Rafiiiiiiiiii

Ursus C-360 Filtr powietrza

Polecane posty

Rafauc360    0

Witam ile powinno byc oleju w filtrze powietrza w c-360 i jaki to olej musi tam byc robi to jakąś różnice ? a i mam ten stary filtr en metalowy jak coś ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dadam    4

w tej misce jest taki pierścień i do tego poziomu się nalewa a olej musi być ten sam co jest w silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

W tym pojemniku pod spodem który jest przyczepiony na zatrzaski. Wyczyść go porządnie bo tam dużo się brudu zbiera i zalej olejem takim jak do silnika.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

To że tam olej musi byc i gdzie on jest to wiem bo dziś sprawdzałem to jest go tam z 2cm od spodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xxmariusz22    0

Co może być tego przyczyną? Gdy odkręciłem michę z olejem to cała była pełna i olej był pomieszany z wodą bo strasznie rzadki był.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    3

woda osadziła się na obudowie i spływała do środka raczej to jest przyczyną a ciągnik nie stoi czasem w garażu z blachy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

A nie myłeś go ostatnio? ? Tak myślę czy czasami nie stał w wilgotnym pomieszczeniu i gdy para dostała się do filtra skropliła się i z tego ta woda. Ale to tylko moje przypuszczenia


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian18    3

po pierwsze woda nie miesza się z olejem. po drugie taki proces skraplania musiał by trwać bardzo długo i nie jestem pewien do końca czy to wogule możliwe może po prostu olej był już bardzo stary i wyglądał jak wyglądał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzsiek1312    1

Ludzie to nie możliwe co piszecie!!!!!!!!

Mógł pójść np: oring który uszczelnia tuleje cylindrową od dołu pękł lub skruszał ale to bardzo rzadkie w takim przypadku , uszczelka pod głowicą poszła , A w najgorszym przypadku to tuleja cylindrowa pękła .

musisz rozebrać to będziesz wiedział co i jak jest :)

A długo sobie tok jeździłeś z wodą w oleju ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przem159    0

Witam, ostatni naszedł mnie pomysł jakby "ulżyć" mojemu 3p i pomyślałem żeby założyć mu suchy filtr powietrza co o tym sądzicie? Mi się wydaje że ciągnik powinien trochę lepiej pracować bo łatwiej mu będzie zasysać powietrze, mulasty nie jest bo chodzi idealnie równiutko ale czasem dostaje w d*pę z agregatem w ciężkiej ziemi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Założysz np Manowski jak w FT ,i będziesz go czyścił co dziennie ,a za filtry zapłacisz ze 200 zł ,i tak rakiety nie zrobisz.A zgodził bym się z tobą ,jak byś go przeniósł gdzieś na górę na kabinę .Znajomego 3p chodził w szczotce na drogach z firmom co frezowali asfalty i patent z filtrem na kabinie się sprawdził .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przem159    0

jaki filtr kosztuje 500zł?

 

Ja myślałem zrobić obudowę filtra z renault laguny I 1,9dti ( cena od 20zł) i do tego filtr i do tego filtr z 30zł.

 

 

JANCZAK1176

 

Od tego jak zasyfia się pyłami filtr zależy od zawirowania powietrza w obudowie filtra, jakbym przykładowo zrobił filtr w złej zabudowie, to tak jak pisałeś codziennie by trzeba czyścić filtr, ale jak będzie w fabrycznej dostosowanej do filtra obudowie to myślę że nie powinien tak pyłów zbierać,

 

I ten 3p twojego kolegi lepiej chodził na suchym filtrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal831    1

Kolego a jaki jest tego sens? suche filtry samochodowe nie są przystosowane do warunków polowych. i żadnych zawirowań tam nie ma. zawirowania masz w wystającej części puszki filtra z kąpielą olejową a nie w takim czymś. może to by było dobre ale gdybyś używał tego tylko i wyłącznie transporcie w którym nie ma zanieczyszczeń. poza tym filtr od 1.9 do ponad 2.5 to za mało troche. przynajmniej od takiej samej pojemności by musiał być a jeszcze lapiej jak by był od diesela 3.0. do tego i tak nie ma gwarancji że Ci go nie zassie bo słyszałem że w fiatach ducato 2.5 jtd filtry filtrona lubi zasysać mimo że są niby przystosowane do tego silnika i tego typu puszki. poza tym ile mocy Ci to doda? 2 km? 3 km?

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

jakas firma robi filtry suche do 360 sciagasz tamten i zakładasz ten.. od samochodu sie nie nadaje


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

@przemo ten flit u kolegi( brat cioteczny)i to mokry ,tylko znajduj się ,z tyłu na kabinie . A ja bym jeszcze zamontował drugi filtr mokry i zespolił je jakimś kolankiem ,tak jak jest w Bizonie Rekordzie Z -58 .Mam 3p i powiem,ze miejsca tam jest,no i myślę ze obsługa tych flirtów przeciągła by się .Jeszcze zamontował bym ten czujnik od zapchania filtra, z kontrolkom w kabinie .Jak to mówią proste rozwiązania są najlepsze .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No tak ale to wcale nie jest proste do tego nic przez to nie zyskujesz. W w zwykłej czterogarowej nie dławi silnika a miało by dławic w 3-p które przerabia mniej powietrza? Jeśli już chcesz koniecznie suchy załóż coś co nie wyrwie cię z butów przy wymianie wkładu a sam wlot do niego puść przez cyklopa. To praktycznie jedyne co różni samochodowy. O dopasowaniu przepustowością nie muszę wspominać. Nie wiem czy od stara by tam nie upchał. Sam wkład kosztuje 40 zeta czyli nie ma tragedii.

Licz się jednak z częstszą obsługą nic mokry i większymi kosztami.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
henes    11

Ja myślę o przeniesieniu filtru powietrza w C360 w inne miejsce,zeby ułatwić sobie dostęp do chłodnicy,którą musze czesto czyscić.Nie wiem tylko czy ten orginalny filtr może być "bez dachu nad głową".Może należy wykorzystać filtr np.od MTZ,który jest napewno bardziej odporny np.na deszcz?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przem159    0

Spróbuje i sam najlepiej się przekonam jak to będzie chodzić, będzie git to fajnie biędzie gówniany to trudno, z tym filtrem od reni to może i racja że jest ze zbyt małej pojemności, znalazłem na allegro ciekawy filtr który ma niby sprawować się dobrzę w cięzkich warunkach, http://allegro.pl/filtr-powietrza-do-wozkow-ciagnikow-itp-duzy-i3238767089.html , kupię go i jak trochę na nim pojezdżę to napiszę co i jak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

No nie wiem, czy w polowych warunkach to się sprawdzi ,widziałem to w podrasowanych samochodach osobowych .Jest pod maskom .Od Stara np 11.. to by się sprawdził na szrotach jest pełno takich sprzętów ,aż łezka cieknie ,ile to kosztowało z 10 lat wstecz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj