Skocz do zawartości

Zdjęcie

Agromasz maszyny


6 odpowiedzi na ten temat

#1 Share kabaczek89

kabaczek89

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 sierpień 2014 - 16:14

Agromasz maszyny Witam panstwa;) powiedzcie mi co myslicieci jakiemacie opinie o maszynach agromaszu, o agregatach siewnikach i plugach? Jak orza? Pozdrawiam;)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Agromasz maszyny Dzisiaj, 21:29
  •  

#2 Share nunu85

nunu85

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1164 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 sierpień 2014 - 16:30

Agromasz maszyny sasiad miał ich pług i stwierdził, że z ołowiu. Zaczepił do mocnego ciągnika, to sie na kamienistej ziemi porozciagał i rozginał.
Jak dla mnie masakra.

#3 Share kabaczek89

kabaczek89

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 sierpień 2014 - 17:11

Agromasz maszyny Ursus 912 da rade w agregacie talerzowym 2.7m z siewnikiem w lekkich glebach?

Edytowany przez kabaczek89, 09 sierpień 2014 - 17:12.


Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

  • agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
Agromasz maszyny Dzisiaj, 21:29
  •  

#4 Share nunu85

nunu85

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1164 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 sierpień 2014 - 17:20

Agromasz maszyny chodzi ci o taki z hydropakiem?
bez przedniego napędu na takie co bym sie nie rzucał, bo nie bedziesz miał żadnej sterownosci.
tym bardziej, ze cały ten hydropak jest dość daleko wystawiony do tyłu.
Zrób sobie z traktora 914, dodaj mu siłownik wspomagający do tuza (o ile nie masz) i wtedy taki zestaw ma prawo dobrze działać jak z przodu jeszcze dołożysz obciążników np dokupując te długoe listwy od ursusa szóstki.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Agromasz maszyny Dzisiaj, 21:29
  •  

#5 Share kabaczek89

kabaczek89

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 sierpień 2014 - 21:23

Agromasz maszyny Bez wspomagajacego podnosi gruber 2tonowy ;) wiec da rade. Ale zaloze mu i tak. Pozatym chce mu dolozyc obciaznik z 400kg wysuniety z 1m przed oś, wiem ze przewazy z rozlozonym siewnikiem ale jak za kazdym razem przy skrecie go zloze to powinno byc dobrze. Te listwy juz mam bo dorobilem teraz dorobic musze skrzynie i zalac betonem i jakichs kulek z lozysk dowalic ze zlomu

Edytowany przez kabaczek89, 09 sierpień 2014 - 21:28.


#6 Share nunu85

nunu85

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1164 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 sierpień 2014 - 21:35

Agromasz maszyny nie wiem jaki masz kształt pól, ale jeśli sa chociaz lekkie górki/ zbocza itp, to bez napędu nawet z opuszczonym zestawem cięzko bedzie ukierowac. Długa duga z tyłu robi swoje.
Ty bedziesz chciał skrecic, koła sie postawią w poprzek, bedą robiły rowy, a traktor i tak bedzie szedł gdzie chciał.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Agromasz maszyny Dzisiaj, 21:29
  •  

#7 Share kabaczek89

kabaczek89

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 sierpień 2014 - 06:48

Agromasz maszyny Zobacze jak cos to w naped zainwestuje


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy agromasz maszyny

Tylko na agroFakt.pl: Renowacja łąk i pastwisk: gleby torfowe pod ochroną zobacz »