-
Podobna zawartość
-
Przez piter1081
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć jak podnieść napięcie ładowania prądnicy. Słyszałem że trzeba robić coś z regulatorem. Teraz mam napięcie 13,2 V przy pełnych obrotach więc trochę mało.
-
Przez hubert25a2
Witam was dzisiaj zakupiłem alternator z Forda MK2 Boscha 14V 60-90A na szajbę samochodową która będzie zmieniana od ruskiego i moje pytanie brzmi w jaki sposób podpiąć ją do oryginalnej instalacji ? (powiem tylko że przy alternatorze jest 5 wyjść regulator w kabinie ) i czy można jakoś to podłączyć ? czy może pasować szajba od ruskiego alternatora ? i czy nie przeładuje akumulatora ? (akumulator 140ah zapa 12v) proszę o odpowiedzi pozdrawiam
link do alternatora z Forda :http://archiwum.allegro.pl/oferta/alternator-ford-mondeo-mk2-1-6-bosch-93bb10300ag-i5071463927.html
-
Przez Kubek95
Witam. Piszę tutaj ponieważ mam problem, jakiś czas temu kupiłem John Deere 3140 z uszkodzonym pierwszym biegiem. Ciągnik rozebralem, poskładałem, wszystko działa, oprócz elektryki, po zdjęciu kabiny i ponownym jej założeniu nie działa mi teraz odpalanie Jelonka z starteru. Kluczyk jak przekręce to kontrolki się świeca, przekręcam starter to kontrolki gasną, a rozrusznik nawet się nie odezwie. Na krótko rozrusznik kręci jak szalony i ciągnik bez problemu odpala. Teraz moje pytanie, czy ma ktoś może schemat instalacji elektrycznej do tego ciągnika, ewentualnie samej tej kostki przy kabinie (kabina sg2) żeby jakoś spróbować odszukać po kablach problemu, albo poprowadzić nowa instalacje? Bardzo bym prosił o pomoc bo bez jakiegokolwiek schematu będzie ciężko zacząć cokolwiek, a tak to zawsze jest jakiś punkt zaczepienia.
Pozdrawiam
-