Skocz do zawartości

Zdjęcie

Sprzęt do C-360 i pochodnych


600 odpowiedzi na ten temat

#321 Share zonk28

zonk28

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 926 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kraków
  • Zainteresowania:Strzelectwo ( HW 80k , HW 90k kal.--5.5mm ) , wędkarstwo , silniki TDI

Napisany 30 październik 2010 - 17:09

Sprzęt do C-360 i pochodnych jakby co niektórym mało było 3 pługi to repeta :P :blink:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Sprzęt do C-360 i pochodnych Dzisiaj, 19:13
  •  

#322 Share kosiarka

kosiarka

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 81 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 30 październik 2010 - 17:11

Sprzęt do C-360 i pochodnych No to zapraszam domnie na blokadzie w 2 skibach grzebie a co mowic o 3 skibie ;/
Jak piaski oracie to sie zgodze jak by miala 4x4 to by pewnie szła bo mocy to ma trochę zadymi i pójdzie wiec nie mówcie głupot

#323 Share UrsusCzesio

UrsusCzesio

    KPK Kumurun Team

  • Members
  • PipPipPip
  • 2661 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lutówko gm Sępólno powiat sępoleński

Napisany 30 październik 2010 - 17:15

Sprzęt do C-360 i pochodnych Ale jak ta orka wygląda? Na cięzkiej ziemi to nawet na zime można szybciej jechać. Nie dośc że wsyzstko stoi to jeszcze nie przykryte. Może troche szybciej zaora ale cco za sens takiej orki? Nie lepiej 2 skiby i 3 wrzucić na takiej ciężkiej ziemi? Ja 3 skibowym też orałem na 3 nie powiem że nie ale tylko i wyłącznie przed siewem. Na zime to głupota tym bardziej przy 2200 obrotach po 1 wszystko przesypiesz za miedze, 2 to nie zatrzymiesz tyle wylgoci co przy ostrej orce ap o 3 przy takich kosmicznych obrotach w tym ciagniku ogłuchniesz :blink:
Mój Wladimirec podbija świat

#324 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 31 październik 2010 - 17:13

Sprzęt do C-360 i pochodnych ja orze 3 na 2 biegu w cięzszej ziemi , bardziej gliniastej 3P tak na 1800 obrotów a na ziemi lżejszej na 3 biegu i obroty podobne dawanie ciagnikowi po 2200 obrotów niema sensu i tyak moment nie wzrasta

Opus meum est


#325 Share Filipoo

Filipoo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 838 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wronki
  • Zainteresowania:mechanizacja, rolnictwo, praca w lesie

Napisany 31 październik 2010 - 20:56

Sprzęt do C-360 i pochodnych ja to chyba mam zajechana 60 :(albo orze nieswiadomie na przezło 30cm gdzie 30 przeszło 40 :(60  pracuje bez zarzutu pracuje w lesie pracowała prawie ze obok 3p i było widac ze wiecej pociagnie ale nie wiem dlaczego nie moge a raczej nie mogłem orac na 3biegu z 3 skibami silnik mi stawał czyzbym az taka ciezka ziemie miał w uprawie a mam IV,V,VI klase :D

#326 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 01 listopad 2010 - 21:56

Sprzęt do C-360 i pochodnych

Ale jak ta orka wygląda? Na cięzkiej ziemi to nawet na zime można szybciej jechać. Nie dośc że wsyzstko stoi to jeszcze nie przykryte. Może troche szybciej zaora ale cco za sens takiej orki? Nie lepiej 2 skiby i 3 wrzucić na takiej ciężkiej ziemi? Ja 3 skibowym też orałem na 3 nie powiem że nie ale tylko i wyłącznie przed siewem. Na zime to głupota tym bardziej przy 2200 obrotach po 1 wszystko przesypiesz za miedze, 2 to nie zatrzymiesz tyle wylgoci co przy ostrej orce ap o 3 przy takich kosmicznych obrotach w tym ciagniku ogłuchniesz :)

Cos tu nie rozumiem. Bo im szybciej jedziesz to krycie lepsze(oczywiście mówię o orce ok 8-9km/h). Na 3 biegu nie przesypiesz ziemi za miedze bez przesady, chyba na 4 orzesz to tak :) a co do zatrzymywania wilgoci w ostrej i płaskiej skibie to różne są teorie. A co do ogłuchnięcia to zgadzam się w 100%.

@Filipoo coś właśnie słaba ta 60, chyba że masz pola górzyste lub źle pług ustawiasz i nie orzesz na siłowej(silowa sporo daje :))
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

#327 Share Filipoo

Filipoo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 838 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wronki
  • Zainteresowania:mechanizacja, rolnictwo, praca w lesie

Napisany 02 listopad 2010 - 18:00

Sprzęt do C-360 i pochodnych gór to nie mam mam diwe nie za duze górki a raczej pagórki siłowa nic ne dawała bo jak zaczał się drapac to nie zdarzyla podnieś pługanormalnie idzie szybciej zareagować ustawienie pługa hmm no niby dobrze .teraz orze 80 to juz lzej ale jednak z 4 skibami czesto się drapie po tym piasku a jak jade własnie pod te pagórki to nie raz jak z parowozu idzie i dla dobra silnika redukuje coś mi się jednak zdaje ze mam ciezką w upraiwe ziemie czy tam trudną

#328 Share piotrz

piotrz

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 92 postów

Napisany 02 listopad 2010 - 20:25

Sprzęt do C-360 i pochodnych Pewnie że wszystko zależy od gleby, i to nie koniecznie od klasy. Jak jest zwięzła ziemia i do tego dużo opadów deszczu które jeszcze bardziej zbiją glebę to na dwójce z trzema skibami jest co ciągnąć. W tym roku jeden z moich sąsiadów co zawsze na orkę chętnie by zakładał 4 skiby z 3 skibowym zadusił kilka razy na dwójce!!! I sześćdziesiątki nie ma słabej. A gleba u nas to przeważnie 3-cia klasa, lecz miejscami glina i iły się wyorują. Zawsze byłem i jestem zdania że na taką ziemię sześćdziesiątka do trzech skib i głębokiej orki jest za słaba! Osobiście nie wyobrażam sobie orki głębokiej (na 25-30 cm)na 3 skiby na trójce, chyba że na piachu.

#329 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 02 listopad 2010 - 20:31

Sprzęt do C-360 i pochodnych na tróje to raczej głebiej z trzema skibami jak na 20 cm nie darady wyorać niema bata

Opus meum est


#330 Share Filipoo

Filipoo

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 838 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wronki
  • Zainteresowania:mechanizacja, rolnictwo, praca w lesie

Napisany 02 listopad 2010 - 20:43

Sprzęt do C-360 i pochodnych no tez tak mysle ze głebiej jak 20 sie nie da ale jak na piachu tak zaorać?? juz ktos tu pisał ze chociaz kólko całkiem opuszczone to pług i tak szedł w ziemie. mam 2 ha pola prawie kwadrat i od lasu do jeziora wiec od piachy po torf (zaorana łaka) i wierzcie albo i nie ale tam gdzie torf udało się wyorac gline :blink:gróbo ponad 30 cm było i tam jes dobry kawałek do orania ale tylko na 2 biegu bo na 3 to zesrac sie mozna a sie nie ujedzie tak ciezko a na górkach gdzie zawzze był piasek taki zóltawy to w tym roku wyorałem jakiś ciemniejszy i pow wam ze odrazu ciagnik przy bronowaniu nie wpada głęboko i odrazu widać jak zytko sobie rośnie :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Sprzęt do C-360 i pochodnych Dzisiaj, 19:13
  •  

#331 Share Davidastra

Davidastra

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 863 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpackie

Napisany 03 listopad 2010 - 17:42

Sprzęt do C-360 i pochodnych u mnie w okolicy to wszyscy orzą płytko ja zacząłem jakieś 7 lat temy stosunkowo powoli co roku pogłebiać orkę , i z tego co widzę to mam lepsze plony

Opus meum est


#332 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 03 listopad 2010 - 23:13

Sprzęt do C-360 i pochodnych U mnie podobnie, w większości orzą na 15 cm na taki sztorc że krycie fatalne :( Ja nieprzerwalnie siewna 20cm, zimowa 25cm i więcej i plony też są ciut większe :)
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

#333 Share bartek1992

bartek1992

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 372 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz/Łódzkie
  • Zainteresowania:ciągniki rolnicze

Napisany 29 listopad 2010 - 20:28

Sprzęt do C-360 i pochodnych A więc chce kupić talerzówkę (nową) do C-360 tylko nie wiem jaka będzie dobra
Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

#334 Share milanreal1

milanreal1

    Nie zadzieraj z moderatorem :D

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 8982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rypina (kuj-pom)
  • Zainteresowania:Sport, muzyka i oczywiście rolnictwo.

Napisany 29 listopad 2010 - 20:39

Sprzęt do C-360 i pochodnych Wystarczy poszukać na forum były już podobne tematy.

Np: http://www.agrofoto....360-2m-czy-18m/
Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

#335 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 29 listopad 2010 - 21:57

Sprzęt do C-360 i pochodnych Miałem podobny dylemat jakiś czas temu kolego.Po pierwsze nie kupuj za małej . Ja wziąłem V 2 X 12 . Oczywiście jest za duża ale po zdjęciu po jednym skrajnym talerzu na każdym z wałów mam 2X 10 co jest ok. w stosunku do możliwości 60 . Przy małym kącie pochylenia talerzy można pracować 2X12 , a w przyszłości zawsze ją możesz zapiąć do większego ciągnika, i nie będzie bardzo mała.
:lol:

#336 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3420 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 30 listopad 2010 - 13:25

Sprzęt do C-360 i pochodnych wydaje mi sie ze 2m bedzie odpowiednia, trzeba tez pamietac ze przy ciezkiej moze podnosnik kiedys uszkodzic
oczywiscie wybor nalezy do ciebie

Polska B

 


#337 Share bartek1992

bartek1992

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 372 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Tomaszów Maz/Łódzkie
  • Zainteresowania:ciągniki rolnicze

Napisany 30 listopad 2010 - 13:26

Sprzęt do C-360 i pochodnych to 2.2 2x10(na trzech podporach) może być czy za duża ??
Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

#338 Share izydor6280

izydor6280

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3420 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:15km na południe od Lublina

Napisany 30 listopad 2010 - 14:19

Sprzęt do C-360 i pochodnych Nie chce cie straszyc ani zniezcecac do zakupu ale warto przemyslec czy podnosnik wytrzyma, wiadomo ze nie jezdzi sie po rownym i to co jest zaczepione troche "skacze".
Jesli ta brona wazy podobnie jak 2.0m 2x10 to w zupelnosci wystarczy do 360
Ale moze wypowie sie jeszcze ktos z lepszym doswiadczeniem.

Polska B

 


#339 Share zetorek1607

zetorek1607

    Młody rolnik

  • Members
  • PipPipPip
  • 1231 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Borysław
  • Zainteresowania:Wszystko co jest związane z rolnictwem, wędkarstwo

Napisany 30 listopad 2010 - 16:40

Sprzęt do C-360 i pochodnych my mamy talerzówkę Akpila 2,0 i C-360 spokojnie sobie z nią radzi, jest ona lekka i solidnie wykonana (mamy na spółkę z wujem od 8lat i rocznie obrabia ponad 20ha i nic się w niej nie zepsuło), dobrze wchodzi w ziemię, bo sąsiad ma Mirex 2,1 to musi wozić kamienie, więc 2,2 powinna spokojnie ci starczyć:lol:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Sprzęt do C-360 i pochodnych Dzisiaj, 19:13
  •  

#340 Share Wacek21

Wacek21

    Farmer ze śląska

  • Members
  • PipPipPip
  • 1845 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Powiat cieszyński
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Disco Polo :D

Napisany 30 listopad 2010 - 17:40

Sprzęt do C-360 i pochodnych Ja mam 2.2m i nie narzekam, dobrze z nia Ursus współpracuje :lol:
Tak wiec polecam 2.2m ^^
Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Podobne tematy prasa