Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Może załóż temat w dziale "tematy ogólne", być może trafi on do większej ilości osób i ktoś miał podobny problem w jakimkolwiek silniku i Ci pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

Olej w pompie wtryskowej był wymieniany?

Wiem, że to nie naprawi usterki, ale można by zainstalować dodatkową chłodnicę, żeby silnik przy wysokiej temp. otoczenia mógł utrzymać niższą temp., czyli poniżej 80 st.

Żeby wyeliminować całkowicie układ niskiego ciśnienia paliwa powinno się użyć bańki jako baku z paliwem. Bańkę (np. 10 l) podłączyć prosto do pompki paliwowej (powrót też) i przejechać się z rozgrzanym silnikiem. I np. gdyby pompka paliwowa była by słaba, to z bańki i tak by pociągła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak kolega pisze wyżej tak można sprawdzić bardzo dobra metoda , i jesli jest to ten silnik co myślę to ma centralne smarowanie pompya teraz kolego ten silnik raczej ma dodatkową chłodnicę przy bloku. pomagam dopuki nie ma cwaniaczków.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

z bańką próbowaliśmy i problem był dalej a paliwo nawet gdy słabł, wracało przelewem tak że pompka raczej jest ok, To tak jakby pompa po rozgrzaniu nie dostarczała odpowiedniej ilości paliwa. Kolego a masz tą pompę sprawną? i na sprzedaż? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wyciąg cewkę lub tylko rdzeń zgasisz j ak trzeba ręcznie cewka może tracić właściwości i nie trzyma dobrze rdzenia.  i masz na pół zgaszonym  i brak dawkowania jeśli nie to to albo paliwo gorące robi się rzadsze i sekcie nie tłocza to można sprawdzić na stole probierczym tylko nie wszyscy to robią stół posiada grzałkę sopecjalnie do podgrzewania paliwa inna możliwość sekcje brudne po naszym paliwie i regulator nie może skręcać tłoczkami w sekcjach poprostu się zaciera lub sam regulator sie zaciera .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

piszę raz za razem nie doczytałem najpierw popróbuj tak jak ci pisze pompe mam jstnieje możliwość  zamontowania gdyby cos nie tak jest możliwość zwrotu tel 514 360 419

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
claas26    2

Miałem a raczej mam ten sam problem z perkinsem 4/270 Pomogła regeneracja pompy ale tylko na chwile.Po ok 15 godzinach koszenia silnik dalej wrócił do poprzednich objawów.Tak że stawiałbym na pompe wtryskową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XMK13    411

W Perkinsie jest pompa rotacyjna i tu gra rolę głównie temp. paliwa, a to może mieć ok. 50 st. W przypadku Valmeta to temperatura silnika ma znaczenie, a ta sięga 80 st. Różnica jest znacząca, a i pompy są inne. To może być pompa, ale nie musi. podmiana pompy dałaby odpowiedź.

dawid2009 - jest przy tym silniku intercooler?

claas26 - może chłodnica paliwa by coś dała? Jest to doraźna pomoc, ale może pozwoli na normalne użytkowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

przy silniku nie ma intercoolera, gasik jest mechaniczny przy pompie a jeśli chodzi o ten zawór odcinający paliwo przy przegrzaniu lub braku jakiegoś płynu to jest on przy silniku jednak wyciągnęliśmy z niego środek tak że ma wolny przelot. Podmiana pompy dałaby odpowiedź w 100%. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
J222    0

Chciałbym odswiezyc temat ponieważ mam ten sam problem i niewiem gdzie leży przyczyna.Temat się urwał i nie została ustalona przyczyna czy ktoś może wie jak się to zakończyło lub ma kontakt do założyciela tematu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez karolox
      Witam, od pewnego czasu nie działa mi ogrzewanie w ciągniku massey ferrguson 3635 2013r. Przyjechał serwisant, i powiedział że trzeba zaworek wymienić co otwiera żeby płyn mógł iść na nagrzewnicę, (u góry w dachu) . Wymontowałem go, wymieniłem, i nadal nic, jak nie grzeje tak nie grzeje. Płyn ciągle uzupełniony do maksimum, dodam, że po zdjęciu węzy przy nagrzewnicy u góry wyleci z węza może kieliszek płynu, może nawet nie, i stąd moje pytanie, co może być powodem? Może miał ktoś już taki przypadek? Czy możliwe ze pompa nie daje ciśnienia żeby płyn mógł iść do nagrzewnicy do góry w dachu? Serwis nie umie pomóc, bądz nie chce, ręce opadają, zima jest a ogrzewania brak. Dodam, gdy ciągnik jest nagrzany prawidłowo. Możliiwe że są jakieś zaworki gdzieś, co nie przepuszczają płynu na nagrzewnicę? jeśli są, i ktoś miał taki problem, proszę o podpowiedz, z góry dziękuję  
    • Przez andrewk
      Do sprzedania posiadam instrukcję do MF 6110 - 6190. Kupiona za dużo wyższą kwotę, przeczytana i odłożona. Stan jak NOWY. Cena 40zł + 15zł wysyłka. Dla agrofotowiczów równe 50zł.
      Link do aukcji : http://allegro.pl/massey-ferguson-instrukcja-obslugi-6110-6190-i7145241669.html
      AgroDane - Dane techniczne maszyn rolniczych
      AgriDane - Specs of agricultural machinery
      AgriDaten – Technische daten von landmaschinen
      AgriSpec – Technische gegevens voor
      AgriDatos – Datos técnicos de maquinaria agrícola
      AgriDonnées – Données techniques des machines agricoles
      AgriDati – Dati tecnici per macchine agricole
      АгроДанные — Tехнические данные сельскохозяйственной машин
    • Przez aga19892010
      Może ktoś z was wymieniał lub wie jak to zrobić-muszę wymienić rewers w mf 8140 ?nadmienię,że nie jeździ do przodu ,tylko wstecz-kupiłem uszkodzony -proszę o podpowiedzi ale tylko osób które naprawdę coś wiedzą a nie tylko domniemają,z góry dziękuje
    • Przez Radosław142
      Witam. Kupiłem ciagnik na wiosnę. Jest on z 2008r ma teraz obecnie 6tys mth. Wszystko było okej przez dłuzszy czas. Szarpać zaczął przy pracy z ładowaczem, zrobiło się to nagle. Ciągnik szarpie jedynie do przodu ze sprzegłem jak i bez. Zaczeła się rowniez zapalać kontrolka od ciśnienia oleju w skrzyni ale to jedynie po dłuzszej pracy gdy sie olej rozgrzał. Kontrolka gasła gdy sie ciagnikiem zachamowało. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj