Skocz do zawartości

Zdjęcie

MF 307 ustawianie

11 odpowiedzi na ten temat

#1 Share mateo105

mateo105

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 181 postów

Napisany 10 sierpień 2014 - 21:08

MF 307 ustawianie Witam wszystkich mam problem z moim kombajnem mf 307 kupionym na jesien ubieglego roku. Z racji tego iz sa to moje pierwsze zniwa na kombajnie mam problem z jego ustawieniem poniewaz jak albo slomy troche idzie do zbiornika albo troche ziarna zostawia za soba. druga sprawa to podczas koszenie przenzyta obroty mlucarni mialem ok 890 a teraz podczas koszenia owsa obroty mam tylko na okolo 790 czym to moze byc spowodowane ze obroty same spadly?prosze o pomoc

Ogłoszenia agrogrosik

• agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
MF 307 ustawianie Dzisiaj, 01:04
  •  

#2 Share eugene

eugene

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 37 postów

Napisany 10 sierpień 2014 - 21:34

MF 307 ustawianie co do ustawiania to sam jestem ( uczniem) tutaj musisz dobrze ustawiac dobrzeszczeline no i Wiatr ale co do obrotow tomilem to samo itutaj winny pas ombajn pewnistal ju dluszy czas i wyslizgany pas moze byc popekany ja mialem tak w 530L kosilm zyto a do przenicy juz obroty calkiem spadly i mam pas do wmiany

#3 Share mateo105

mateo105

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 181 postów

Napisany 11 sierpień 2014 - 07:23

MF 307 ustawianie a gdzie w tym kombajnie jest wskaznik jaka jest szczelina?

#4 Share robert11054

robert11054

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 18 postów

Napisany 12 sierpień 2014 - 06:57

MF 307 ustawianie Wskażnika nie ma tylko sam mozesz sobie sprawdzic. Po jednej i po drugiej stronie kombajnu masz takie małe okieneczka. Najpierw musisz przesunać taką okrągłą małą blaszkę. I tam będziesz widział jaka jest szczelina między młocarnią a klepiskiem.

Te okienka są na wysokości młocarni

#5 Share mateo105

mateo105

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 181 postów

Napisany 20 sierpień 2014 - 20:34