Czeladnik

Jak podłączyć elektroniczny regulator napięcia REO-28 w Bizonie?

Polecane posty

Czeladnik    0

Czcę zamienić mechaniczny na elektroniczny ale nie wiem jak?

Są takie podłończenia

D- to masa

D+ to nie wiem?

DF też nie wiem?

W starym mam

15

67

I masa na obudowie.

Edytowano przez Czeladnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mati2812820
      Witam Mam taki nietypowy problem z licznikiem elektronicznym w tym ciągniku. Otóż podczas jazdy nie pokazuje prawidłowej prędkości, tylko zawsze jest 0,2 km/h. Ciągnik mam od nowości i od zawsze tak pokazywał. Próbowałem zmieniać rozmiar koła tymi przyciskami u góry pod klapką, ale to nic nie dało. Ostatnio zauważyłem, że jak coraz szybciej przekręcam kluczykiem w stacyjce, to ta prędkość wzrasta - 0,3 , 0,4 , 0,5 , 0,6 km/h. Może jakieś przewody były źle podłączone? Czekam na pomoc.
    • Przez waldek315
      Witam z kąt bezpiecznie pociągnąć 12v pod kompresor klimy i wentylatory w bizonie czytałem gdzieś że jak się pociągnie 12v z jednego aku to może się uszkodzić bo nie będą równo ładowane ?
    • Przez MarcinAgroTV
      Witam
      Ile oleju wchodzi do pompy wtryskowej w Bizonie Rekordzie Z058 ? Wlałem 0,5 L i nie wiem czy nie jest za mało
      Czekam na odpowiedzi
      Pozdrawiam
    • Przez HornetZnawca
      Witam mam problem z prowadzeniem bizona po drodze,cały czas ucieka na lewo lub prawo i trzeba kontrować cały czas,nie potrafi jechać po polu cały czas prosto...Zbierzność ustawiona jest równo,znalazłem takie zdjęcie: http://www.bikepics.com/pictures/2685019/ i na nim jest pokazane że powinny być od przodu do środka jak wy sądzicie i o ile mm do przodu?
    • Przez grego
      Witam, udało mi się dostać stary dystrybutor do paliwa Adaprim 1031 (jeszcze Czechosłowacki bez elektroniki) ale coś jest tam kombinowane z kablami widać, że był inaczej podłączony niż na schemacie, a i to zostało wyrwane. Przewody w tej puszce moge podłączyć według schematu ale co dalej jak go zasilić? Według schematu jedno wejście jest na siłę i idzie na silnik i są jakieś dwa wejście tak jakby na 230V nie wiem dlaczego tak jest, aktualnie jedno jest zaślepione i było to jakoś na krótko podłączone. Zastanawia mnie jak dystrybutor ma odłączyć/załączyć silnik skoro zasilanie jest bezpośrednio z zewnątrz? Może ma być jeszcze jakiś dodatkowy zewnętrzny przekaźnik? Ma ktoś coś podobnego lub wie o co w tym chodzi?
       
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj