki wielkie
PS może ktoś ma taki na sprzedaż ?
-
Przez flackmistrz
Witam, mam dwie sprawy dotyczące JD 2850. Pierwsza to wymiana paska klinowego, mianowicie czy trzeba wyjąć chłodnice żeby odkręcić napęd pompy od wspomagania? Druga to luz w przednim zawieszeniu, czy warto sie za to brać i czy po wymianie sworzni będzie to samo? (może ktoś to już robił i podzieli się swoimi uwagami)
-
Przez johenek
Witam.
Od niedzieli jestem posiadaczem John Deere 2850 z 91r, mam problem ponieważ nie działają półbiegi, dźwignia od półbiegów jest na maxa do tyłu, a jeśli próbuje ją pchnąć do przodu to ona nie zostaje tam tylko cofa się na maxa do tyłu. Ciągnik nic nie reaguje na ruszanie tom dźwigniom.
A teraz kilka pytań:
1. Jaki olej był by najlepszy do silnika?
2. Ile oleju wchodzi do skrzyni biegów i jaki byłby najlepszy.... myślałem nad kupieniem Agrol U.
3. Czy skrzynia i most tylny ma swobodny przepływ między sobą, oraz skąd on zasysa olej do hydrauliki?
4.Gdzie znajduje się filtr od wspomagania kierownicy?
5.Od czego jest takie jakby dźwignia którą można wcisnąć i przekręcić w prawo i w tedy ona tam zostaje w dolnym położeniu, znajduje się ona w podłodze z lewej strony koło fotela. Ja podejrzewam że jest to kranik od drugiego zbiornika na paliwo który znajduje się pod kabiną z lewej strony.
-
Przez KamilPaszko
Witam mam problem z wyciągnięciem przedniej maski tam gdzie jest znaczek JD informuje że mam ładowacz
-
Przez Filipson
Witam. Mam problem z pompą w John Deere 2850. Na zimnym oleju pompa główna (ta z przodu) działa prawidłowo. Ciśnienie które ma wynosi 190 bar, a podczas podnoszenia tura lub podnoszenia podnośnika spada do 110 bar, więc w miarę ok. Problem następuje po rozgrzaniu oleju. Ciśnienie spada do 150 bar a podczas podnoszenia nawet do 50 bar a podnośnik drży tak samo jak tur oraz kierownica. Wyprowadziłem zegar do kabiny żeby mieć podgląd na to jak zachowuje się pompa. Podjąłem decyzję o jej wymianie, lecz mam problem z podjęciem decyzji którą wybrać.
Do wyboru mam pompy: niemiecka, turecka i belgijska. Którą polecacie ??? Ktoś z was wymieniał już pompę w swoim jelonku ?
-