Skocz do zawartości

Zdjęcie

Turbo w Bizonie


43 odpowiedzi na ten temat

#1 Share oFsik

oFsik

    Moc dostarcza Zetor

  • Members
  • PipPipPip
  • 1780 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rzeszowa

Napisany 02 luty 2008 - 18:28

Turbo w Bizonie Witam Co myślicie o założeniu turba do bizona zo-56 który od tego sezony będzie pracował z sieczkarnią?Czy warto i za ile?
Zetor is power
power is Zetor

Zapraszam do obejrzenia moich filmików http://pl.youtube.com/user/oFsik53

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Turbo w Bizonie Dzisiaj, 16:29
  •  

#2 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3538 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 02 luty 2008 - 19:37

Turbo w Bizonie Bez przygotowania silnika pod turbo bym nie kombinował... Silnik w kombajnie cały czas chodzi na max. obrotach i wcale bym się nie zdziwił jak korba by bokiem wyszła :D

#3 Share marcin974

marcin974

    Zaawansowany

  • V.I.P.
  • rank
  • 3082 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice włocławka

Napisany 02 luty 2008 - 19:42

Turbo w Bizonie a jak w autobusach są tez silniki SW-400, turbo mialy tylko te nowsze autosany a spotykam sie z takimi rzęchami i chodzą -ewidentnie mialy turbo dolozone i jakoś sie turlają po polskich drogach :D
ale czy korbowody zmieniali to nie wiem :D
dziennie przejezdzam ponad 55km to trochę z kierowcami sie gada :)

Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047


#4 Share Marcin

Marcin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 134 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2008 - 19:56

Turbo w Bizonie Zdecydowanie nie warto. Mam supra również z sieczkarnią i chodzi ok. jak jest bujna słoma to fakt ma ciężkawo i w takim wypadku nie ma on praktycznie żadnego zapasu mocy jednak daje radę a takie eksperymenty jak dołożenie turbo mogą drogo kosztować i nie są to takie proste operacje jak się niektórym wydaje, przynajmniej, te które mają przynieść pożądany efekt bez skutków ubocznych.

#5 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 luty 2008 - 20:10

Turbo w Bizonie Jak założysz turbo to może silnik nie wytrzymać i będziesz go musiał wymienić...

#6 Share krolikNH

krolikNH

    Retired Moderator

  • V.I.P.
  • rank
  • 4622 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:CTR
  • Zainteresowania:Rolnictwo, speedway, dobra fotografia

Napisany 02 luty 2008 - 20:26

Turbo w Bizonie Fabryki sie nie poprawia... :D

Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.


#7 Share quercus

quercus

    emerytowany moderator

  • V.I.P.
  • rank
  • 1622 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2008 - 21:33

Turbo w Bizonie

a jak w autobusach są tez silniki SW-400, turbo mialy tylko te nowsze autosany a spotykam sie z takimi rzęchami i chodzą -ewidentnie mialy turbo dolozone i jakoś sie turlają po polskich drogach :)
ale czy korbowody zmieniali to nie wiem :)
dziennie przejezdzam ponad 55km to trochę z kierowcami sie gada B)


Ale one nie pracują cały czas na max rpm :) B)

Fabryki sie nie poprawia... :)


Oj tak (chociaż nie zawsze :) )
,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

#8 Share oFsik

oFsik

    Moc dostarcza Zetor

  • Members
  • PipPipPip
  • 1780 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rzeszowa

Napisany 02 luty 2008 - 21:41

Turbo w Bizonie

Fabryki sie nie poprawia... B)

hahahaha to czemu wszystko się psuje?;p
Zetor is power
power is Zetor

Zapraszam do obejrzenia moich filmików http://pl.youtube.com/user/oFsik53

#9 Share quercus

quercus

    emerytowany moderator

  • V.I.P.
  • rank
  • 1622 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2008 - 21:55

Turbo w Bizonie

hahahaha to czemu wszystko się psuje?;p


Wady fabryczne B) No ale w niektórych maszynach to jednak powinno się poprawić.
,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

#10 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 02 luty 2008 - 21:57

Turbo w Bizonie W niektorych to mało powiedziane, w większości.... B)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Turbo w Bizonie Dzisiaj, 16:29
  •  

#11 Share quercus

quercus

    emerytowany moderator

  • V.I.P.
  • rank
  • 1622 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2008 - 22:00

Turbo w Bizonie Już nie wnikajmy ile ich jest (było) i w jakich modelach B).
,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

#12 Share oFsik

oFsik

    Moc dostarcza Zetor

  • Members
  • PipPipPip
  • 1780 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rzeszowa

Napisany 02 luty 2008 - 22:36

Turbo w Bizonie No to wróćmy do tematu turba;)
Zetor is power
power is Zetor

Zapraszam do obejrzenia moich filmików http://pl.youtube.com/user/oFsik53

#13 Share LukaszP

LukaszP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 315 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 luty 2008 - 23:17

Turbo w Bizonie Daj sobie z tym spokój. Fabryczny silnik turbo jest tylko wyglądem taki sam jak silnik wolnossący. Inna jest głowica, tłoki, korbowody inny wałek rozrządu. W moim bizonie pracował silnik turbo, kosmicznego wzrostu mocy nie zauważyłem, za to większe spalanie tak. Jeśli oryginalny silnik jest w dobrym stanie to da rade z sieczkarnią.
Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

#14 Share jacekbee

jacekbee

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 199 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Byczyna Opolskie
  • Zainteresowania:agronomia

Napisany 03 luty 2008 - 04:04

Turbo w Bizonie jak wszyscy zapewnie wiedzą wszystkie rekordy miały fabrycznie turbo. ja mam 2 rekordy, fakt, rekord jest silniejszy ale równocześnie więcej pali. jeżeli chodzi o dokładanie turbiny do zwykłego silnika to bym się trzy razy zastanowił, ponieważ koszty założenia i współgrania moga się okazać tak duże, że możliwe jest że kupiłbyś drugi silnik. jestem zadowolony z tego że rekord ma turbo, w Z056 też by dużo dało bo takim kosiłem i czułem niedostatek mocy, tylko czy warto?? ludzie koszą bez turba i też jest dobrze:) ciut dłużej ale kosi. jest też niedaleko mnie egzemplarz Z056 z 1992 gdzie fabrycznie jest wyposarzony w silnik z turbiną. jak kiedyś go wynająłem do koszenia to było widać różnice w ekstramalnych warunkach. podsumowując, z turbina było by na pewno dobrze, ale koszty i kłopoty z jej zamontowaniem według mnie opowiadają się za tym żeby jej nie zakładać. pozdr

#15 Share piootr

piootr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1267 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 03 luty 2008 - 09:36

Turbo w Bizonie Ja mam z 15 lat sieczkarnie w bizonie i daje rade , jak nie masz górek to nie ma sensu chyba że masz silnik padline to lepiej kupić ze złomowanego Autosana silnik , zrobić mu kapitalke i będzie chodzić

Z sieczkarnią zawsze możesz troche wyżej kosić

#16 Share oFsik

oFsik

    Moc dostarcza Zetor

  • Members
  • PipPipPip
  • 1780 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rzeszowa

Napisany 03 luty 2008 - 11:10

Turbo w Bizonie Ja zawsze wysoko kosze.Ale wróćmy do tematu.
Zetor is power
power is Zetor

Zapraszam do obejrzenia moich filmików http://pl.youtube.com/user/oFsik53

#17 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3538 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 04 luty 2008 - 13:17

Turbo w Bizonie

a jak w autobusach są tez silniki SW-400, turbo mialy tylko te nowsze autosany a spotykam sie z takimi rzęchami i chodzą -ewidentnie mialy turbo dolozone i jakoś sie turlają po polskich drogach B)
ale czy korbowody zmieniali to nie wiem :)
dziennie przejezdzam ponad 55km to trochę z kierowcami sie gada B)


Tyle, że kierowcy tych autobusów nie przekraczają 1500 rpm :) Poza tym właśnie nie wiesz czy były zmieniane korby i tłoki....

#18 Share LukaszP

LukaszP

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 315 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 04 luty 2008 - 21:17

Turbo w Bizonie Autosan H9-20 miał jako jedyny silnik wolnossący, ale tych to sie raczej już nie spotyka... H9-21 miały już silnik turbo w standardzie.
Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

#19 Share Cree

Cree

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:jastrzębiec woj.podkarpackie

Napisany 26 luty 2008 - 17:05

Turbo w Bizonie Panowie Turbo w silniku: inne pierścenie, tuleje, tłoki (wyższa temperatura w komorach), głowice w SW400(bez turbo) sa takie jak w SW680(z turbo). Fakt spalanie na poziomie 17l/h (bez turbo ok15), ale "plusy" koło 20KM więcej. W Płocku nie zastanawiali się nad sieczkarnią konstruując Bizona sami mamy ZO-56, w tamtym sezonie pękła rurka od pompy olejowej :angry: i obruciło panewkę na korbowodzie; silnik do roboty, nowy wał i przy tej okazji jak jest silnik wyciągnięty sam się zastanawiam nad sprężarką. Trzeba tylko zapewnić jej odpowiednie smarowanie no i w/w części wymienić na nowe. Jak byśmy zamontowali to odezwę się i powiem jak chodzi, no oczywiście w sezonie :rolleyes: Turbo jest najlepiej zakładać do silnika w którym chce się przeprowadzić generalny remont. Bo jestem zdania, że jak silnik chodzi i ma te 3,5-4at. to nie ma sensu się pchać w to, bo to drogi interes <_<

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Turbo w Bizonie Dzisiaj, 16:29
  •  

#20 Share lukasz15

lukasz15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 278 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 luty 2008 - 18:03

Turbo w Bizonie

Panowie Turbo w silniku: inne pierścenie, tuleje, tłoki (wyższa temperatura w komorach), głowice w SW400(bez turbo) sa takie jak w SW680(z turbo). Fakt spalanie na poziomie 17l/h (bez turbo ok15), ale "plusy" koło 20KM więcej. W Płocku nie zastanawiali się nad sieczkarnią konstruując Bizona sami mamy ZO-56, w tamtym sezonie pękła rurka od pompy olejowej :angry: i obruciło panewkę na korbowodzie; silnik do roboty, nowy wał i przy tej okazji jak jest silnik wyciągnięty sam się zastanawiam nad sprężarką. Trzeba tylko zapewnić jej odpowiednie smarowanie no i w/w części wymienić na nowe. Jak byśmy zamontowali to odezwę się i powiem jak chodzi, no oczywiście w sezonie <_< Turbo jest najlepiej zakładać do silnika w którym chce się przeprowadzić generalny remont. Bo jestem zdania, że jak silnik chodzi i ma te 3,5-4at. to nie ma sensu się pchać w to, bo to drogi interes :rolleyes:

Masz racje to wszystko musi być inne tłoki pierścienie i korbowody. Myśle ze to za drogi interez bo my sie pytaliśmy bo chcieliśmy założyć do zetora to jak nam koleś powiedział to już nam się odechciało ale zawsze można sie zorientować ile to bedzie kosztować
Publikowanie moich zdjęć bez mojej zgody ZABRONIONE!!!!!!

Podobne tematy bizon super z056 silnik turbo