Rafiiiiiiiiii

Ursus C-360 Filtr powietrza

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

To może to praca taka co pisałem wczesniej,bo stało sie to na 2 dzien po wlaniu oleju do filtra.Nalałem go prawie cała miske dolna w srodek i na boki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Jaka praca? Jak dużo pociągnął to mogło zgiąć korbowód ale to by stało sie odrazu po odpaleniu i silnik by zgasł. Raczej powinien przepalić ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po przejechaniu 3 km stracił moc tak jak by nie na wszystkich pracowałPrzy pompie paliwowej dochodzi dzwiek jakby sprężarka była odpalona,no i wczoraj jak mu depłem to zaklekotał tak smiesznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4
Po przejechaniu 3 km stracił moc tak jak by nie na wszystkich pracowałPrzy pompie paliwowej dochodzi dzwiek jakby sprężarka była odpalona,no i wczoraj jak mu depłem to zaklekotał tak smiesznie

 

A kopci na czarno?

Edytowano przez tommy66692
Pisanie posta duzymi literami

kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4
Nie nie zlewałem jest na równo z tym dolnym naczyniem co sie odkreca pod spodem.Troszke jak by wiecej kopci nom.

 

 

To może powietrza ma mało odkręć gumę od kolektora i zobacz czy mu minie

 

Jak nie to będziemy radzić dalej

 

A oleju i tak jest za dużo

 

MOD;Jeszcze raz napiszesz posta dużymi literami a dostaniesz %%


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

I zlej nadmiar oleju z filtra powietrza. Jeśli sie nie myle to w misce powinno być nie więcej jak 1,8 litra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Oj ja tam wlałem gdzies z liter bedzie.Ile ta miseczka ma pojemnosci to tyle wlałem i brzegi tesz zalałem.Ten filter taki rozpiepszony że na gore jeszcze okreciłem pączocha czy dobrze zrobiłem???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4
Oj ja tam wlałem gdzies z liter bedzie.Ile ta miseczka ma pojemnosci to tyle wlałem i brzegi tesz zalałem.Ten filter taki rozpiepszony że na gore jeszcze okreciłem pączocha czy dobrze zrobiłem???

 

zle , ograniczyłes mu dopływ powietrza, satka ma byc taka zeby słomy nie wciagło np

 

 

ps jak brzegi zalałeś olej tylko wlewasz do tej miseczki na dół do takiego wyrzłobienia a reszta filtu powinna byc czysta


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A cholercia no to może byc cała przyczyna oby...A z tym olejem to odkteciłem spód,nalałem w miske i po bokach i skrenciłem z całym filtrem.A jak dostawał mało tlenu to mogło coś posadzic??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4
A cholercia no to może byc cała przyczyna oby...A z tym olejem to odkteciłem spód,nalałem w miske i po bokach i skrenciłem z całym filtrem.A jak dostawał mało tlenu to mogło coś posadzic??

 

 

napewno tak nie tak sia jezdzi ale jesli mało tlenu to raczej nic nie powinno o ile nie dostawał w du....e. mowie ci weź te pończochy albo odkreć gume łaczaca filter i kolektor i sprawdz jak chodzi


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Odkręć pończoche i zlej ten olej gdzieś do połowy, może nawet mniej. Jakbyś oddychał gdyby nalali Ci oleju do gardła i obwiązali głowe pończochą? ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz84    0

hehehe smiać mi sie zachciało jak to przeczytałem:)) kto wlewa tyle oleju do filtra powietrza:))) radze go dokładnie oczyścić z nadmiaru oleju jak ci sie zapcha kurzem to dopiero zobaczysz jak to fajnie sie czyści ta siatke filtra:))) w tej misce powinno byc max 2 cm oleju!! a nie cała miska!!!! znasz zasade działania tego filtra????? powietrz najpierw zasysane jest to rurką do miski z olejem tam zatrzymuja sie drobiny kurzu zanieczyszczenia które przeszły pierwszy etam filtraci czyli ta siateczke co jest na zewnatrz, potem powietrze przesysane jest przez ta siatke w celu pozbycia sie resztek oleju i reszty zanieczyszczeń które w nim nie utneł!! tak działa ten filtr. ty poprostu utopiłes swoja maszyne w oleju zadławiła sie nim.

 

 

oczyśc wszystko dokładnie przelej goraca woda pozostaw do wyschniecia. odpal go bez filtra na moment daj mu po garach nich wyrzuci to co go zadłaiło albo spali.

 

 

 

 

mirasek korboeód raczej sie nieugnie pod olejem zastanów sie zanim coś napiszesz oki???

wiesz jaka siła nacisku wytwarza tłok podczas maksymalnego obciąrzenia silnika????

wyobraź sobie ze gdyby był jak mówisz to korbowody zmieniałbys kilka razy dziennie nawet przy gwałtownym ruszeniu ehhehehe

 

zdejmi ta pończoche bo to nie kobieta jemu to niepotrzebne do niczego.

 

ja niemoge ale mam z was polewe sory chłopaki ale niemoge sie nieśmiać to takie proste przecierz:))))))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
mirasek korboeód raczej sie nieugnie pod olejem zastanów sie zanim coś napiszesz oki???

Może jednak Ty sie lepiej zastanów i pomyśl... olej to ciecz... a ciecz sie nie spręża tak jak powietrze... już łapiesz?

 

Możesz zrobić prosty test jeśli mi nie wierzysz. Ustaw wybrany tłok w DMP przed suwem sprężania, odkręć i wyjmij wtryskiwacz, nalej w cylinder do pełna oleju, zakręć dobrze wtryskiwacz i spróbuj odpalić :rolleyes:

 

Teraz pomyśl co sie stanie gdy olej czy inny płyn dostanie sie do cylindra w ilości przekraczającej objętość komory spalania w GMP w czasie pracy silnika... Nastąpi "brzyd"... Co to takiego? Wujek google służy pomocą http://www.wyprawa4x4.pl/index.php?cms=5&id=4 polecam punkt 3.

 

wiesz jaka siła nacisku wytwarza tłok podczas maksymalnego obciąrzenia silnika????

Średnica tłoka w C360 to 9,5 cm co daje powierzchnie ok. 71 cm2, a ciśnienie panujące w cylindrze podczas spalania dochodzi do 120 kG/cm2 więc łatwo obliczyć że siła nacisku na tłok może wynosić nawet 8500 kG... Niech zgadne, wiedziałeś ?!

 

ja niemoge ale mam z was polewe sory chłopaki ale niemoge sie nieśmiać to takie proste przecierz

...no właśnie :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witajcie ,jak wczesniej pisałem z tym filtrem no i z pompa.Dzisiaj wziołem sie za to.Ale zaczołem od podstawowych czynnosci ,wiec odkreciłem dekle zaworów i sie okazało ze połamał sie popychacz.Dołańczam screeny Napiszcie krok po kroku jak najlepiej go wymienic nie rozkrencając bóg wie czego :rolleyes:

 

http://img522.imageshack.us/img522/6186/1020yr3.jpg

http://img522.imageshack.us/img522/2898/1021rm2.jpg

http://img206.imageshack.us/img206/2231/1023fd8.jpg

http://img249.imageshack.us/img249/9436/1024gc4.jpg

http://img338.imageshack.us/img338/8714/1025qo8.jpg

http://img249.imageshack.us/img249/3435/1026hk3.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A no to oki.Dziekuje Moderators

No jusz wlasnie wszedlem do domu.

Naprawiłem

Odpaliłem jutro zrobie rundke po podwórku to zobacze czy gra Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nom wyregulowałem dzisiaj pojezdziłem po podwórku.Mam nadzieje ze pochodzi dłużej bez naprawy Pozdrawiam Jutro bede zakładał jusz maske.Czekam aż snieg zejdzie bo mam wypad do lasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj