mateo105

MF 307 ustawianie

Polecane posty

mateo105    24

Witam wszystkich mam problem z moim kombajnem mf 307 kupionym na jesien ubieglego roku. Z racji tego iz sa to moje pierwsze zniwa na kombajnie mam problem z jego ustawieniem poniewaz jak albo slomy troche idzie do zbiornika albo troche ziarna zostawia za soba. druga sprawa to podczas koszenie przenzyta obroty mlucarni mialem ok 890 a teraz podczas koszenia owsa obroty mam tylko na okolo 790 czym to moze byc spowodowane ze obroty same spadly?prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eugene    0

co do ustawiania to sam jestem ( uczniem) tutaj musisz dobrze ustawiac dobrzeszczeline no i Wiatr ale co do obrotow tomilem to samo itutaj winny pas ombajn pewnistal ju dluszy czas i wyslizgany pas moze byc popekany ja mialem tak w 530L kosilm zyto a do przenicy juz obroty calkiem spadly i mam pas do wmiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert11054    7

Wskażnika nie ma tylko sam mozesz sobie sprawdzic. Po jednej i po drugiej stronie kombajnu masz takie małe okieneczka. Najpierw musisz przesunać taką okrągłą małą blaszkę. I tam będziesz widział jaka jest szczelina między młocarnią a klepiskiem.

 

Te okienka są na wysokości młocarni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateo105    24

mam nastepne pytanie do posiadaczy tych kombajnow otoz jak mam podwyzszyc obroty mlucarni poniewaz mam tylko okolo 700 i przy przenicy troche ciezko ma a na poczatku sezonu mial jeszcze 900 dodam tylko ze raczka od obrotow jest do konca przykrecona a pbroty nadal na 700. I takze pas jest jeszcze dobry bo w ubieglym sezonie byl wymieniany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
eugene    0